Liste

4.8K 395 120
                                    

Ben nerdeyim böyle. Az önce yatakhanedeydim. Ve olduğum yer yatakhaneye hiç benzeğmiği. Kafamı kardırıp karşıma baktım. İki bebek beşiği. Ve ortalarında ki sandalyede oturan bir kadın. Bu kadın bu kadın. Lily Potter. Ne!? Töbe töbe. Garanti olanlardan sonra piskolojim bozuldu. Bu nasıl rüya? İki bebek ne alaka?

Ben yavaşça beşiklere doğru yürüdüm. Ve baktım. Biri Harry nin bebeklik hali. Diğeri ise. Aynı benim gibi gözleri olan ve saçları olan bir kız. Ve o kız elinde bir ayı ile oynuyor.

Lily bir şarkı söylüyor. Herhalde ninni. Ay bi rüya görüyorum ama bi uyku geldi.

Ve bir ses. Kafamı kapıya çevirdim. Bu yeşil ışık. Hass. Voldi geldi. Ben bu ölümü görmeye dayanamam. Uyanmam lazım. Uyaniyim. Ana uyanımıyorum ya.

Lily bana benzeyen bebeyi alıp Harry nin yanına koydu. Eğilip yanaklarını öptü.

"Sizleri seviyorum."

Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı. Aga Voldi yi pıçaklıycam.

Odanın kapısı açıldı birden.

"Gerizekalı burunsuz. Öl geber. Yan."

Bide sesli düşündüm duysun diye.

Voldi. Tam büyü yapıcakti ki.

"Melody kalk kabus görüyorsun."

Bu ses yardım etti bana. Gözlerimi açtım. Herm endişeli bir şekilde bana bakıyordu. Doğrulup ona baktım.

"Saat kaç?"

"Sabahın dördü."

Gözlerimi ovaladım.

"Tamam sen git yat."

Ben sırıl sıklam olmuşum. Bu terle beş litre su çıkar.

Herm başını sallayıp yatağına gitti. Ben daha uyuyamam ha. Birşey yapam ben.

Bi on dakika rüyayı düşünmemeye çalışarak ne yapabileceğimi düşündüm. Ve aklıma geldi. Harry Potter yapılacaklar listesi.

Bavulumdan defterimi çıkartıp yazdım.

BURDA YAPACAKLARIM

=] İzin formu imzalanmadığı için Harry ile takılanacak.

=]Harry nin şişko yaptığı hamam böceyi bulunup Adavra büyüsü yapılacak. "Mümkünse"

=]Dadly diyete sokulacak.

=]Draco ile uğraşılacak.

=]Hızır otobüs çağrılacak.

=]Sirius Black bulunacak.

=]Voldi ye sahte burun verilip dalga geçilecek.

=]Sihir Bakanının yüzüne pasta atılacak.

=]Canavar kitabı yemek yiyormu diye bakılacak.

=]Peter a işkence edilecek.

=]Ruh Emicilerden dolayı Patronus öğrenilecek.

=] Remus ile konuşulacak.

=]Şahgaga ya binilecek.

=]Draco num canavar dersine girilmemesi için bahane verilip gönderilecek.

=]Quddich maçına Harry nin oynamaması için sakatlanacak.

Aklıma geldikçe yazarım. Aslına bir sürü varda yazmaya üşendim. Ve uykum geldi. Telefonumu çıkartıp saate baktım. Saat beş. Bir buçuk saat mi ne var. Biraz uyuyam.

********************

"Ders iksir hadi gidelim. Yoksa Snape geç kalırsak bağırmaya başlar."

Bunu dememle koşmaya başlamam bir oldu. Sınıfa girip arkalarda biryere oturdum. Sonra yanıma Herm oturdu. Aaa zaman döndürücüyü kullanmadı. O kehanet dersinde idi. Bundan sonraki ders. O kadınla da uğraşam.

"Kitaplarınızın 52 sayfasını açıp ordaki iksiri yapın."

Herm in yanında oturmanın fayfaları.
Sayfayı açıp iksiri yapmaya başladık. Ve şunu fark ettim. İksir dersim iyiymiş.

"Mrs.Roden iksirinizi yaptınız mı?"

Kafamı kaldırıp Always abiye baktım.

"Bitmek üzere Alw- profesör."

Zihnini kapalı tut. Bakmasım oraya. Çünkü şuan ona uğraşıyor. Yanıma geldi. Kafamı kaldırıp ona baktım.

"Zihnime girmeye çalışmanız profesör."

Şaşırmıştı. Tabi şaşıracak. Karşısında Melody duruyor. Delinin teki akıllının biri yani.








Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin