Ölmek İçin Bir Sürü Sebep

1.2K 136 121
                                    

Yukardaki şahıs katilimiz Tylor. Ay jok yakışıklı.

******

Öksürerek karnımı tuttum.

"Merak etme yarın ölüceksin ve ailenin yanına gidiceksin."

Diyip karnıma bir tekme daha atıp gitti. Çok kötüyüm aq. En azından sandalyede değilim ama yerde sürünmekte kötü.

Baya bi öksürük krizinden sonra doğrulup sırtımı duvara yasladım. Evet gençlik ölüyor muyuz

Gözlerimi kapadım ve esnedim. Sanki uyursam ölcek gibi oluyorum. Ama birazcık uykudan bir şey olmaz. İyi geceler. Tabi öyle bir şey mümkünse.
******




Hey sizler


















Öldürem mi Melody'i?














Yazar:Napcan öldürce- Odanın kapısı açılır ve Sena elinde bir bıçakla yazara bakar
Sena: Abla hele bir öldür ne olcağını biliyorsun. Tatlı okuycuların olan bizleri temsil ederek seni 42 yerinden bıçaklayıp göle- ay dur bu çok sade. Sen benim ne yapıcağımı ve ne kadar sadist olduğumu biliyorsun. Anladın bence sen. Gülümsedi ve yavaşça geriye çekilip kapıyı kapadı
Yazar:Şe-şey pekala. Öldürmiycem. Ama ileride bakıcam buna ta-
Sena: AKLINDAN BİLE GEÇİRME. ABLA DEMEM PIÇAKLARIM
Yazar: Tamam ya şey neyse... Öhm. DEVAM YA.












Gelen bağrışlarla gözlerimş açtım. Bakışlarım kapıya yöneldi. Kavga oluyor gibiydi. Odanın kapısı açıldı. Tylor içeri girdi ve bana baktı. Hemen yanıma geldi ve beni kolumdan tutup kaldırdı. Aniden yaptığından bağırdım. Sertçe kafama vurdu. Lan cidden ölücem.

"Sesini çıkarma bücür."

Kolumdan çekerek beni çıkardı hızlı adımlarla. Eski bir klübe ideymişiz biz. Ve ben depoda ölüyormuşum. Öff oysa çikolata fıçısında ölücektim.

Yukarı doğru çıktık. Hemen dış kapıya yöneldi. Tam çıkıcakken.

"Olduğun yerde kal."

Hemen durdu ve beni önüne alıp boynuma asasını dayadı. Acıyla ve korku dolu gözlerimle karşımdakilere baktım. Amcalarım, gerçek Moody, Tonks, imama benzettiğim adam, Harry ve Can. Kadro kalabalık.

"Yaklaşmayın. Emin olun ki öldürsem bir şey demezler asla."

Asasını boynuma daha da bastırınca ağzımdan bir inilti çıktı. Daha demin ki sesin sahibi yani Moody konuştu.

"Azkabana gidersin ama. Şimdi o kızı bırak Tylor Ciel!"

"Ah görüşürüz diyin o zaman bu işe yaramaz bücüre. Avada ke-"

Derken ayağıma geriye doğru savurup kıymetlisine tekme attım. Birden yere düştü. Arkamı döndüm ve yerde kıvranan ona baktım. Asa olan eline bastım asasını bıraktırdım ve tekme atmaya başladım.

"SENİ VARYA BEN ÖLDÜRÜCEM. AZKABAN UMRUMDA DEĞİL. GEBERDİN LAN SEN."

Sinirle karnına tekme atıyordum. Arada o yüzüne de atıyordum. Nefes nefese durdum ve sonra üstüne tükürüp arkama döndüm. Bana şaşkınca bakan yüzlere baktım.

"Bana asa verin ona avada atıcam. O sikik yüzünden öldüm cidden. Ne kadae acı çektirdi piç."

Sinirle gene Tylor salağına döndüm. Bir sert tekme daha attım.

"Senin var ya taa-"

Devam etmeden bir çift kol arkamdan sarıldı. Durdum. Omzumda ıslaklık hissettim.

"Şa-şapşalsın."

Arkamı döndüm yavaşça ve kollarımı Harry'e sardım. Fazla adrenalinden acılarımı hissetmiyordum. Bunun sonu kötü. Ve... Ulan gene ölmedim vay aq.

************

Gözlerimi yanağımda bir sıcaklık hissetmemle actım yavaşça. Ve karşımda bir Draco gördüm. Uykulu bir şekilde.

"Beni kurtaramadılar ve ben cennete düştüm değil mi? Merlin bana hangi büyüyü yaptın sen."

Gülümsedi ve yatağın kenarına oturdu. Elini yanağıma koydu ve okşamaya başladı.

"İnan bana Potter ölmedin. Senin için evden kaçıp buraya geldim."

Gözlerim büyüdü. Ne? Nasıl? RÜYA DEĞİLMİŞ BİR DE. AYH ÖLÇEM.

"Bu-bunu yapmış olamazsın. Baban ço-"

"Babam, sevdiğim kızı öldürücek adamın tarafında. Kaçmak zorundaydım elbet."

Gözlerim hafif doldu ama belli etmemek için başımı çevirdim ve gülümsedim.

"Çok fazla şey yapıyorsun."

"Eh borcumu ödemem gerek sana sonuçta Mel'im."

Yanaklarım kızardı baya. Voldi ye atarlı söz söyleyen ben ne durumda görün.

"Dr-draco deme şö-"

"Melody iyi mi-"

Endişeyle ve korkuyla kapıya dönüp baktım. Bize şaşkınca bakan bir Can gördüm. Yutkundum. Kısık sesle.

"Can düşündüğün gibi değil."

"Draco orda ölmedim burda ölücem galiba."

Can bir bana bir de Draco'ya baktı. Sonra boğazını temizledi.

"Draco senden nefret ediyorum beni okuldan attırdın diye. Ama düşmanım ve benim bu ortak yönümüz yüzünden seni affedicem. Yakın bir zaman da git hemen sayın düşmanım ve ne yazık ki enişte adayı."

Diyerek odadan çıkıp kapıyı kapadı. Draco şaşkınca bana baktı.

"Ne demek istiyor?"

Ben de ona döndüm.

"Sana düşman olsada kaçarak sevgili ile buluşma adabını o da yapıyor demek ol-"

Dediğim şeyle şaşkınlıkla gözlerim baya büyüdü. Has-

"-Siktir. Demek evden bundan ötürü kaçıp kardeşlerini bize bırakıyordu."

Somurtmaya başladım. Bunun bedeli ağır olucak.

Somurtmaya devam ederken dudaklarımda baskı hissettim. Gözlerimi beni öpen Draco'ya çevirdim. Geri çekildi yavaşça. Anlımı öptü.

"Somurtunca ayrı şirin oluyorsun."

Öldürğn beniğ. Tylor öldürmesin ama ya da Voldi. Siz öldürün.
***********



Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin