ΜΕΡΙΆ ΓΙΆΝΝΗ
Η Ιωάννα μου έστειλε μήνυμα για την ώρα που θα έπρεπε να πάω να την πάρω και να πάμε στον γυναικολόγο η οποία ώρα ήταν αρκετά νωρίς και ήδη είχα πιει πολύ το προηγούμενο βράδυ.
Οπότε σηκώθηκα βρίζοντας από το κρεβάτι και καθώς ετοιμαζόμουν σκεφτόμουν τι θα κάνω με αυτήν.
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να φορτωθω κι αυτήν αν το παιδί είναι όντως δικό μου απλά πρέπει να βρω έναν τρόπο να είμαι κοντά του χωρίς να μιλάμε με την Ιωάννα. Αν τίποτα από αυτά δεν μπορεί να γίνει τότε θα ήταν Καλύτερο να το ρίξει.
Βγήκα στον δρόμο με το αμάξι με έναν μεγάλο πονοκέφαλο που πιθανόν να περνούσε σε λίγο αφού πήρα μερικά χάπια και σταμάτησα κάτω από την πολυκατοικία που μένει και την περίμενα.
Κατέβηκε και μπήκε μέσα καθώς σκαλιζε τα πράγματα της για να τα έχει όλα έτοιμα. Αφού είπαμε τα τυπικά άρχισε να λέει κάτι πράγματα του τύπου
Ιω:Λοιπόν εγώ έκανα δύο τεστ εγκυμοσύνης, αλλά μπορείς να θυμηθείς πως κάθε φορά παίρναμε τα χάπια αν μας ρωτηθει και πότε μου ήρθε περίοδος τελευταία Φορά? 5 ή 6 του μηνός? Αχχ που είναι το σημειωματάριο μου. Γιάννη τι θες να είναι κορίτσι ή αγόρι?Δεν της απάντησα και αυτή απλά συνέχισε να μιλάει μόνη της,έχω που έχω τον πονοκέφαλο έχω και αυτήν.
Φτάσαμε στον γιατρό και μπήκαμε μέσα όπου περιμέναμε με κάτι άλλες γυναίκες και εγκύους.
Ήταν και μια κοπέλα εκεί πολύ καυτή που μου έριξε αρκετές ματιές μέχρι που της έκλεισα το μάτι και την είδα ξεκάθαρα να κοκκινίζει.
Εντωμεταξύ η Ιωάννα γραμμή δεν πήρε το οποίο με εξυπηρετούσε άνετα. Την είδα να απομακρύνεται και να κατευθύνεται στην τουαλέτα και έκανα το ίδιο. Την συνάντησα εκεί και της ζήτησα τον αριθμό της χωρίς πολλά πολλά για να μην αργήσω να γυρίσω στην Ιωάννα γιατί το ραντεβού μας ήταν πολύ κοντά στην ώρα και ανά πάσα στιγμή θα μπαίναμε μέσα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
РазноеΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...