43ο κεφαλαι

131 17 3
                                    

Ιωάννα:Όπα δηλαδή είσαι πατέρας? Έχεις ένα παιδί? Με ρώτησε και μου χαμογέλασε. Αλλά μόλις είδε το ύφος μου το χαμόγελο χάθηκε.

Ιωάννα:Τι έχει γίνει Γιάννη?Ρώτησε αφού κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Γιάννη:Η Λίνα έκανε έκτρωση. Είπα και αυτή γουρλοσε τα μάτια.
Γιάννη:Και αυτός ήταν και ο λόγος που αρχήσα να σου φερομαι χάλια.
Ιωάννα:Κάτσε δεν καταλαβαίνω εγώ γιατί έφταιγε σε αυτό? Που κολλουσα εγώ και μου φεροσουν έτσι? Δεν το ήξερα καν.

Γιάννης:Και εγώ το έμαθα όταν έκανε ήδη την έκτρωση, η Λίνα ήρθε και μου το είπε,  νευρίασα και την ρώτησα γιατί το έκανε αυτό, με είπε γιατί εσύ είσαι με την Ιωάννα δεν ήθελα να χαλάσω την σχέση σας. Και απλά κατηγορούσα την  σχέση μας για αυτο.
Ιωαννα:Και τώρα τι άλλαξε? Γιατί μου τα λες όλα αυτά? Γιατί τώρα?
Γιάννης:Γιατί δύο μέρες μετά από  αυτό που έγινε νε την κατε ξανά είδα την Λίνα.
Ιωαννα:Και?
Γιάννης:Μου είπε ότι το παιδί δεν υπήρχε ότι απλά το έκανε για εκδίκηση που προχώρησα τόσο γρήγορα μετά τον χωρισμό μας,ήθελε να με κάνει να σε μισησω. Είπα και η Ιωάννα δεν το πίστευε.

Ιωαννα:Απίστευτο δηλαδή όλα άρχισαν από μια εγκυμοσύνη που ήταν ψεύτικη? Γιάννη καταλαβαίνεις τι έχει γίνει?
Γιάννης:Το καταλαβαίνω Ιωάννα ξέρω ότι έκανα πολλά λάθη αλλά για αυτο στα είπα όλα Γιατί θέλω να τα διορθώσω όλα.
Ιωαννα:Ξες ότι αν μάθει ο Άρης ότι το έκανες επίτηδες όλο αυτό με την κατε και πως την έχασε για αυτόν τον λόγο θα σε σκωτοσει έτσι?
Γιαννης:Το ξέρω αλλά θα τα διορθώσω όλα στο υπόσχομαι. Είπα και έφυγα από το σπίτι τις αγνοώντας την ζαλάδα μου.

Μεριά Ιωάννας

Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτά που με έλεγε, ξέρω ότι μου έλεγε την αλήθεια αλλά όλα αυτά? Ήταν πολλά για μένα. Πήρα τηλέφωνο την Άννα αφού δεν ήξερα πως θα τα πω στην Κατε όλα αυτά. Όταν το σήκωσε τις είπα να έρθει από το σπίτι μου για να μιλήσουμε.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Where stories live. Discover now