,,Vidíš, už je téměř čas." Řekl temný elf a obcházel dívku, kterou služky zrovna oblékali do černé zbroje. Ta se jen bezmyšlenkovitě dívala z okna a sledovala temnotu nebe. Bílé vlasy jí spadli na jen z plátů zbroje, pousmála se a přejela rukou po své bledé kůži na tváři.
,,Proč je musíme dobít? Já si přála.." ,,Přála sis poznávat, svět nahoře. Jak vidíš, nyní budeš moci." Řekl temný elf, zvedl ruku a vykázal "služebné" ven. Poté přistoupil k elfce a pohladil jí po tváři. ,,Chci pro tebe jen to nejlepší." Řekl a v očích mu zableskly bílé plamínky.
Oči temných elfů jsou jiné, uzpůsobené k tomu, aby viděli výborně v noci. Na druhou stranu jim zas nedělá moc dobře denní světlo. Což je způsobeno především délkou pobytu v podzemí. A to je důvodem, proč mágové temných elfů, pálí vodě podobnou Darknes blood, nebo taky jinak, temnou vodu. Která sice páchne, ale vypouští ohavný dým, který hubí vše živé a zakrývá nebesa.
,,Chtěla jsem prozkoumávat....ano..." sklopila zrak ,,ale též poznávat nové rasy." Řekla a sklopila zrak. ,,Milá dcero. Tvoje pocity jsou dětinské. Oni nás zahnali pod zem, zatím co ostatní rasy vzkvétaly. Jen jsme si přišli vzít, to co nám právem, velectěný Morgot předurčil." Řekl elf. A opřel se o okenní římsu. ,,Ano, otče." Řekla elfka a zůstala stát, dokud jí otec neposlal pryč.
-----------------------------------------------------------
,,Co to má znamenat?" Podivil se zaražený Aragorn když stanul před sultánem Haradu a Rhúnu.,,Berte to jako obchod. Velkokráli Arnoru a Gondoru. Mi vám dáme vojáky i lodě a za to nám dáte území které jsem vám ukázal." Řekl Sultán a posadil se do křesla.
Oba se nacházeli na neutrálním území, přesně tam, kde původně stála černá věž Barath-doom nebo též věž s plamenným okem bez víčka. Tohle území je nyní obří travnatou pustinou. Aragorn jej předal po konci války sedlákům a tak tam vyrostl pás území, který tvoří nárazníkový pás před útokem východňanů.
Starosta, znepokojený Aragornovou nestálou povahou postával opodál. Sultán se usmál a napil se vína. ,,Ale....tohle je až moc, prakticky by jsme vás pozvali rovnou k nám."
„Tyhle území vás stejně zajímají jen jako kamínek v botě. Rhúnsko-Haradská smlouva však chce s vámi spolupracovat. Ani mi nejsme tak hloupí, aby jsme se nechali zničit." ,,Zvěsti se šíří rychle..." Řekl Aragorn a bedlivě studoval území, které měli Rhúnu a Haradu podstoupit.Obě říše byly dohromady stejně velké jak celá Středozemě ale neměli dostatek obyvatel. Většina území, byly pouhé pouště Ale obě bojovali během války o prsten na straně Saurona.
,,A jak vám máme věřit?" Zeptal se Aragorn. ,,Je to jednoduché. Nemůžete." Řekl Sultán a zasmál se. Aragorn se zvedl a chtěl odejít. ,, Když nebudete ochotni vy, tak temní elfové snad ano." Řekl sultán. Aragorn se zastavil. Věnoval mu zapálený pohled a vyšel ven.
ČTEŠ
Temný Věk - Úpadek
FanfictionUběhlo 40 let od doby, kdy byl poslední prsten moci zničen. Spolu s ním i celá temná říše Mordoru. Třetí věk se však měl stát dobou. Kdy i slunce, na čas pohasne. "Tam kde bývá nejvíce světla, je i častokrát nejvíce temna." Říše neumírajících, padla...