Başka görcek rüya mı yoktu? Hayır yani benim suçum neydi.
Frank amcamız gene çocuklar var kesin kovam gidip diye düşünmüş olacak ki. Gelmiş Riddle evine. Ben de uzaktan izliyom ne edelim. Aralık olan kapıdan bizim morukları izliyorduk.
"Şişede biraz daha var lordum, eğer hala açsanız."
Sonra burunsuz ve saçsızsın sesi duyuldu. Estetik parası vercem sana ben niyet ettim.
"Daha sonra, beni ateşe biraz daha yaklaştır Kılkuyruk."
Azkabandan nasıl kaçtı bu piç. Off ama belliydi. Tahmin etmeliydim. Elbet elime geçicen kokuşmuş muşamba suratlı Kılkuyruk.
"Nagini nerde?"
Ben de vermiycem. Tövbe. Ay sinirim bozuluyor ben bunu gördükçe ve duydukça.
"Ben. Ben bilmiyorum Lordum, eve keşfe çıktı sanırım..."
"Yatmadan önce onu sağman gerek Kılkuyruk."
Yılanı da inek yaptın be adam. Biraz normal ol. Ama normal olmak sana ters. Burnun yok sonuçta.
"Gece beslenmeye ihtiyacım olacak. Yolculuk beni çok yordu."
Keşke o yolculukta gebereydin. Ama tutmuyor ki beddualarım sana nedense. Ama elbet biri tutucak.
"Lordum burda ne kadar kalıcaz peki?"
Dünya kupasında o iğrenç şeyleri yaptıktan sonra gidiceksiniz. Benim ona da çözüm bulmam gerek şimdi.
"Bir hafta, belki daha fazla. Burası nispeten rahat sayılı, planı da henüz uygulamaya koyamayız. Quidditch Dünya Kupası sona ermeden harekete geçmek budalalık olur"
Ya ben nasıl kanıtlasam büyücü başkanına bunlar olucak diye. Gıcık inanmıyorda. Ona ayrı bir kılım.
"Quidditch Dünya Kupası mı lordum? Özür dilerim ama anlamıyorum niye dünya kupasına kadar beklememiz gerekiyor?"
Bu salak ha. Acaba neden Kılkuyruk. Biraz çalıştırsan beyin olan yeri. Ama orası boş gibi bana göre.
"Çünki budala şu anda büyücüler dünyanın dört bir yanından akın akın ülkeye geliyor, üstelik Sihir Bakanlığı'nın bütün işgüzar görevlileri orda iş başında olacak. Sıradışı etkinlik işaretleri gözleyecek, kimlikleri kontrol edecek, sonra bir daha kontrol edecekler. Muggle'lar bir şey fark etmesin diye, kafalarını güvenliğe takmış olacaklar. Bu yüzden bekliyoruz."
Artık anla be gerizekalı. Açık ve netti. Anlamasan da olur aslında işime gelir.
"Lordum hala kararlısınız demek?"
"Elbette kararlıyım Kılkuyruk."
"Potter ikizleri olmadan da yapılabilir lordum."
Bencede bizi hiç karıştırmayalım. Biz devam edelim böyle. Alt tarafı maçı izleyip gidicektik ya.
"İkizler olmadan mı? Anlıyorum..."
"Lordum bunu onları düşündüğüm için söylemiyorum. Onların benim için hiç değeri yok, hem de hiç! Sadece başka bir cadı ya da büyücü kullanacak olsak işimiz o kadar kolaylaşır ki! Sizi kısa bir süreliğine yalnız bırakmama izin verseniz iki güncük yeter, uygum biriyle geri döne-"
"Başka bir büyücü kullanabilirim. Bu doğru."
Aynen doğru. Başka kullan. İkimizide sal lan bi. Lanet attın ailemizi öldürdün yetmiyor mu sana lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)
Fanfic************** Melody=) Merhaba sayın okuycu. Bu kitaba hoş geldin. Ehuehu ben Melody kimin ikiziyim biliyonuz mi? Şe- ~Yazar~ Melody iyi ki bi açıklama yap dedik. Spoydi vermesen. Aslında anlaşılıyor zaten ama deme. Melody=) Tamam patron. O zaman a...