41ο κεφαλαιο

131 16 0
                                    

ΜΕΡΙΑ ΙΩΑΝΝΑΣ

Ήμουν σπίτι και με ξύπνησε το κουδούνι σηκώθηκα και πήγα άνοιξα μέσα μπήκε μια θυμωμένη κατε.

Ιωάννα:Καλημέρα και σε εσένα.
Είπα ειρωνικά και αυτή με κοίταξε περίεργα.
Κατε:Τι Καλημέρα μωρή? 4 πήγε η ώρα.
Ιωάννα:Ααα τόσο πολλή κοιμήθηκα πάλι? Είπα με ένα  χασμουρητό.
Κατε:Ναι!
Ιωάννα:Τολος πάντων τι έγινε? Ρώτησα αφού είδα ότι κάτι τρέχει.

Κατε:Ήρθε η κυρία Μαρία.
Ιωάννα:Η μαμά του Άρη? Ρώτησα κοιτάζοντας την περίεργα.
Κατε:Ναι! Είπε και με κοίταξε εγώ ακόμα να καταλάβω.
Κατε:Ο βλάκας δεν τις έχει πει ότι δεν είμαστε μαζί και αυτή νομίζει ότι μένουμε και μαζί και ήρθαν σήμερα στο σπίτι μου.
Ιωαννα:ωραία Γιατί δεν τις λέτε την αλήθεια? Είπα κάτι που ήταν προφανές.
Κατε:Δεν θέλει ο άλλος λέει Γιατί δεν θέλει να την στεναχωρησει Γιατί με συμπαθεί και κάτι τέτοια.
Ιωαννα:Η πολλή απλά ελπίζει ότι θα ξανα είστε μαζί.
Κατε:Τι λες μωρέ? Αφού αυτός το τελείωσε χωρίς να με ακούσει.
Ιωαννα:Ναι αλλά ακόμα σε κυνηγάει. Είπα εγώ και έκατσα στον καναπέ.

Κατε:Αχ δεν ξέρω τι να πω.
Ιωαννα:Τέλος πάντων με τον Κώστα τι λέει?
Κατε:Τι να λέει βγήκαμε εχθές πετύχαμε τον άλλον στο εστιατόριο με μια τύπισσα,  αλλά ήταν λες και ήξερε ότι θα είμαι εκεί ρε φίλε δηλαδή έλεος.

Είπε και εκεί κατάλαβα ότι για αυτο ευθύνομαι εγώ αφού είχα αφήσει ανοιχτό το κινητό. Με είπε και τι άλλο προηγήθηκε την προηγούμενη νύχτα, και μετά έφυγε αφού ήταν η μάνα του Άρη και αυτός σπίτι τις.

Μετά από λίγο αποφάσισα να βγω μια βόλτα με την Άννα και την Δήμητρα αφού είχαμε καιρό να βγούμε μόνο τα κορίτσια, αν και θα έλειπε η κατε αλλά είχε "καλεσμένους" σπίτι .

ΜΕΡΙΑ ΚΑΤΕ

Αφού έφυγα από το σπίτι τις σεβης κατά τις 6 πήγα σπίτι μου, εκεί είδα μόνο τον Άρη να βλέπει τηλεόραση,  άφησα τα πράγματά μου και ξανά πήγα στο σαλόνι.

Κατε:Που είναι η μαμά σου? Ρώτησα καθώς έκατσα στον άλλον καναπέ. Ο Άρης γύρισε να με κοιτάξει.

Άρης:Πήγε μια βόλτα με την θεία μου θα γυρίσει κάτι τις 9.
Είπε και ξανά κοίταξε την τηλεόραση.
Κατε:Ωραία και εσύ γιατί είσαι εδώ? 
Αρης:Γιατί υποτίθεται ότι μένω εδώ? Είπε ειρωνικά, ΑΧ πόσο μου την σπάει η ειρωνια του.
Κατε:Μάλιστα είπα και πήγα στην κουζίνα. Αρχήσα να μαγειρεύω βραδυνό, όλοι την ώρα ένοιωθα κάποιον να με κοιτάζει και ήξερα ότι ήταν ο Άρης.

Γύρισα και τον κοίταξα, καθόταν στην πόρτα με σταυρομενα τα χέρια.
Κατε:Τι? Των ρώτησα αφού με κοιτούσε όλοι την ώρα.
Αρης:Τίποτα,  απλά να δεν ξέρω τι φάση μαζί σου. Είπε κάπως μπερδεμένα.
Κατε:Τι εννοείς?
Αρης:Δεν ξέρω, φαίνεσαι διαφορετική. Είπε και με κοίταξε με μισόκλειστα μάτια.
Κατε:Δηλαδή? Ρώτησα περιμένοντας να μου πει.
Αρης:Δηλαδή αν αυτό γινόταν πριν δύο εβδομάδες,Όχι μόνο θα τα είχες πει όλα στην μαμά μου αλλά θα με είχες πετάξει κι από το μπαλκόνι. Είπε και μου ξέφυγε ένα γέλιο.
Αρης:Είσαι σαν την Κατε που ερωτεύτηκα, σαν την μικρή και αθώα κατε που ήξερα. Πριν γίνεις αυτή η σκληρή και απότομη..
Κατε:Σκύλα? Ναι ίσως να θέλω να ξανά γίνω ο παλιός μου αυτός. Είπα την αλήθεια.

Αρης:Και αυτό θα το κάνεις για εκείνον τον τύπο? Είπε κάπως θυμωμένα εννοώντας τον Κώστα.
Κατε:Μαθαίνουμε από τα λάθη μας Άρη και εγώ έμαθα.  Και απλά κουραστικά να είμαι κάτι που δεν μπορώ και θέλω να είμαι όπως πρίν.  Όπως όταν σε γνώρισα και όχι δεν το κάνω για τον Κώστα αλλά για μένα.

Άρης:Χμμ μάλιστα. Ήταν το μόνο που είπε πρώτου ακούσουμε το κουδούνι.  Ο Άρης πήγε να ανοίξει και στην πόρτα ήταν ο Κώστας με ένα χαμόγελο αλλά όταν είδε τον Άρη το χαμόγελο έφυγε και κοιτούσε με ένα ερωτηματικό στο βλέμμα του.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora