"Hayır hayır oda geliyor."
"Hayır gelemez Dumbledore ile konuşmadık!"
"Banane kardeşim mektup yazdık mı? Yazdık. Cevap verse-"
Ve camdan bir tıklatma sesinin gelmesi bir oldu. O tarafa döndüm. Dumby e yolladığımız baykuş gelmişti. Ahanda mektup. Koşarak oraya gittim ve camı açtım mektubu baykuşun ayağından alıp okumaya başladım.
Size üzgünlüğümü belirtmek isterim ki Can buraya gelemez buraya büyük bir zararı vardı. Onu Hogwarst a kabul edemeyiz.
Sakin ol Melody sadece bir mektub. O zaman biz de kaçak yolcu getirirz.
"Can eşyalarını topla sen de geliyorsun. Ne kadar kabul etmese de geliyorsun. Ben o olayı kanıtlıyorum sonra. Draco nun yaptığı olay senin başına kalamaz."
Bana garipçe baktılar. Banane kardeş gidicek diyorsam gidicek.
"Peki nerde kalıcam? Kendi binamda kalamam ki."
"İhtiyaç odasında kalırsın. Ben sana yemek getiririm. Ara sıra Hogsmade gideriz hem. Ders notlarını ben sana getiririm."
Şaşkınca bana baktı Remus.
"Babandan beter çıktın sen."
Remus a gülümsedim. Eee bizde de böyle.
"Sirius amcam buna olumlu cevap verir inan bana."
Diyip odama gittim. Mezarlığa gitmem gerekti. Tek başıma gitmek istiyordum. Onun için plana başlıyoruz.
Yatağın içine yastıklarımı koydum ve çarşafla üstünü örttüm. Sonra kapıyı açıp içeriyr doğru bağırdım.
"Ben yatıyorum iyi geceler."
Diyip kapıyı kapatıp kitledim. Sonra cama baktım.
"Neden cisimlenmeyi şimdi öğretmezler ki!"
Homurdana homurdana Can ın odasında bulduğum süpürgeyi aldım. Camı açtım ve süpürgeyle hayal bozan yapıp dışarı çıktım. Öğrendiğim o mezarlığa gittim. Süpürgeden inip bir ağacın oraya bıraktım. Sonra zar zor mezarlığı buldum. Titrek bir nefes alıp oraya gittim. İkisinin mezarının ortasına oturdum. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile.
"Bir anne ve bir babamı daha kaybettim. Benim yüzümden kesin. Neden ben ki. Üzgünüm çok üzgünüm."
Kolumu mezar taşına koydum ve sonra oraya kafamı yasladım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"Üzgünüm çok üzgünüm."
Birdem omuzlarımın üstüne bir şey koyuldu. Başımı kaldırıp baktım. Can.
"Lütfen böyle yapma Melody onlar seni izliyor şuan. (Elini Melody nin kalbine koyar) Onlar her zaman burda yanımızda ve seni izliyorlar. Kızıyorlar biliyorsum. Sen ağlayınca hep kızarlardı."
Ona sarıldım birden. Hepsi benim suçdumdu...
**********
Bir gün sonra...
"Hadi gidiyoruz."
Diyip istasyona doğru gidiyordum. Can ı teyzemden kaçırıyordum ve teyzemin haberi yoktu. Kaçırıyoruz.
"Annem bizi kesicek. Ya Dumbledore ya mektup yollarsa."
"Yollayamaz Sena ya görev verdim halledicek o."
Diyip trene bindim. Boş bir yer bulup oturdum. Uçuç ağı ile gitmeyi çekemem valla. Mide fiyuu oluyor.
Remus ve Can da gelip karşıma oturdular. Can tabi gergin. Dumby e göstericem ben. O kim kuzenimi suçluyorsun.
Çantamdan Percy Jackson kitabımk çıkardım. Ve okumaya başladım.
*****************
"Mel kalk hadi."
"Banane"
Neye sarılıyorsam daha sıkı sarıldım. Ben neye sarılıyoru lan!
Hemen kafamı kaldırıp baktım Remus a sarılmışım. Ne ara?
"Ben sana neden sarılıyorum yav?"
"Sen kitap okurken yanına geçtim sen fark etmedin bile. Sonra uyuya kaldın ve bana sarıldın."
Uzunca anlattı ben buna bir peki derim.
"Peki."
Ayy ne güzel bir his.
"Ne zaman gelicez?"
Can okuduğu kitaptan başını kaldırdı.
"On dakika ya ordayız."
Başımı salladım. Kitabımı çantama koydum sonra kafamı da Remus un omzuna yasladım.
On dakika sonra trem durdu ben hemen indim tabi. Bizi bekleyen bir Siriıs ve Harry görmemle onlara doğru koştum ve hemen Sirius a sarıldım. Harry den banane.
"Prensesim bemi çok özlemiş galiba."
"Özlemek az kalır hasret kaldım prensim."
"Hey ben burda neyim?"
Kafamı kaldırıp Harry e dil çıkardım. Sirius tan ayrıldım.
"Sirius yiğenin bir şey yaptı hem de büyük bir şey."
Dedim ve Can ı gösterdim. Sirius kaşlarını çattı.
"Ne yaptın?"
"Şeyy hogwarst a kaçak yolcu getirdim."
Sirius kaşlarını çattı.
"Ne?"
"Okula kaçak öğrenci sokuyorum. Uzun hikaye anlatırım sonra. Şimdi Can ı ihtiyaç odasına gizlice götürelim."
Diyip saçımı savurup okula girdim. Draco Malfoy u bulun bana bitti o şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)
Fanfic************** Melody=) Merhaba sayın okuycu. Bu kitaba hoş geldin. Ehuehu ben Melody kimin ikiziyim biliyonuz mi? Şe- ~Yazar~ Melody iyi ki bi açıklama yap dedik. Spoydi vermesen. Aslında anlaşılıyor zaten ama deme. Melody=) Tamam patron. O zaman a...