48ο Κεφάλαιο

121 15 0
                                    

Όταν μπήκα μέσα στο σπίτι στο σαλόνι ήταν ο Άρης ο οποίος σηκώθηκε να με βοηθήσει με τα ψώνια κατευθείαν.

Κα:Δεν είναι ανάγκη.
Αρ:Είναι οπότε δώσε μου την σακούλα. Μου πήρε την σακούλα από το χέρι και πήγε προς την κουζίνα, τον ακολούθησα και εγώ.

Αρ:Τι θα μαγειρέψεις? Με κοίταξε καθώς έβγαζε τα πράγματα από την σακούλα και τα έβαζε στις θέσεις του, μην ρωτάτε πως ξέρει που είναι η θέση τους τόσον καιρό τα είχαμε οπότε ξέρει που βάζω όλα τα πράγματα.
Κα:Λέω να κάνω μακαρόνια με κρέμα γάλακτος, κοτόπουλο και μανιτάρια.
Αρ: χμμ το αγαπημένο μου. Μου χαμογέλασε και με πλησίασε πριν προλάβει όμως να κάνει κάτι αλλού ακούσαμε την πόρτα να χτυπάει. 
Αρ:Δεν τελειώσαμε ακόμα. Ψιθύρισε στο αφτί μου και πήγε προς την πόρτα.

ΜΕΡΙΑ ΑΡΗ

Πήγα άνοιξα την πόρτα, Οοο έλα τώρα πλάκα με κάνεις? Τι δουλειά έχει αυτός πάλι εδώ?

Κω:Τι κάνεις πάλι εσύ εδώ? Ρώτησε και μπούκαρε μέσα στο σπίτι.
Αρ:Και εγώ αυτό σκεφτόμουν για σένα. Έκλεισα την πόρτα και τον προς πέρασα.
Κω:Ήρθα να δω την κατε Γιατί δεν έχουμε μιλήσει καθόλου. Σειρά σου.
Αρ:Εγώ μένω εδώ οπότε.... πήγα να συνεχίσω αλλά ήρθε η Κατε. Αμάν και αυτή όλο σε ακατάλληλες στιγμές.
Κα:Κώστα? Τι κάνεις εδώ? Ο χλεχλες την αγκάλιασε και της έδωσα ένα φίλη στο μάγουλο.
Κω:Ήρθα να σε δω βλέπεις δεν έχουμε μιλήσει καθόλου και είπα... τον διέκοψε.
Κα:Δες Κώστα είναι κάπως τα πράγματα εδώ και απλά δεν είχα χρόνο να σου μιλήσω, και δεν λέω καλά έκανες που ήρθες αλλά φιλοξενώ την μητέρα του Άρη και δεν γίνετε να έρχεσαι εδώ.
Κω:Γιατί σπίτι δεν έχει ο Άρης? Την ρωτησε αποτομα. Αααα δεν θα τα πάμε καλά με εσένα φίλος.

Αρ:Μάντεψε και εγώ εδώ μένω και δεν θα σου δώσουμε και λογαριασμό στο τι θα κάνουμε. Είχα νευριάσει τόσο πολύ με το θράσος του μα καλά Ποιος νομίζει ότι είναι?
Κω:Σκάσε εσύ ρε δεν σου μίλησα.
Ιιιιιιιιι με είπε σκάσε εεε δεν την γλυτώνει τον πλησίασα αλλά στην μέση μπήκε η Κατε. Είπα ότι μου την σπάει όταν ανακατεύεται η μπενεις μες στην μέση της ποιό ακατάλληλες ώρες? Όχι?  Το λέω τώρα.

Κα:Κώστα θα σε παρακαλούσα να φύγεις.  Οκ ο τύπος ξαφνιάστηκε όπως και εγώ, να πω την αλήθεια δεν τι περίμενα αυτό.
Κω:Τι? Σοβαρά αυτό θες? Θες να φύγω?
Οοο πολύ μελόδραμα ο τύπος.
Κα:Ναι... Ο χλεχλες έφυγε χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω του. Σιγά ρε φίλε τρόμαξα.

Η κατε ξανά γύρισε στην κουζίνα και αρχησε να μαγειρεύει εγώ πήγα στο δωμάτιο και αρχήσα να ετοιμάζω αυτά που ήθελα.

Σήμερα η μητέρα μου θα μείνει από την ξαδέρφη μου και θα ειμαι μόνος μαζί της, το μόνο που έχω να κάνω είναι να μην αφήσω την κατε να μπει μέσα στο δωμάτιο.

Κα:Αρηηηη. Με φώναξε και αφού είχα τελειώσει πήγα στην κουζίνα.
Αρ:Έλα , τι έγινε?
Κα:Δεν μπορώ να φτάσω το σουρωτήρι.  Είπε δείχνοντας μου το ντουλάπι πάνω πάνω.  Χαμογέλασα και πήγα της το έδωσα.
Αρ:Που να φτάσει 1,60 με τα χέρια ψηλά.
Κα:Αιιι ρε. Μου έβγαλε την γλώσσα τις σαν μικρό παιδί και σουρωσαι τα μακαρόνια τα ξανά έβαλε στην κατσαρόλα και τους έβαλε την σάλτσα με την κρέμα γάλακτος το κοτόπουλο και τα μανιτάρια.

Κα:Η μαμά σου τι ώρα θα έρθεις?
Αρ:Ααα δεν θα έρθει σήμερα θα μείνει από την ξαδέρφη μου.
Κα:Δηλαδή θα ήμαστε μόνοι μας?
Αρ:Γιατί σε χαλάει. Την πλησίασα αλλά αυτή έκανε ένα βήμα πίσω και έβαλε μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αφτί, μια κίνηση που την κάνει μόνο όταν νοιώθει αμήχανα.

Κα:Έλα να φάμε. Έστρωσε το τραπέζι και κάτσαμε να φάμε.
Πραγματικά τα είχε πετύχει ήταν πολύ ωραίο.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن