Dabar sekmadienis. Sėdžiu bendrabutį nuo pat ryto. Vaikinai neleido niekur eit kadangi vis dar sergu.
Ignas vakarėlyje, o Danielius pas Amanda. Man nuobodu. Aš toke alone....
Neturėdama jokios veklos nutariau įsitaisyti svetainėje ir pasidaryt filmų maratona.
Bežiūrėdama filmą užmigau.
IGNO POV
Pagaliau grįžias iš to prakeikto vakarėlio įžengiau į bendrabutį.
Jaudinausi dėl Saros jog jai nepablogėtų. Naktį ji vis vartėsi lovoje. Kelis kartus ketinau jai pamatuoti temperatūra, bet ji sumurmėjus vis nusisukdavo.
Pagaliau atsiradęs vidui nusioviau batus. Apsidairias patraukiau svetainės link kadangi išgirdau garsus ten.
Įžengias į svetainę radau Sara miegančią ant sofos. Per televizorių rodė kažkokį filmą.
Nuėjas išjungiau televizorių ir gražinau žvilgsnį į Sara.
Jos lūpos buvo vos matomai pravertos, o jos nosyte šiek tiek suraukta. Tai labiau užnešė į mielą kiškutį.
Pakėlias Saros kūną priglaudžiau prie savo krutinės. Nieko nelaukdamas pradėjau ją nešti jos lovos link.
Sara pasimuistė ir labiau prisispaudė prie manęs. Menkai šyptelėjau.
Pagaliau paguldias ją į lovą pradėjau kamšyti jog jai būtų šilčiau.
Apkamšias mergina patraukiau prie savo lovos.
Persirengias atsiguliau į lova stengdamasis užmigt, bet į galvą vis lindo kvailos mintys apie Sarą.
**
SAROS POV.
ryte atsikėliau nuo skambančio žadintuvo. Pramerkus akis mane pasitiko ryški saulės šviesa.
-Labas rytas, - pasigirsta užkimes vaikino balsas.
Pasukau galvą į tą pusę kur girdėjau balsa. Sutikus Igno žvilgsnį kreivai pažvelgiau į jį, o tada pataluose skęstantį savo kūną. Kaip aš čia atsidūriau. Jaigu gerai atsimenu užmigau ant sofos. Negi jis mane pernešė?
-Labas, - trunpam nutraukiau akių kontaktą.
Ignas gulėjo savo lovoje pasirėmęs abiejom rankom po galva. Jis buvo apnuogines savo krūtinę. Kaldra dengė tik jo klubus.
-Norėsi kavos? - ignas nusižiovojo.
-Būti neblogai, - palinksėjau galvą.
Atsostojus iš savo patalų pasiražiau. Ignas irgi neatsiliko. Ignas išlipęs iš savo lovos nužvelgė mane. Miegojau su rūbais.
Ignas buvo tik su vienais apatineis todėl greitai nusukau žvilgsnį ir nukulnevau į mini virtuvėle. Po keletos minučių į virtuvę įžengia juodaplaukis. Ignas nupėdino stalo link ir atsisėdo šalia manęs.
-Kokios kavos norėsi? - ignas apsižvalgė aplink virtuve.
-Tiks ir juoda, - sumurmu.
Ignui atsistojus aš pažvelgiau į jį. Jis buvo su treninginėm kelnėmis ir paprastu juodu džiamperiu. Tai buvo tas pats džiamperis kurį buvau apsivilkus vakar.
-Šiandien reike į paskaitas? - atsiminus jog šiandien yra pirmadienis pašokau nuo kėdės.
-Pirmiausia taip šiandien reike ir antra mes turim pakankamai daug laiko susiruošti kadangi tavo žadintuvas nuskambėjo septinta ryto, - šypteli Ignas.
Atsipūtusi grįžau į kėdę. Prieš nosį Ignas pastato juodos kavos puodelį. Padėkojus gurkštelėjau. Ačiū Dievui kava buvo ganėtinai vėsi, nes jau maniau jog nusiplikinsiu liežuvį.
Ignui atsisėdus šalia manes pasklido nejauki tyla.
Staiga durys su trenksmu atsidaro. Greitai pakeliu galva. Pamačius rudų plaukų kupeta atsidusau. Čia tik Danielius.
Danieliui įžengus į virtuvę aiktelėjau. Danielius atrodė prastai. Po akim mėlynė, lūpa prakirsta. Kas jį sumušė?
-O lapukas, - nusišypso rudaplaukis vos apversdamas liežuvį. Jis net sumaišė žodyje ''labukas'' viena raide.
-Žmogau, - sumurmėjo nepatenkintas Ignas.
- Ko nori? - šiurkščiai atšovė Danielius.
-Danieliau... - vos pradėjus kalbėt buvau nutraukta rudaplaukio.
-Žinojai jog Amanda yra tikra kalė? - pasipūtusi šypsena atsiranda Danieliaus veide.
-Ką? - tyliai sumurmu.
-Jo mes išsiskyrėm,-dirptinai nusijuokė jis.
Sutrikus žvelgiau į rudaplaukį.
-O tu, - Danielius dūrė pirštu į mane, - toke pat kalė kaip Amanda.
Suraukus antakius jau norėjau atsistot ir jam kirsti su koke keptuve per galva. Girtas ir dar įžeidinėti sugeba.
Staiga juodaplaukio ranka atsiranda ant mano kelienio. Jis jį spusteli lyg ramindamas mane.
Susiraukus nudelbiau į Igno ranką kuri ilsėjosi ant mano kojos. Nieko nelaukdama numečiau Igno ranka ir susidėjus rankas po krutine nusisukau nuo jų.
-Šunsnukis, - sumurmu.
-Dabar gali bėkt pas savo verkenčia drauge.,-nusišaipo Danielius.
Pala ką? Ji verke? Ji verke dėl šito supisto šunsnukio?!
Nieko nelaukdama atsistojau ir drąsiais žingsniais nuėjau prie Danieliaus. Užsimojus trenkiau jam antausį.
-Dar bent karta įskaudinsi mano draugus aiškinsies su manim, supratai?! - surėkus jam tiesiai į veidą apsimoviau batus ir dūmiau iš to kvailo bendrabučio.
Šudžius įskaudino Amanda ir dar kaltina ją. Reikės išsiaiškinti kas tarp jų nutiko.
Pagaliau pasiekus Amandos duris nedvejodama palenkiau namų durų rankeną. Durys buvo atrakintos todėl įžengiau į vidų.
-Amanda, - apsidairiau aplink jos namus.
Apėjau visus kambarius nieko nerasdama. Staiga už tualeto durų pasigirsta krepšdesys.
Lėtai pravėriau tualeto duris. Pamatytas vaidzdas mane privertė prapliupti ašaromis....
****
Nu šiek tiek intrigos palikau:)
Vote❤️
YOU ARE READING
Gyvenk Kaip Nori (RAŠOMA)
Teen FictionSara. Kūda ir patyčias patirenti mergina. Nesutaranti su savo šeima. Gyvenanti savo pasaulyje Sara buvo laiminga. Pasibaigus mokslo metams Sara pagaliau galėjo pailsėti nuo visko. Nors ji net nenutuokė jog viskas gali dar labiau sugriūti. Prarasti d...