Kapitola X. Poslední cesta

61 3 0
                                    

„Strýci Faramire, opravdu musím jet?" „Váš otec si to žádal." řekl Faramir a poplácal mladého Eldariona po rameni. Hobit se tiše křenil v rohu místnosti. „Náš princ táhne do boje jako železný vojáček " řekl hobit trochu hlasitěji aby to slyšeli oba Eldarion. Mladý princ si s Faramire vyměnili nevraživé pohledy. „Nic si z něj nedělej, když dostal svou první zbroj, vypadal jak děcko co si narazilo na hlavu buben." řekl Faramir a zamračil se na hobita. „Chci aby si jej s námi." řekl Eldarion a zatnul pěst. „Někdo ti musí chránit město prcku," řekl hobit a přišel k němu, „uvidíš že to zvládneš." řekl hobit. „Děkuji ti sire Pipine." Hobit se uklonil a vyšel ven, najít si něco k jídlu.
------------------
Aragon s Arwen dojeli k městu před kterým jíž čekala armáda, v jezíž čele stanul Faramir a Eldarion. Pipin stál vedle nich, připraven převzít koně. „Králi Aragorne, královno Arwen." řekl Faramir a pokynul hlavou. „Otče, matko." řekl Eldarion a polkl. „Synu, za pár dní se přesvědčíme o tvém dědictví." řekl Aragorn s mírným náznakem úsměvu. Měla to být slova povzbuzení, ale spíše vyzněli jako nemilá poznámka. „Drž se při otci." řekla Arwen a pohladila jej po tváři. „Královno, vrátíme se do města." řekl Pipin a nechal Aragorna přesednout na nového koně. „Uvidím tě za pár dní." řekl Aragorn a položil ruku na Farmirovo rameno. „I já tebe, můj králi." řekl Faramir a otočil se i s koněm k městu. Aragorn věnoval poslední pohled Arwen ta mu jej oplatila a po tváři jí stekla slza. Aragorn se otočil, zařadil se vedle Eldariona a rozjel se kupředu a na západ. Dusod koní a mužů s bílými prapory se nesl spolu s písní krále.

Temný Věk - ÚpadekKde žijí příběhy. Začni objevovat