Grįžus namo numečiau kuprinę į kampą ir užlipus į savo kambarį atsiguliau ant lovos.
-Brangute, turiu tau kai ką pasakyti, - netrukus į kambarį įžengė mano mama.
-Kas? - pakėliau galvą nuo pagalvės pagaliau pažvelgdama į bejausmes mamos akis.
-Aš išvažiuosiu į kitą miesta už maždauk dviejų dienų, - šyptelėjo tesdama - tikiuosi pabūsi su savo tėvu?
Aš nenorom linktelėjau nurydama susidariusį gumulą gerklėje. Nemėgstu bendrauti su savo tėvais.
Kažkada pasakiau jog radau drauga tai pristojo '' jūs pora? '', '' ar jis gražus? '', '' gerai mokosi? ''. Tai ganėtinai nervina.
Su tėčiu mažai bendrauju. Jo dažniausiai nėra namie. Jis neturi darbo ir aš neįsivaizduoju kur jis eina. Aš apie jį beveik nieko nežinau.
Mama nusišypsojusi išėjo iš kambario. Atsidususi užmerkiau akis.
**
-Sara, - kažkas mane vis judino.
Pramerkus užtraiškanojusias akis pažvelgiau į mama.
-Regis atidėjo susitikima, aš turiu išvažiuoti dabar, - pabučiavus mano kaktą ji dingo už durų.
Kelis kartus sumirksėjau ir atsistojus is lovos nusekiau paskui ją.
-Ate, - nusišypsojau mamai ir ji man atsakė tuo pačiu.
Užsidarius lauko durims likau viena. Tėčio nuo pat ryto nėra. Dabar rodė lygiai 22:00.
Nuslinkau lėtai link svetainės ir įsitaisiau ant sofos prieš plokščia ekranį.
Ėjau pro kanalus kol sustojau ties vienu. Per jį rodė kažkokį filmą todėl tiesiog pradėjau jį žiūrėti.
**
Per pusę filmo buvo nutrauktas ryšys. Staiga ekrane iššoko žinių kanalas. Ten šnekėjo apie kažkoke avarija netoli mano namų. Šiek tiek pagarsinus stebėjau televizoriaus ekraną.
Žinių pranešėjos žodžiai :
'' visai nesenai įvykusios avaryjos vietoje matome tikrai smarkiai apgadinta automobilį.... ''
Nesuprasdama žvelgiau į ekraną.
'' nukentėjo moteris. Pagal policijos nustatytus įrodymus šį moteris buvo... ''
Ekrane iššoka mano mamos paso nuotrauka. Susiėmiau už burnos. Ne. Ne... Negali būt. Tai netikra... Stiprei užsimerkiau. Mano skruostais pradėjo nepaliaunamai tekėti ašaros. Vėl atsimerkiau.
Kur tėtis kai jo labiausiai reike?
Staiga suskambo mano telefonas. Drebančiomis rankomis paėmiau jį. Ekrane degė Amandos nuotrauka bei numeris.
Atsiliepiau.
A- Amanda
S- SaraA- įsijunk žinias, - pasigirsta merginos kukčiojimas.
S- Aš... Jau mačiau, - valydama ašaras sumurmėjau.
A- aš labai užjaučiu, - mergina suvaipėjo.
Tylėjau. Man visko per daug.
'' policija teigia jog moteris neišgyveno ''
Padėjau ragelį. Sumirksėjau ir toliau tesiau tai ką dariau prieš tai vis dar verkdama.
*kita diena*
Tėtis taip ir negrįžo. Susitaikius su tuo jog mamos nebėra papusryčiavau.
-Kaip tu? - vos išėjus sutikau pilnas gailesčio akis.
-Viskas gerai, - sumurmėjau stiprei apsikabindama blondinę.
Atsiradusios prie mokyklos sutikom kaip ir kiek viena diena du puspročius.
Visiškai nekreipdama į juos dėmesio praėjau ir žinoma Amanda iš paskos. Mokykloje sulaukiau daug keistų žvilgsnių. Užuojautos. Bet jau niekas nepakeis to jog jos jau nebėra.
Įžengiau į klasę. Visi susmeigė akis į mane. Nekreipdama į tai dėmesio atsisedau į savo vieta. Šalia manes įsitaisė Amanda. Nunarinau galvą.
Prasidėjus pamokai nieko nedariau. Sulaukdavau keletos gailestį skleidžiančių žvilgsniu.
Kažkas pabaksnojo man į nugara. Lėtai atsisukau pažvelgdama į žmogų už manęs.
-Tavo, mama, pakratė kojas, greit bus ir tavo eilė, - pasityčiojo Danielius.
Juodaplaukis sėdintis šalia jo kumstelėjo jam į petį. Lyg duodamas ženklą jog replika buvo per žiauri. Pažvelgiau jau spejusiom sudrėkti akimis į rudaplaukį. Jis kreivai išsišiepė.
-Kai mirsi visi taps laimingi, - skėles dar viena replika mirktelėjo.
Mano skruostais jau spėjo nuriedėti ašaros. Tikiu jog jis tai matė. Nieko nelaukdama atsistojau, susirinkus daiktus išlėkiau iš klasės. Man nerūpėjo ką pagalvos mokytoja bei kiti mokinei.
Atsiradus merginų tualete užsirakinau vienam iš kabinų. Nuleidus tualeto dangtį atsisėdau. Kažkur skaičiau jog pjaustymasis padeda panaikinti skausma.
Šiek tiek pasėdėjus išsitraukiau drožtuką. Po keletos minučių rankoja jau turėjai maža, aštrų peiliuką.
Įkvėpiau daug oro. Ir pasiryžau pagaliau priliesti peiliuku odą.
Po viso savo pjaustymosi nusiploviau savo kruvina riešą pažvelgdama į jį. Atsidususi pažvelgiau į veidrodį. Paraudusios akys,susivėle plaukai. Niekada gyvenime nemačiau saves tokios palūžusios.
Užsitraukus rankoves išėjau iš tualeto. Iki pamokos galo liko 20 minučių.
Nenorėdama atsėdėti likusių pamokų patraukiau namų link.
Grįžus namo nusiprausiau. Liko tik savaitė iki mokslo metų baigimo. Žadu stot į koledžą. Tikriausiai studijuosiu kažką susijusio su mokslu. Tikslei nežinau.
**
YOU ARE READING
Gyvenk Kaip Nori (RAŠOMA)
Teen FictionSara. Kūda ir patyčias patirenti mergina. Nesutaranti su savo šeima. Gyvenanti savo pasaulyje Sara buvo laiminga. Pasibaigus mokslo metams Sara pagaliau galėjo pailsėti nuo visko. Nors ji net nenutuokė jog viskas gali dar labiau sugriūti. Prarasti d...