15

38 1 0
                                    

Iššokus pačiam pirmam šiurpem epizodui aš krūptelėjau.

Ignas suprunkštė. Įspyrus jam i koja išsitiesiau kėdėje.

-Bailė, - sušnibždėjo juodaplaukis pasilenkias arčiau mano veido.

-Nenervuok, - sumurmu patraukdama jo veidą.

Jis nusišypsoja. Nusukus akis atgal į ekraną pasigailėjau išvydus šiurpų vaizdą.

Sudrebėjus atsidusau. Staiga Igno ranka atsiranda šalia manosios. Nekreipus dėmesio toliau žiūrėjau filmą. Iššokus pabaisai į ekrana kruptelėjau ir Ignas staigei sugriebė mano ranką taip supindamas mūsų pirštus.

Nudelbiau nejaukų žvilgsnį į rankas, tada į Igno veidą. Ignas nekreipdamas į mane dėmesio žvelgė į priekį.

Nudelbiau akis atgal į ekraną. Ką. Jis. Daro?

**

Į filmo pabaigą nekreipiau dėmesio į Igno ranką. Kas kart kai išsigazdavau jis spustelėdavo ją . Prieš pasibaigiant filmui Ignas paleido mano ranką. Ant ekrano ėjo titrai, šviesos įsijungė. Atsistojus pasileidau iš salės.

-Ei, ei kur skubi, - sukikeno Danielius.

-Einu iki tualeto, - pamojau ranką moterų tualeto link.

Įlėkus į tualetą atlikau savo gamtos reikalus. Pradėjau plauti rankas. Staiga durys atsidarė. Pro veidrodį dirstelėjau link durų. Sutikus Pauliaus veidą sustingau.

-O sveika gražuole , - jo veide atsirado šypsena.

-Eik iš čia, čia moterų tualetas, - sumurmu toliau plaudama rankas.

Staiga Paulius prišlijo prie manęs prispausdamas prie kriauklės.

-Atstok, - garsei pasakau trengdama iš alkūnės jam į pilvą.

-Tu kale, - suurzge jis atsitraukdams. Apsukęs mane į save jis užsimojo.

Staiga Pauliaus ranka susitinka su mano skruostu. Pasukus galvą nuo smūgio stipriai užsimerkiu.

Vaikinas pasinaudojas savo viršumi pradeda iš lėto bučiuoti mano kaklą.

-Atsiknisk, - stengiuosi nustumti jį.

Sugriebias mano rankas jis iškelia jas į viršų.
Pradedu muistytis. Sugriebias už mano maikės jis staiga suplėšė ją. Suspiegus mano skruostais pradėjo tekėti ašaros, bet Puuliaus tai nestabdė. Paulius užtyldė mane prispausdamas savo delną man prie burnos.

Staiga tualeto durys prasivere su trenksmu ir išvydus Igno veida šiek tiek atsipalaidavau.

Igno piktas veidas nereiškė nieko gero. Juodaplaukis priėjas prie manęs atplėšė Paulių.

-Tu šunsnuki, - Ignas trenkė Pauliui. Tada dar kartą,ir dar.

Paskutinį kartą gerai užsimojas jis paguldė Pauliu ant žemės.

Drebanciom rankam stengiausi prisidengti suplėšytas vietas. Ignas priėjas prie manęs nusivilko savo megstinį likdamas tik su maike.

Užvilkes megstinį man per galvą jis stipriai suspaudė mane prie savo krutinės.

Staiga atsitraukes išsitenpė mane iš tualeto.

-Kur jūs buvot? - Mus pasitiko Danieliaus bei Amandos balsai.-kodėl ji su tavo mėgstiniu?

-Važiuojam, - šaltai atšoves juodaplaukis toliau tenpė mane. Atsirade lauke greitai nuėjom iki mašinos. Įsėde į mašiną niekas nepratarė nė žodžio.

-Tai..., - Amanda susižvalgė su Danielium- ar viskas gerai?

-Taip, - Ignas sumurmėjo.

Atsidūrę viešbučio mašinų stovėjimo aikštelėje Ignas nedelsiant paliko automobilį. Lėtai nuslinke savo kambario link atrakinome jį. Nukabinus galvą žemyn įžengiau į vidų. Nusiovus batus nukulnevau į vonios kambarį. Užsirakinus ten pagaliau galėjau atsikvėpti. Lėtai pažvelgiau į veidrodį. Tušas nubėgias, ant skruosto jau išryškėjusi mėlynė. Atsidusus nusiploviau su šaltu vandeniu veidą ir palikau vonios kambarį. Lėtai nuslinkau miegamojo link. Lauke dar buvo šviesu. Įžengus į kambarį nesitikėjau pamatyti Igną čia. Jis sėdėjo susiėmęs už galvos bet staiga pakėles į mane akis jis nuleido rankas.

Lėtai nuslinkau savo lagamino link. Atsegus jį išsitraukiau kitus rūbus.

-Ką tu sau galvojai? - pasigirsta šaltas jo balsas.

Tylėjau.

-Tu nori jog tavim pasinaudotų? - Ignas šiek tiek pakėlė balsą.

Tylėjau. Susirinkus rūbus ketinau išeiti, bet Ignas greitai pakilęs nuo lovos prisiartino prie durų. Staiga užtrenkias duris jis stumtelėjo mane toliau nuo jų.

Susigūžus nudelbiau akis į žemę.

-Gerai, kad pasirodžiau, - suurzgė jis.

Staiga man toptelėjo.

-Koks tau skirtumas jaigu tai būtų nutike, - pakeliu akis į jį- būčiau pati susitvarkius.

-Aha kur gi ne. Tu buvai prispausta ir negalėjai nieko daryti, - Nusišaipė jis.

-Koks skirtumas, - suburbu ir praveriu duris.

-Koks skirtumas?-jis susirauke- jaigu būtų tavim pasinaudoja tikriausiai bėktai pas mane apsiverkus,-netikrai nusijuokė - jai ne aš tu būtai jau senai išdulkinta tam tualete!

-Išeik, - atsitraukiu nuo durų.

-Tik tiek ir pasakysi? Išeik? Už tai jog išgelbėjau. Žinai ką, eik velniop. Jai būčiau žinojas, kad tu toke kalė būčiau net nėjas.

Visiškai atšlijau nuo Igno. Lyg suvokes ką pasakė jis sutriko. Viskas ko dabar norėjau tai tik apsikabinti pagalvę ir verkti.

-Išeik, - tyliai pasakiau.

Suraukes antakius juodaplaukis tik užtrenkė duris.

Vos jam išėjus prapliupau. Nesu verksnė, bet nekenčiu kai kažkas šaukia ant manęs. Tai verčia nekesti savęs. Ašarotomis akimis nukulniavau iki lovos. Atsigulus susiriečiau į kamuoliuką. Nebūčiau verkus jaigu Ignas iš šios menkos situacijos nebūtų padaręs didžiausio burbulo.

-Hey, - pasigirsta tylus merginos balsas bei atsidarančių durų gergždesys.

Pasukus galvą į katik čia atejusę Amanda atsidusau.

-Nagi kas nutiko?

*****

Gyvenk Kaip Nori  (RAŠOMA) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang