Μεριά Κατε
Η ώρα είναι 8 παρά 10 και είμαι έτοιμη αφού θα παμε να φάμε, είπα να βάλω ένα φόρεμα Όχι πολύ κοντό αλλά ούτε και πολύ μακριά μέχρι το γόνατο μαύρο χρώμα με μαύρα παπούτσια, βάφτηκα πολύ λίγο και ήμουν έτοιμη.
Άκουσα το κουδούνι και βγήκα έξω, μέσα σε ένα μαύρο αμάξι είδα τον Κώστα να με περιμένει αφού με είδε βγήκε και μου άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού.
Κατε:Αωω τι γλυκός. Είπα με ένα χαμόγελο.
Κώστας:Έτσι πρέπει όταν αφορά μια τόσο όμορφη κοπέλα σαν εσένα. Είπε και μου χαμογέλασε.
Μπήκε και αυτός μέσα και άρχισε να οδηγεί προς το εστιατόριο.Όταν φτάσαμε ο Κώστας βγήκε έξω και μου άνοιξε την πόρτα.
Κατε:Μην το κάνεις συνέχεια αυτό θα μου γίνει κακιά συνήθεια. Είπα και μου χαμογέλασε.
Κωστας:Δεν με πειράζει αυτό καθόλου είπε και μου χαμογέλασε επίσης.Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε σε ένα τραπέζι παραγκιλαμε και αρχίσαμε να μιλάμε για τα ενδιαφέροντα μας τελικά έχει πολύ πλάκα και ενδιαφέρον.
Κατε:Με συγγνώμη για λίγο πρέπει να πάω στο μπάνιο. Είπα και σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο. Μπήκα μέσα και αρχήσα να πλένω τα χέρια μου κοίταξα στην καθρέφτη και είδα. Τι φάση? Τι κάνει αυτός εδώ? Είδα τον Άρη να μου χαμογελάει και να με πλησιάζει. Γύρισα προς το μέρος του και τον κοίταξα, με στριμοξε στον νεροχύτη και εγώ τον κοίταξα κάπως τρομαγμένα.
Αρης:Δεν φαίνεται να χαίρεσαι που με βλέπεις. Είπε και μου χάιδεψε το μάγουλο. Γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη και τον ξανά κοίταξα στα μάτια.
Κατε:Τι θες εδώ Άρη? Ρώτησα θελωντας μια απάντηση.
Αρης:Να μου πεις τι κάνεις εδώ? Με αυτόν τον τύπο.
Κατε:Τι θες ρε αγόρι μου? Εσύ δεν με άφησες? Εσύ δεν είπες ότι δεν θες καμμία σχέση μαζί μου?
Άρης:Και ποιος σου είπε ότι θελω εγώ? Είπε και μου χαμογέλασε.
Κατε:Ωραία φύγε από μπροστά μου.
Αρης:Όχι δεν κατάλαβες θα φύγουμε μαζί. Είπε και μου έπιασε το χέρι.
Κατε:Όχι δεν πάω πουθενά μαζί σου. Είπα και τράβηξα το χέρι μου με κοίταξε και πήγε να ξανά πιάσει το χέρι μου αλλά δεν την άφησα.
Κατε:Φύγε από εδώ Άρη άσε με. Είπα και έφυγα από μπροστά του αφήνοντας τον στην τουαλέτα.Κώστας:Ολα καλά? Με ρώτησε όταν έκατσα στην θέση μου.
Κατε:Ναι όλα καλά. Του είπα και του χαμογέλασα είδα τον Άρη να περνάει από δίπλα μας και να κάθετε σε ένα τραπέζι απέναντι με μια κοπέλα. Όλοι την ώρα με κοιτούσε και σε μια φάση που τον κοίταξα και με κοίταξε μου σήκωσε το ποτήρι του σαν εδιξη χαιρετισμού.Κωστας:Κατε είσαι καλά? Με ρώτησε αφού είδε ότι δεν τον πολύ παρακολουθούσα.
Κατε:Ναι μια χαρά.
Κώστας:Εντάξει.Συνεχίσαμε να μιλάμε και κατά τις 10 φύγαμε κάναμε μια βόλτα και μετά με πήγε στο σπίτι.
Κωστας:Ελπίζω να πέρασες ωραία σήμερα. Μου είπε με ένα χαμόγελο στο οποίο Ανταπέδωσα.
Κατε:Πέρασα πολύ ωραία Κώστα. Μου χαμογέλασε ποιό πολύ από πριν.
Κατε:Λοιπόν εγώ φεύγω καληνύχτα. Είπα και άνοιξα την πόρτα όμως ο Κώστας με τράβηξε από το χέρι και με φίλησε, όταν σταματησαμε ο Κώστας με κοίταξε στα μάτι.Κώστας:Μου αρέσεις πολύ κατε.
Κατε:και μένα μου αρέσεις Κώστα, αλλά είναι λίγο νορις για το οτιδήποτε καλύτερα να γνωριστούμε πρώτα.
Κωστας:Ναι καταλαβαίνω. Μου είπε με ένα χαμόγελο.
Κατε:Καληνύχτα.
Κωστας:Καληνυχτα όμορφη.Αφού έφυγε μπήκα μέσα στην πολυκατοικία άνοιξα την πόρτα και έβγαλα τα παπούτσια μου, παρατήρησα όμως ότι τα φώτα ήταν ανοιχτά. Εγώ θυμάμαι ότι δεν ήταν όταν έφυγα.
Πήγα στο δωμάτιο μου και είδα τον Άρη να κάθετε πάνω στο κρεβάτι μου.
YOU ARE READING
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
RandomΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...