"Yani Dumbledore, benim hakim karşısına çıkmamı istiyor. Buna göre atılıp atılmıycağım belli olucak."
Sirius başını yukarı aşağı salladı. Önümdeki yemeğe bakarken iç çektim. Bu kitabın sonu da iyi bitmiyordu aq. Elimden geleni yapmam da gerekiyor. Ay bunları düşüne düşüne somurtkan cadı oldum.
"Melody sen niye böyle oldun? Ne oldu söyler misin?"
"Ha, ne?"
Başımı kaldırdım ve Harry'e baktım. Sonra başımı iki yana salladım.
"Ben iyiyim. Sadece gece pek iyi uyuyamadım."
Mrs. Weasly yanıma geldi ve elini anlıma koydu.
"Tatlım iyi misin cidden? Bir yerin ağrımıyor değil mi?"
Gülümsedim. Ulan bu kadın harika. Ben çok sevdiyorun ya. Aşırı tontiş yiyçem.
"Merak etmeyin Mrs. Weasly ben iyiyim."
O da gülümsedi sonra saçlarımı okşadı.
"Hadi o zaman tabaktaki yemek biticek küçük hanım!"
Kıkırdadım ve yemeğime dönüp yemeye başladım. O sırada diğerlerini dinliyordum. Yemekte kızarmış tavuk var. Ulan Ron mu istedi acaba.
"Bu çok ama çok tuhaf bir durum."
"Aynen öyle."
"Saçma bir sebepten ötürü beni yargılıyorlar aman ne harika işte!"
Moody sert ses tonuyla odayı inletti bunu dememle. Konulmamı mı bekliyordun reis.
"Göster ona. Zaten öğrenicek."
Zaten biliyorum. Ayağa kalktım. İmam apiden gazeteyi aldım.
"Merak etmeyin zaten biliyordum. Beni yallanladıkları kesin. Profesör Dumbledore'u da suçluyor tabi. Saçma saçma şeylerden suçlu oldum hatta olduk bir nevi."
Gazetedeki resmime baktım ve yüzümü buruşturdum.
"En çirkin olduğum resmi koymuşlar bir de. Cidden kısmet falan dinlemiyor bunlar püü."
Sinirle gazeteyi masaya koydum. Diğerlerinde bakışlarımı gezdirmeye başladım.
"Fudge yine saçma sapan fikirleri kapıldı bu belli. Kesin bir yolunu bulup yine kazanıcak bunu. Ve bu sefer sonum kötü olucak."
"Bunun yamasının nedeni çünkü korkması Meldoy."
Bakışlarım Remus'a döndü ve sabit kaldı. Bana bakıyordu ciddiyetle.
"Fudge, korkudan mantıklı düşünemiyor. Nedeni ise... korku insana korkunç şeyler yaptırabilir Melody. Voldemort gücü ele geçirdiğinde nerdeyse bizim değer verdiğimiz her şeyi yok ediyordu. Ve şimdi de geri döndü. Korkarım bakan dehşet veren gerçeklikle yüzleşmektense herşeyi yapabilir."
"Bizce de Voldemort ordusunu yeniden yapılandırmak istiyor."
Bu seferde bakışlarım Sirius'a döndü. Sakın neden yorum yapmıyorsun Melody demeyin. İnanın bana beyin yanması yaşıyorum.
"Ondört yıl önce büyük bir ordusu vardı. Ordusu sihirbazlar ve büyücülerden değil, her çeşit karanlık yaratıktan oluşuyordu. Sürekli yandaş topluyor. Biz de aynı şeyi yapmaya çalışıyoruz. Ancak onun amacı sadece kendine yandaş toplamak değil. Bize göre Voldemort başka bir şeyin peşinde olabilir."
"Sirius!"
Moody uyarır bir şekilde dedi bunu. Ama Sirius takmadı. Gözlerimin tam da içine bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)
Fanfiction************** Melody=) Merhaba sayın okuycu. Bu kitaba hoş geldin. Ehuehu ben Melody kimin ikiziyim biliyonuz mi? Şe- ~Yazar~ Melody iyi ki bi açıklama yap dedik. Spoydi vermesen. Aslında anlaşılıyor zaten ama deme. Melody=) Tamam patron. O zaman a...