Ulan Ne Havalıyım

1.4K 159 162
                                    

Gece uyumadım ve size bölüm yazdım. Garip oldu galiba ama neyse. Yazıyoh işte. Beğenin yorum yapın ve beni sevin. Hadi öpüldünüz.
********

Yeri yine öpmemle öylece kaldım. Sanırım öldüm. Hareket edemiyorum. Cedric, nolur gelip erken dedim de.

"Melody."

Algılayamadığım tanımadığım sesin sahibi beni tutup sırt üstü çevirmesiyle çığlık attım.

"Ulan yavaş. Ölüyede saygınız yok aq."

"Ölmedin salak yaşıyorsun."

Gözümü açıp etrafa baktım. Herkes başıma toplanmış bana bakıyordu.

"Ölmediysem başımda durmayın."

Diyip doğruldum. Ulan her yerim kırıldı galiba.

"Adamın eli ne ağırmış. Ya beni öldüreydi daha iyiydi."

Ayağa kalktım ve onları kenara çektim. Yerdeki kupayı görünce ona bir tekme attım zor da olsa.

"Sikik kupa."

Sonra profesörlerini ve diğerlerini umursamadan yürürken bağırarak konuşmaya başladım.

"Voldemort geri döndü bileseniz. Kanıtım da vardır. Kanıtlar kendi alehimle daha sonra size sunulcaktır. Ama ilk bir iş vardır o halledilcektir."

Asamı çıkardım ve Moody'e tuttum. Kafam iyi ama umrumda mı? Değil tabiki. Sanırım aşırı sert çarptım.

"Mel na-"

Sinirle Harry'e döndüm.

"Siz karışmayın ve dinleyin ilk önce."

Diyip geri önüme döndüm ve burnumdaki kanı koluma sildim.

"Hadi soru cevap oynayalım Profesör Moody. Ah yoksa Barty Crouch mu demeliyim?"

Bana sadece baktı. Ben ise gülüyordum.

"Labirente girmeden önce hakikat iksiri verildi sana. Şu an her dediğin -cebimdeki telefonu çıkartıp ona gösterdim- kayıt altına alınıcaktır."

SEHERBAZ YAPIN LAN BENİ GAZA GELDİM.

"Sen ne saçmalıyorsun Melody?"

Arkamı dönüp ilk Snape'e sonra diğerlerine baktım. Can ve Sena sırıtarak bana bakıyordu. Ah beni tek anlayanlar.

"Her şey planlıydı aslında. Her şeyi biliyordum."

Barty'e geri döndüm. Bana bakıyordu. Barty'nin gözleri büyüdü tam kaçacakken ona bir büyü yaptım ve iple sardım onu. Asamı onun üzerinde tutmaya devam ettim.

"Labirente girmeden önce her şeyi Profesör Dumbledore anlattım. Ve planımı açıkladım. Planıma göre Barty'nin içtiği çok özlü iksir ile hakikat iksirinin yerini değiştiricektim labirente girmeden önce. Böylece o labirentin etrafında gezerken şampiyonların hepsi buraya gelmeden konuşamıycaktı. Saolsun Profesör beni anladı ve izin verdi. Şimdi. Sen Barty Crouch! İhanetten, ajanlık yapmaktan ve Voldemort'a yardım ilen yataklıktan ötürü suçlu bulundun."

ULAN NE HAVALIYIM. MADALYAMI VERİN.

Kaçmak istiyordu ama kaçamıyordu. Ah yazık. Korkmadan ona yaklaştım. Çenesinden tutup havaya kaldırdım ve sırıttım.

"Eğer bakarsanız iksirin etkilerinin geçtiğini de görürsünüz."

Çenesini bırakıp arkamı döndüm. Herkes bana şaşkınca bakıyordu.

Garip Kız/ Harry Potter (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin