Sorry jaigu rasit klaidų.
-Kur sėdam?- pasuku galvą į vaikų prigrūstą autobusą.
-I galą , - Amanda pasileidžia į autobuso galą. Aš iš paskos.
Atsirade galia susėdom. Galia buvo keturios vietos todėl užėmėm Danieliui su Ignu.
Įsitaisiau prie lango. Šalia manęs Amanda. Neužilgo į autobusą sulipo vaikinai. Dasigave šalia mūsų jie sudribo kėdėsia.
-Kaip miegojot? - Nusijuokė Amanda pamačius jų surauktus veidus.
-Gerai, - atsiduso Ignas.
Danielius tik palinksėjas galva nusisuko į autobuso langą. Pro kurį matėsi lekentis vaizdas.
**
-Pagaliau, - išlipau iš autobuso.
-Mokinei! - pamosikavo savo ranka dėstytoja- taigi apsistosime čia,-su ranka parodė į aukštą pastatą- gerai eime.
Pradėjom sekti moteriškią į pastato vidų. Viduje buvo gražu.
-Taigi susiskirstykit po keturis,- destytoja pareiškė.
Ignas uždėjo ranką man per pečius, o kita ant Danieliaus pečių. Danielius laikė Amandos ranką. Taip mes sudarėme ketveriukę.
Gave kambario raktą pasileidom eiti laiptais į viršų. Ignas nuėmė Danieliui nuo pečių ranką, bet paliko ant manųjų. Šiek tiek suraukus nosį ėjau toliau nekreipdama į tai daug dėmesio.
Priešais mus stovėjo Paulius ir jo trys draugai. Jie bandė atsirakinti savo kambario duris. Staiga Paulius atsisuko į mane ir jo veide nušvietė iškrypusi šypsena. Ignas pastebėjo tai. Nuėmes ranką man nuo pečių jis apsivijo mano liemenį susiraukdamas. Mano veidas buvo neįskaitomas. Praėja tą iškrypėlį pagaliau Ignas mane visiškai paleido.
-Šitas, - mostelėjo ranka Danielius.
Atrakine duris įlėkėm vidun. Viduje buvo jauku ir ganėtinai šilta. Po dešinia buvo virtuvė, po kaire keletas durų. Tiesia buvo balkonas ir svetainė . Pasukus į kairę pusę įžengiau į patį pirmą pasitaikiusį kambarį. Tai buvo miegamasis su dvigule lova.
-AŠ MIEGOSIU SU AMANDA! - Pati pirma šūktelėjau.
I kambarį atskubėjo Danielius.
-Ei ne, - susiraukė jis- aš nenoriu miegot su juo vienoi lovoi,-rudaplaukis mostelėjo ranka į Igną.
-Aš už Sara, - palinksėjo galvą Amanda pritardama man.
-Ne, - susiraukė Ignas.
-Aš noriu miegot su savo mergina, - Danielius prisitraukė blondine į savo glėbį.
Is mano burnos išsklido sunkus atodusis. Nudelbiau akis į Juodaplaukį.
Jis man tik nusišypsojo ir pasidėjas daiktus ant lovos atsisėdo ant jos. Danielius su Amanda pasišalino.
-Taigi, - atsikrenkštė Ignas.
Pradėjau rausti spintas ieškodama dar vienų užvalkalų bei pagalvių.
-Eij ką darai?- susiraukė jis.
Ignoruodama jį pagaliau radau tai ko ieškojau.
Išėjus iš kambario susiradau sofa. Pasidėjus viską ką atsinešiau atsisėdau ant jos.
-Ką tu.., - sutriko Danielius Įžengias į svetainę- Darai?
-Neketinu su juo miegot, - pakelnoju pečiais.
Danielius pavartė akis. Atsidusus atsistojau.
-Norit kažkur gal varyt?-sunaikinau tylą aplinkui.
-VAROM Į FILMĄ! - Iš kambario pasigirdi Amnados balsas.
Iš kito kambario išlenda Ignas šyptelėdamas man.
-Gerai eik ruoštis, - pavėles mano plaukis Danielius nuslenką Amandos kambario link.
Nukulniavus '' mano ir Igno '' kambario link pradėjau ruoštis.
-Pagaliau, - suburbėjo abu vaikinai laukdami prie išėjimo durų.
-Mes moterys, mum galima, - sukikenu.
Užrakinia duris nusigavom laukan.
-Išsikviečiam taksi?-Ignas perbraukia pirštų per telefono ekraną.
Palinksėja galvom pradėjom laukti taksi.
Pasirodžius taksi susėdom į mašiną. Pasakius adresą mašina pajudėjo.
Sustojus prie pastato kuriame rodys filmą išlipome.
-Eime, - Ignas paskatino mus judėti greičiau.
Įžengia į vidų sustojom į eilę.
-Į kokį? - Paklausė Danielius.
-Tik ne į siaubo, - papurtau galvą.
Danielius susižvalgė su Ignu vienas kitam linktelėdami.
-Keturis bilietus į '' Galvų Kapoklė '' (filmas išgalvotas arba toks yra:D ), - Ignas pasakęs nudelbė akis į mane.
-Ei čia gi siaubo filmas, - suurzgiu.
Pažvelgiu aukštyn kadangi Ignas buvo kur kas aukštesnis už mane. Susiraukus atsitraukiu nuo jo.
-Amanda einam spragėsių, - mano veidia atsiranda vienos sekundės šypsnis.
Ji linktelėjo ir patraukė su manim iki užkandžių stalelio. Vaikinai paėmia bilietus šliaužė paskui mus.
Paėmia visko ko reikia nuskubėjm į salę.
Atsisėdus nusukau akis į ekraną. Mano akyse pasimatė palengvėjimas kai mačiau jog Amanda sės šalia manęs, bet staiga ji atsisėdo viena kėdę toliau manęs. Šalia manęs sudribo Ignas. Suraukus kaktą nusisukau į ekraną.-Ko čia raukaisi? - nusišypsojo Ignas bakstelėjas man į žandą.
Ugh laukia ilgos kelios valandos filme į kurį net nenorėjau. Šviesos užgeso. Prasideda.
**
Nuomonių :*
CZYTASZ
Gyvenk Kaip Nori (RAŠOMA)
Dla nastolatkówSara. Kūda ir patyčias patirenti mergina. Nesutaranti su savo šeima. Gyvenanti savo pasaulyje Sara buvo laiminga. Pasibaigus mokslo metams Sara pagaliau galėjo pailsėti nuo visko. Nors ji net nenutuokė jog viskas gali dar labiau sugriūti. Prarasti d...