7ο κεφάλαιο

307 24 0
                                    

ΜΕΡΙΑ ΣΕΒΗΣ

Φύγαμε από την γυναικολόγο και ο Γιάννη φαινόταν σαν να ανακουφιστικε που δεν υπάρχει το παιδί.
Γιά:Να σε πάω σπίτι?
Ιω:Εμμ Ναι
Για:Ωραία.

Πήγαμε μέσα στο αμάξι και εγώ  κοιτούσα από το παράθυρο Γιατί είχε κίνηση και όλο σταματήσαμε.

Ιω:Γιάννη
Για:Τι?
Ιω:Πώς ένιωσες που έμαθες ότι δεν υπάρχει παιδί? Τον ρώτησα αλλά δεν γύρισα να τον κοιτάξω κατά βάθος ήξερα την απάντηση του.

Για:Εντάξει,Ίσως να είναι καλύτερα έτσι βλέπεις δεν θα ήταν και ωραίο το παιδί να μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον όπου Η δύο γονείς του δεν μιλάνε
Ιω:Τι εννοείς?
Για:Τι νόμιζες? Είπε και γύρισε να με κοιτάξει έτσι έκανα και εγώ.

Για:Ότι επειδή θα υπήρχε το παιδί θα γυρνούσα σε εσένα? 
Ιω:Εγώ... Τραυλισα.
Για:Χαχαχ δεν θα το έκανα. Είπε σταματώντας απότομα το γέλιο του.

Ιω:Οκ δεν στο ζήτησα έτσι κι αλλιώς.
Γιάννης :Δεν με αφορά αν ήθελες η Όχι είναι καλύτερα έτσι είπε και μέχρι να με πάει στο σπίτι δεν μίλησε κανείς ξανά.

Πηγα στο σπίτι και πήρα τηλέφωνο την Κατε στο σταθερό.

Στο τηλέφωνο

?:Ναι?
Ιω:Ποιος είσαι εσύ?
?:Ο Αρης είμαι εσύ ποια είσαι? Ιω:Ααα εσύ είσαι Αρη η Ιωαννα είμαι.
Αρης:Ααα εσύ είσαι, τι ήθελες? Ιω:Για να περνώ στο σταθερό τις Κατε ποιον λες να ήθελα? Είπα με μια δόση ειρωνείας.

Αρης:Ααα θες την φίλη σου? Ιω:Εμμ αυτό αυτό σε λέω ρε έξυπνο.
Αρης:Ναι ναι οτι πεις,ένα λεπτό να στην δώσω. Είπε και λογικά έδωσε το σταθερό στην Κατε αφού μου μίλησε εκείνη.

κατε:Ναι? Είπε με την ένα χασμουρητό καλά αυτή τώρα ξύπνησε? Σινιθος ξυπνάει ποιο νωρίς.
Ιω:Έλα τώρα ξύπνησες?
κατε:Ναι αλλά στο αυτό τώρα, για πες τι έγινε στην γυναικολόγο?
Και τις είπα τι έγινε και μετά το τι είπαμε με τον Γιάννη στο αμάξι.
Με είπε να πάω από εκεί και έτσι έκανα.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora