54ο κεφαλαιο

133 12 0
                                    

ΜΕΡΙΆ ΑΡΗ

Αφού το κλησαμε με την Ιωάννα αποφάσισα να πάω να κάνω ένα μπάνιο, καλά αυτή η κοπέλα κάθε φορά όταν είμαι εγώ σπίτι περνει λες και μας έβαλε κοριους.

Μπήκα μέσα στο μπάνιο και άφησα το ζεστό νερό να πέφτει  πάνω στο δέρμα μου, αρχήσα να πλενωμε, όταν έκλεισα το νερό και αρχήσα να σαμπουνιζομαι άκουσα την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει και την βρίσει μετά από λίγα δεύτερα να τρέχει.

Ανοίγω την κουρτίνα και βλέπω την Κατε να πλένει το πρόσωπο της χωρίς να κοιτάζει στον καθρέφτη, όταν κοίταξε φώναξε γιατί  τρόμαξε και λέγοντάς ένα βιαστικό συγγνώμη βγήκε από το μπάνιο, εγώ γέλασα με αυτήν της την αντίδραση και αφού ξεπλιθικα βγήκα από το μπάνιο με μια μόνο πετσέτα, την είδα να κάθετε στον καναπέ στο σαλόνι παίζοντας ένα παιχνίδι στο κινητό την πλησίασα και αυτή με κοίταξε.

Κα:Εμμ συγγνώμη που μπήκα έτσι πριν απλά....
Αρ:Σσσ μην λες συγγνώμη για αυτο δεν έγινε κάτι άλλωστε. Της χαμογέλασα και αυτή το ίδιο.
Κα:Εμμ μήπως πρέπει να πας να ντυθείς?
Αρ:Οοοο μωρό μου αφού με έχεις ξανά δει με πετσέτα οπως και χωρίς αυτή οπότε μην ντρέπεσαι.
Την ξάπλωσα στον καναπέ και ανέβηκα από πάνω της και έτσι  που ήμουν έτοιμος να την φιλήσω χτύπησε το γαμημένο κουδούνι.

Κα:Το κουδούνι.
Αρ:Δεν τελειώσαμε ακόμα. Της έδωσα ένα πεταχτώ φίλη και πήγα άνοιξα την πόρτα, το χαμόγελο μου κόπηκε όταν είδα το άτομο που ήταν πίσω από αυτήν το χέρι μου έγινε μπουνιά, ένιωθα να με κυριεύει ο θυμός.

Κα:Άρη ποιος είναι? Ήρθε στην πόρτα και έμεινε να κοιτάζει και αυτή το άτομο που στεκόταν σε αυτήν.
?:Μπορώ να περάσω? Έχει το θράσος να ρωτάει και αν μπορεί να περάσει? Όχι ρε μαλακά δεν μπορείς.
Κα:Ναι πέρνα. Έκανε άκρη για να μπει ο βλάκα και εγώ την κοίταξα στα μάτια και απλά ήθελα τόσο να της φωνάξω που τον άφησε να μπει μέσα αλλά δεν το έκανα. Απλά έκλεισα την πόρτα και πήγα δίπλα της.

Αρ:Τι στον διάολο θες εδώ Γιάννη? Ρώτησα μέσα από τα δόντια μου.
Για:Απλά ήθελα να σας μιλήσω και να ζητήσω συγγνώμη....
Αρ:Ωραία το έκανες δρόμο τώρα.
Κα:Άρη! Άστον να μιλήσει.
Αρ:Καλά! Είπα αγανακτισμένος και έκατσα μαζί της στον καναπέ.

Για:Με την πετσέτα θα κάτσεις?
Αρ:Σπίτι μου είναι ρε, όπως γουστάρω θα κάθομαι.
Για:Οκ. Σήκωσετα χέρια ψηλά και καλά σαν να παραδίδεται.
Αρ:Τώρα πες ότι είναι να πεις και δρόμο.
Κα:Άρη!
Αρ:Τι?
Για:Παιδιά! Γυρίσαμε και τον κοιτάξαμε και η δύο.
Για:Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο, αυτό που ήρθα να κάνω εδώ είναι να ζητήσω συγγνώμη από την Κατε και αφού είσαι και εσύ εδώ Άρη συγγνώμη και σε εσένα, ξέρω δεν ήταν ωραίο αυτό που έκανα και ειμαι αδικαιολόγητος και μπορεί να μην με συγχωρεσεται πότε αλλά ήθελα να ζητήσω αυτήν την συγγνώμη πριν φύγω.
Κα:Που θα πας? Καλά από όλα αυτά αυτό βρήκε να ρωτήσει?
Εντάξει η κοπέλα είναι μέσα στο μυαλό μου δεν παίζει και εγώ αυτό ήθελα να μάθω.
Για:Θα πάω στο εξωτερικό,  ένας θείος μου, μου έστειλε τα εισιτήρια γιανα πάω εκεί και να τον βοηθήσω με της δουλειές που έχει.
Κα:Για πόσο θα πας? Τώρα αυτή Γιατί νοιάζεται?
Για:Δεν ξέρω σκέφτομαι να μείνω μόνιμα εκεί.
Οκ αυτό δεν το περίμενα.
Για:Για αυτό ήρθα και ήθελα να ζητήσω συγγνώμη και από τους δύο σας για όλο αυτό και το που χωρισατε εξετιας μου.
Αρ:Εντάξει.
Για:Τι εντάξει?
Αρ:Σε συγχωρώ. Με κοίταξαν και η δύο ξαφνιασμενη, λογικό να μου πεις αφού πριν λίγο ήμουν έτοιμος να του ορμιξω.
Για:Το εννοείς?
Αρ:Ναι! Θα ήταν άδικο να μην σε συγχωρέσω και να συγχωρέσω μόνο την Κατε. Απλά να μην ξανά γίνει. Τον κοίταξα άγρια και αυτός κούνησε το κεφάλι σαν να λέει ότι κατάλαβε.
Για:Εντάξει, εμμ εγώ πρέπει να φύγω.
Κα:Εντάξει. Σηκωθήκαμε όλοι και τον πήγαμε μέχρι την πόρτα.

Για:Χαίρομαι παντός που τα ξανά βρήκατε. Είπε με ένα χαμόγελο.
Η κατε τον αγκάλιασε και τον αποχερετισε και εγώ έκανα μια φιλική χειραψία μαζί του. Και τον είδαμε να φεύγει από της σκάλες. Κλείσαμε την πόρτα και μπήκαμε μέσα.

Κα:Δεν το περίμενα, μπορώ να πω πως με ξαφνιασαις.
Αρ:Έτσι είμαι εγώ με σασπένς. Της χαμογέλασα και αυτή με κοίταξε.
Κα:Μήπως να πας να ντυθείς?
Κοίταξα τον εαυτό μου και είδα ότι ήμουν ακόμα με πετσέτα.
Αρ:Γιατί δεν σου αρέσω έτσι?
Κα:Δεν είπα αυτό αλλά πρέπει να ντυθείς γιατί μπορεί να έρθει η μαμα σου σε λίγο.
Αρ:Ααα δεν θα έρθει.
Κα:Γιατί?
Αρ:Της είπα ότι σήμερα θέλω να είμαστε μόνη μας και το κατάλαβε και είναι στην θεία μου.
Κα:Χμμμ ωραία τότε.  Με πλησίασε αρκετά κοντά,μου χαμογέλασε και της χαμογέλασα.
Αρ:Τότε τι? Με φίλησε στον λαιμό, πλησίασε στο αφτί μου και ψιθύρισε.
Κα:Τότε να πάω και εγώ για ένα μπάνιο. Και έφυγε αφήνοντας με έτσι.
Παίζεις βρόμικα μικρή Σκέφτηκα.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora