ΜΕΡΙΑ ΆΝΝΑΣ
Ωχ η κατε Μας κοιτάζει όλους περίεργα μάλλον κάτι κατάλαβε.
κατε:Ρε με κοροϊδεύετε?
Αννα:Τι? Γιατί το λες αυτό?
Κατε:Τι Γιατί το λέω ρε Άννα? Πως τον έσωσα εγώ αφού ούτε καν έκανα κάτι?
Νι:Μα έκανες
κατε:Τι?
Νι:Μου έφερες νερό.
κατε:Δεν ήταν καν κάτι.
Νι:Ήταν και δεν θα φυγής Γιατί να φύγεις?
Κατε:Τώρα και να ήθελα δεν μπορώ έχει φύγει ήδη το αεροπλάνο.
Αννα:Οπότε θα μείνεις
κατε:Ναι λογικά.
Αλέξης: ΓΙΟΥΧΟΥ ΤΟΝ ΠΕΤΎΧΑΜΕ ΤΟΝ ΣΤΌΧΟ ΜΑΣ Η ΚΆΤΕ ΘΑ ΜΕΊΝΕΙ.
Νικος: ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.
Αλέξης: α δεν έπρεπε να το πούμε ακόμα? Ουπσι χιχιχι. Είπε γελώντας αμήχανα.Άννα:είστε τόσο άχρηστοι.
Κάτε: με συγκινεί που το κάνατε όλο αυτό για να με κάνατε να μείνω, αλλά που το μάθατε καν.
Αλέξης: α αυτό είναι εύκολο, μας τ- αααουυυυυυ.
Φώναξε αφού του πάτησα δινατα το πόδι γιανα σκάσει.
Άννα: αυτό είναι απόρρητο.
Νικος: γιατί? Ήταν καλή πράξη. Άννα :δεν έχει σημασία εμείς απλά εκτελούμε διαταγές!
Κάτε:υπήρχαν μόνο ενα άτομα που ήξερε , αλλά με μισή τώρα. Είπε συγκρατοντας τα δάκρια τις.Αλέξης: φαίνεται πως δεν σε μιση αρκετά. Είπε ειρωνικά.
Άννα: μπορείς να το βουλώσεις? Κάτε μην σε απασχολεί, απλά μείνε, για εμένα τον Νικο και τον Αλέξη,..
Τα αγόρια κουνησαν το κεφάλι τους ταυτόχρονα που ήταν πολύ χαριτωμένο. και επιτέλους κάνανε κάτι σωστό.Η κάτε αναστέναξε.
Κάτε: εντάξει προς το παρόν, μετά δεν ορκίζομαι τίποτα.Αλέξης: ΟΥΥΥ ΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΧΆΣΟΥΜΕ ΕΊΜΑΙ ΤΌΣΟ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΌΛΑΒΕ Η ΆΝΝΑ ΑΦΟΎ ΤΗΝ ΠΉΡΕ ΤΗΛΈΦΩΝΟ Η ΙΩΆΝΝΑ. εγώ κι ο Νίκος χτυπήσαμε ταυτόχρονα τα κούτελα μας με τα χέρια μας.
Αννα:Ρε κορίτσι μου θα μάθεις να το βουλονεις ?
κατε:Μα δεν είπα κάτι
Άννα:Στον Αλέξη μιλούσα
κατε:ααα είπε και γελάσαμε.ΤΟ ΒΡΆΔΥ
Άννα:Άντε ρε μαλακά κατε έλα να πάμε στο κλαμπ.
Εδώ και μισή ώρα προσπαθούσα να την πίσω να έρθει μαζί μας στο κλάμπκατε:Δεν ξέρω ρε Άννα θα είναι κάπως.
Αννα:Μα η Ιωαννα δεν έχει θέμα να έρθεις άσε που από ότι έμαθα θα είναι και με ένα αγόρι
κατε:Αχ καλά θα έρθω είπε και άρχισα να τζιριζω
Άννα:Άντε ετοιμάσου είπα και άρχισε να ετοιμάζεται εβαλε ένα κόκκινο φόρεμα τις αρέσουν πολύ τα κόκκινα φορέματα και τις πάνε αρκετά μπορώ να πω.
YOU ARE READING
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
RandomΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...