Dans Mı? O Ne Be?

1.7K 174 223
                                    

"Sonra da ben şaşkınken hala 'o zaman bu evet demek oluyor, güzel o zaman. Seni ortak salonun girişinde alırım' dedi ve gitti."

Cips paketinden bir cipsi daha ağzıma attım. Yastığa sarılmış Emma iç çekti.

"Partner derdi kalmadı en azından."

Göz devirip ona döndüm.

"Kalmasada dedikodum çıkacak o kesin. Hatta dur."

Cips paketini kenara koydum ve saçlarımı iki yandan bağlayıp kollarımın üstüne cüppemi astım. Sonra şaşkınmış gibi yapıp kızlara dönerek.

(Tiki kız sesi ile okuyun)

"Ya inanabiliyormusunuz kızlar resmen Potter ve Draco çıkıyor. Ya Draco nasıl düşmanıyla çıkar ki hem!? Ya kesin Potter ona aşk iksiri verdi diye."

Kızlar kahaha atmaya başladı. Ben de cüppeyi çıkarttıp kenara koyup saçlarımı düzelttip oturdum.

"Bu-bu harika bir taklitti."

Kıkırdadım sonra cips paketini geri alıp yemeye başladım.

"Harry'nin bundan haberi var mı?"

Başımı iki yana salladım ve cips yemeye devam ettim.

"Ama sence kızmaz mı?"

"Kızar tabi. Hatta tek o değil Remus ve Sirius da beni sorguya çeker."

"Niye kabul ettin o zaman?"

"Ya etmedim ki. Draco kendi kendinde gelin güvey oluyor. Benim de haberim yoh yani."

Esnedim ve saate baktım. Uha.

"Lan saat iki hadi yatmalıyız yoksa sabah kalkamıycaz bu gidişle."

Cips paketini kenara koydum sonra bir ıslak menddile ağzımı silip yatağa yattım. Gece kucağıma gelince ona sarıldım.

"Işığı kapatın lo."

Işığı kapattılar sonunda. Yeu. Öhm neyse şimdi size olanlara anlatam uyumaya çalışırken. Meraktan çatlamayın.

O öyle sorunca ve ben ha dedikten sonra ben ona bir süre şaşkınca baktım gene. Bu aralar konuşamıyorum. Kurşun döktürmeliyim kendime neyse. Sonra o bana yaklaştı ve ellerini yanaklarıma koyup okşarken. O başta yazan şeyleri dedi. Benim dil gene kilit. Anam deliriyom. Sonra ben gene biraz orda öylece durdum beni Can fark edip yürümeme yardım etti saolsun. Sonra ortak salona gelince bizim tayfa oturuyo tabi. Beni gördüler. Kızlar anladı. Harry bir şey sormadan Sabrina 'Eee misafirliğin kısası iyidir' dedi ve kalktı. Ama sonra Can 'Daha karpuz kesicektik ama' dedi. Kızlar onu takmayıp beni buraya getirdi. Gene bir süre dondum ama Herm bana cips paketi getirince geri döndüm. Öyle yani.

Şimdilik bu kadar. Eğer daha fazla şey istiyorsanız like atıp abone olup bize destek ola- ana benin kafa baya gitmiş la. Ben uyuycam.

**********

"Lan ver o çikolatayı. Remus'un hediyesi o. Ver şunu."

Harry'den çaklıtımı almaya çalışıyorum. Vermiyo gıcık. Uzun gıcık.

"Ver şunu!"

"Ne olduğunu demezsen sana çaklıt yok."

"Ya öğreniceksin baloda."

Bir hamle yapıp hemen aldım ve yemeye devam edip yatakhaneye yol aldım arkamdan o ses duyuldu.

"Umarım Malfoy ile gelmiyorsundur Melody Potter."

Sırıttım ve koşarak gittim. Yatakyaneye gelince yatağımın üstündeki elbiseye ve hazırlanan kızlara baktım. Yio yio yioooo.

"Melody Potter hemen elbiseni giyiyorsun ve seni hazırlıyoruz."

Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin