29ο κεφάλαιο

152 18 0
                                    

ΜΕΡΙΆ ΑΝΝΑΣ

 
Ήμουν στο κρεβάτι με το αγόρι μου τον Νικο όταν άκουσα τον ήχο κλίσης του κινητού μου από το κομοδίνο και το σήκωσα κι ήταν η Ιωάννα.  

Άννα: καλημέρα.  
Ιω : τι καλημέρα ρε? Αντε σήκω από το κρεβάτι, πρέπει να σε πω.  
Άννα: τι έγινε? Κλαις? Σε πείραξε κανείς?   
Ιω: περίπου, θα σου εξηγήσω αλλά πρέπει να κάνουμε γρήγορα. Θέλω να βιαστείς. Λοιπόν [...] αλλά μην μάθει τίποτα.   
Άννα: μην ανησυχείς άστο πάνω μου.

Είπα και το έκλεισα ετοιμάστηκα και έφυγα από το σπίτι αφού κάλεσα τον Αλέξη και του είπα τι πρέπει να κάνει.

ΜΕΡΙΆ ΚΆΤΕ


Φτάνοντας στο πάρκινγκ δίπλα από το σπίτι μου συνάντησα την Αννα η οποία με πλησίασε τρέχοντας.  

Άννα: κάτε, κάτε γρήγορα.  
Κάτε: τι,τι έγινε?    
Άννα: πρέπει να με βοηθήσεις. Τι κάνεις με τις βαλίτσες?   
Κάτε: γαμα τα αυτά τώρα, τι έγινε? Γιατί τόσο βιαστική για να με βρεις?   Ρώτησα την φίλη μου η οποία φαινόταν αρκετά τρομαγμένη.

Άννα: είσαι η μόνη που μπορεί να με βοηθήσει. Η Ιωαννα μου έκλεισε το κινητό στα μούτρα η Δήμητρα  δεν απαντάει..    
Κάτε: ναι ναι τι έγινε όμως για να μπορέσω να σε βοηθήσω
Άννα: ο Νικος έπαθε κρίση, τσακώθηκαμε και απλά κάποια στιγμή δεν μπορούσε να αναπνεύσει και-    
Κάτε: και γιατί δεν πήρες τηλέφωνο? Και τον  άφησες μόνο του.
Άννα: είναι ο Αλέξης μαζί του! Έχει κανονικά σφηγμο κι όλα αλλά δεν ξυπνάει, ο Αλέξης με είπε θα με έπαιρνε τηλέφωνο αν ξυπνούσε αλλά δεν με πήρε! Σε παρακαλώ βοηθά με!!
Κάτε :ναι ναι εννοείται, μην ανησυχείς Άννα.     Έτσι ξεκινήσαμε για το σπίτι της Αννας, δεν μπορώ να απογοητεύσω κι άλλη φίλη μου!

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt