11

58 2 1
                                    

-Studentai, - per kabineta nuaidi dėstytojos balsas- rytoi vyks sporto šventė ir norėčiau jog vyktumėt kartu bent dešimt žmonių į kitą miestą.

Pakėlus ranka jog norėsiu važiuoti apsižvalgiau. Amanda irgi pakėlė ranka. Ir dar, dar, daug kitu mokinių. Nori važiuot ir tie du velnei.

-Gerai, važiuos Sara, Ignas, Paulius, Danielius ir Amanda užteks ir penkių mokinių, nes kiti penki bus paimti iš kitos klasės - dėstytoja padiktavo vardus.

**

-Jūs rimtai irgi varysit? Nemaniau jog jum patinka toki renginiai, - sumurmu numesdama kuprinę ant lovos.

-Kodėl gi ne? Norisi prasiblaškyti, - Ignas suvele savo juodus plaukus.

Danielius tik kažką sumurmėjas nusisuka nuo manes bei Igno.

-Kas tam? - tyliai paklausiu Igno durdama pirštų į Danieliaus nugara.

-Jis jau visa diena susiraukes vaikšto,- pakilnoja pečiais Ignas.

Staiga mano telefonas pradeda skambėti.
Prieš ekrana iššoka Amandos vrdas.

Atsiliepiu:

-Kelk savo subine ir varom kažkur į sodyba, - pasigirsa linksmas Amandos balsas.

-Kur mes tau tą sodyba rasim? - sumurmu.

-Nesijaudink aš radau, pasikviesk tuos du lopus ir varom. Nepiimu neigemk atsakymo. Ate, myliu.

Ir tada ji padėjo ragelį.

-Klausykit Amanda kviečia varyt į sodyba kažkokia, - išdestčius Amandos sprendima žvelgiau į tuos du.

-Aš už, - suploja rankom Ignas.

-Nu gerai, - susierzines suburba rudaplaukis.

Tikiuos jis pasikalbėjo su Amanda.

-Tada ruoškitės,- įsakiau.

Po gerų dvidešimt minučių stovėjom prie Danieliaus automobilio laukdami Amandos.

Danielius vis dar susiraukes sėdi masinoje. Ignas taip pat. Pagaliau pamačius blondiniškų plaukų kupeta nusišypsojau.

-Sveika, - apsikabinus rudaake įsėdo abi į galą.

-Kiek laiko važiuosim? - Ignas atsisuka į mus su Amanda.

-Umm... Žinok ilgai, - sumurma Amanda.

-Kiek? - juodaplaukis pakele antakį.

-Nu apie šešias valandas, - pqkilnoja pečiais blondinė

Ignas tik linktelejo isipatoginias keleivio vietoje.

Danielius pagaliau išsuko iš kiemo.

**

-noriu į tualetą, - suzyzė Amanda gal jau penktą kartą.

-Nu pakentėk dar biski, tuoi privažiuosim degaline, - taip pat syzyze Danielius.

Pagaliau privažiavę degalinę sustojome degalinės aikštėje. Buvo jau gerokai suteme.

-Sara turi teises? - paklausia Danielius.

Greitai pakratau galvą. Danielius nusižiovauja. Jis tuoi tikrai užmigs.

Gyvenk Kaip Nori  (RAŠOMA) Where stories live. Discover now