İnanmazsanız İnanmayın Be

1.4K 169 117
                                    

Yukardaki şarkıyla yazılmıştır kdldlrl. Harika şarkıdır. Ve Evet sonunda yazdım bebeklerim

Bu not sonradan eklenmiştir. Nedense okunma sayısı gözükmüyor ve yazar deliriyor.
**********

Derin bir nefes aldım. Snape beni zorluyor.

"Ya cidden o ama. Onu insana çevirseniz anlıycaksınız."

"Potter öyle olsa da bu gece burda olmanızın sebebini açıklamaz."

Göz devirdim. Gıcık oldu ama bu şimdi.

"Profesör onun suçu yok. Ben buraya getirdim onu."

Gözlerim büyüdü ve Draco'ya döndüm. O.. Az önce beni mi savundu? KIYAMET YAKLAŞIYOR.

"Mr. Malfoy bence öyle olduğunu sanmıyorum."

"İnanmazsanız inanmayın be."

Sinirle masadaki şişeyi aldım.

"Bence bunu Profesör Dumbledore'ye gösterirsek anlar o."

Diyip Snape ve Draco'yu orda bıraktım. Ula geçen gene harikayım. Koşarak merdivenleri çıktım ve Dumby nin ofisinin önüne girdim. Şifre neydi? Umm deneyelim bir şeyler. Cebimden bir kağıt çıkardım. Evet Dumby şifre listem var.

"Mandalina, koca bıyık, şişko kadın, aşkım Grindelwald, harika ben, limon şerbeti, anka tüyü-"

Dediğim anda kapı açıldı. Sırıtmaya başladım. Kesin aşkım Grindelwald açtırdı kapıyı.

"Olduğun yerde dur Potter."

Snape duyunca gözlerim büyüdü ve koşarak merdivenlerden çıktım. Kapıyı bodozlama açtım. Nefes nefese yazı yazan Dumby e baktım.

"Pr-profesör. Çok önemli bir şey oldu."

Başını kaldırıp bana baktı. Ben masasın önünde durdum ve masaya şişeyi koydum.

"Yasa dışı bir animegus buldum."

Bir bana bir şişeye baktı.

"Peki bunu nerden biliyorsunuz Mss. Potter?"

Haritadan bahsedemem. Bul bul. Bulundu.

"Onu dönüşürken gördüm."

Draco ve Snape de gelmişti ve bize bakıyorlardı. Dumby ayağa kalktı. Asasını çıkardı. Ah ne güzel asaymış o :). Böceği şişeden çıkardı ve onu insana dönüştürdü. Ben sırıtmaya başladım.

"Ben o çevirdi. Ciddiyim benim suçum yok."

Dudak büzdüm ve Draco'yu kolundan tutup yanıma çektim.

"Öyle deme ama. Sonuçta ben Draco'nun yanındaydım. Ve seni gördüm. Sanırım Profesör Snape'i dinliyordun."

Masadan indi ve sinirli bana bakmaya başladı. Ben ise sırıtıyordum.

"Mss. Skeeter lütfen olduğunuz yerde durun ve asanızı verin. Yasa dışı Animegus olmaktan ötürü suçlusunuz."

Dumby adamdur net. İç çektim ve Dumby'e baktım.

"Efendim biz gitsek iyi olur. Yarın sonuçta dersimiz var."

Kapıya yol almıştım ki o ses odada yankılandı.

"Olduğunuz yerde durun Mss. Potter ve Mr. Malfoy. Bu saatte dışarıda olmamalıydınız. Bundan ötürü yarın akşam yemeğinden sonra Profesör Snape yardım ediyorsunuz."

Nideenn. Nidennnn. Hüü üzdün Dumby.

"Pekala profesör."

Odadan çıktık. Koridora baktım.

Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin