10ο κεφάλαιο

244 23 0
                                    

Ιω:Θα μπορέσεις να έρθεις μαζί μου εσύ? Ο Γιάννης δεν θέλει καν να με δει μπροστά του. Απεύθυνα τον λόγο στην κολλητή μου γυρνώντας στο θέμα μας. Αφου δεν ηθελα να το συνεχίζω αλλο.

Κατε:Γιατί όχι? Επειδή δεν είσαι έγκυος τελικά?   
Ιω:Οχι απλά είναι κομπλεξικός. Εννοώ, όλοι ξέραμε πως κάτι παίζει με εμένα και αυτόν όλους αυτούς τους μήνες αλλά μου φέρεται σαν σκουπίδι εδώ και λίγο καιρό και δεν καταλαβαίνω γιατί. 

Κάτε:Εντάξει ξεκόλλα κι εσύ αφού δεν υπάρχει και παιδί όλα κομπλέ.  
Ιω:Ναι αλλά σου το ορκίζομαι έτσι κι αν είναι καμιά μαλακια σαν αυτό που Είπε ο φίλος σου, θα πεθάνει.Άκουσα τον Αρη να σιγογελαει.  

Αρης: πώς μπορείς καν να ξες αν θα ήταν αυτός? Μην ξεχνάμε πως...   
Ιω: έχω ανοίξει τα πόδια μου σε όλους ναι ναι μπλα μπλα μπλα όταν τα άνοιξα ομως σε εσένα δεν σε δυσαρεστησε και τόσο   
κάτε :Ιωάννα...Είπε φωναχτά η Κατε αφού δεν θέλει καν να ακούει για αυτό. 
Ο Αρης πήρε μια ανάσα κι έφυγε από τον χώρο.  

Ιω:Επιτέλους.. Λοιπόν, θα έρθεις?  Κάτε:Ναι, ναι.
Είπε κοιτώντας προς την πόρτα του δωματίου όπου μπήκε ο Άρης

Ιω:Ωραία. Εγώ πρέπει να φύγω, έχω κανονίσει με..   
Κάτε: δεν πειράζει δεν χρειάζεται να ξέρω.
Ιω: όχι εντάξει, έχω κανονίσει με τον Αλέξη. Για...     
Κάτε:Γιατι?    
Ιω:Απλά ήταν το επόμενο άτομο που σκέφτηκα να μιλήσω μετά από εσένα και δείχνει λίγο παραπάνω κατανόηση. όχι ότι εσύ δεν δείχνεις! Απλά έχεις αυτόν τον ενοχλητικό συνέχεια πάνω από το κεφάλι σου.  
Κάτε:Αχ δεν είναι ενοχλητικός Ιωάννα αλλά οκ δεν μπορώ να αλλάξω την γνώμη που έχετε ο ένας για τον άλλον.
Ιω:Έχεις απόλυτο δίκαιο στο δεύτερο. Είπα και η Κατε ξεφισιξε.
Ιω:Άντε θα τα πούμε.Συμπλήρωσα και αφού την αγκάλιασα εφυγα.

Περπάτησα μέχρι το πάρκο όπου θα με περίμενε ο Αλέξης. Έφτασα εκεί και τον είδα έξω από την πόρτα του κοντινότερου ζαχαροπλαστειου.
Μόλις με είδε  
σταμάτησε να γλύφει το παγωτό του και μπήκε μέσα. Όταν βγήκε πλησιασαμε ο ένας τον άλλον και μου έδωσε ένα παγωτό που μόλις πήρε.  

Ιω:Ευχαριστώ, το χρειαζόμουν.    Αλέξης:Τίποτα, περιμένω να ακούσω τα πάντα. Είπε όλο ανυπομονησία γιανα ακούσει αυτά που θέλω να του πω.  

Ιω:Αστα βρε Αλέξη μου, μονο εσύ μπορείς να με καταλάβεις σε αυτή την περίπτωση! Αρχικά, δεν είμαι έγκυος.   
Αλέξης:Γαμωτο! Ήθελα να είμαι η νονά.
Ιω: ναι και είχα μια πολύ βίαιη κι άσχημη γενικά συμπεριφορά από τον Γιάννη, πριν κι αφού μάθουμε ότι δεν είμαι  Έγκυος.   
Αλέξης:Αχ δεν το ξες όλα αυτά τα ομορφοπαιδα είναι κι οι αλήτες. Αν θες το ένα πρέπει να υποστείς  το άλλο.  
Ιω:Και να θέλω δεν θα τον ξανά δω λογικά.   
Αλέξης:Γιατί καλέ? Αλλαξοπιστητε?    
Ιω: εκεί το μυαλό σου, πως θα πηδηξεις εσύ! Τεσπα δεν ξέρω απλά ναι άλλαξε τελείως σε μέσα σε λίγες  μέρες!

Και αρχίσαμε να περπατά προς μια άγνωστη κατεύθυνση όπου μας βγάλει δηλαδή.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora