Kapitola XII. Lest

76 2 0
                                    

„Co neseš?“ optal se Aragorn muže. „Nic moc dobrého, zdá se, že bitva bude větší než se myslelo. Opevnili své postavení, a je možné že půjde o tvrdý boj. Né o potyčku, ale plán se zatím daří.“ řekl hraničář. „Stále nás je čtyřikrát tolik co jich a to se k nám ještě přidá Legolas a král Dáin.“ argumentoval Aragorn a zadíval na muže skrz díru ve stanu. „A co tvůj syn?“ „Je mladý, poradí si.“ „Je to následník trůnu, nesmí zemřít!" upozornil jej hraničář a Aragorn mu jen pohlédl smutně do očí. „Je to můj syn, musí se zocelit. A to jsou moje poslední slova.“ řekl Aragorn „Slova krále, nebo otce?“ optal se naposledy hraničář a vyšel ze stanu. Aragorn se zamyslel. A nakonec řekl: „Můj otec je mrtvý.. takže nemám tušení.“ řekl tiše a ulehl ke spánku.
——————————————————
„Vše je úspěšně připraveno. Můžeme už jen čekat.“ řekl temný elf na princeznu sedící na okraji pláže. Kouř páchl už nesnesitelně. „O mez te ten dým, zahubí nás to dříve než sem vůbec někdo dorazí.“ řekla A-Rwey a zvedla se. Kdyby něco, budu ve svém stanu.“ řekla a odešla. Na stole jí stále ležela mapa a noc se pomalu blížila. A-Rwey se usadila ke stolu a opět začala studovat mapy. „Eriador, Arnor, Rohan, Gondor a Erebor. Budeme muset jít a rozvinout více agentů. Nevíme toho dost.“ řekla a zapřemýšlela. „Budu se o tom muset poradit s otcem.“ řekla ve světle olejové lucerny. Víčka jí těžkla a těžkla. Nakonec pomalu usla.
O několik hodin později uslyšela tichý zvuk. „Kdo je tam!?“ optala se, zvedla a pozvedla meč od opasku. Nezdálo se že by se něco dělo ale náhle bylo podezřelý ticho. Pomalu šla ke dveřím. Tiše a opatrně našlapovala a odhrnula závoj. Vykoukla ven a tu jí někdo uhodil po hlavě. Před očima se jí zatmělo a padla bezvládně k zemi. Dva hraničáři jí zvedli a rychle odvlekli na pláž do malé lodi. Tam jí svázali a sami nastoupili k ní do lodi. Potichu zamířili zpět na sever.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 09, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Temný Věk - ÚpadekKde žijí příběhy. Začni objevovat