Μεριά Κατε
Άρης:Χμμ μάλιστα. Ήταν το μόνο που είπε πρώτου ακούσουμε το κουδούνι. Ο Άρης πήγε να ανοίξει και στην πόρτα ήταν ο Κώστας με ένα χαμόγελο αλλά όταν είδε τον Άρη το χαμόγελο έφυγε και κοιτούσε με ένα ερωτηματικό στο βλέμμα του.
Ο Άρης χαμογέλασε ειρωνικά προς τον Κώστα και μίλησε.Άρης:Πώς μπορώ να σε βοηθήσω? Είπε και καλά ευγενικά αλλά ξεχείλιζε η ειρωνια.
Κώστας:Την κατε ήθελα. Είπε ο Κώστας και πήγα στην πόρτα. Μόλις με είδε μου χαμογέλασε όπως και εγώ.
Κατε:Γεια. Είπα με ένα χαμόγελο.
Κωστας:Γεια! αυτά είναι για σένα. Είπε και μου έδωσε κάτι λουλούδι.Αρης:Ναι οκ! Δεν μπορεί τώρα τα λέμε φίλε. Ειπε και με έβαλε μέσα και πήγε να κλείσει την πόρτα.
Αλλά τον σταμάτησα.
Κατε:Πας καλά? Είπα και κράτησα την πόρτα.
Κατε:Πέρνα μέσα Κώστα. Του είπα και έτσι έκανε αφού αγριοκοιταξε τον Άρη όπως κι αυτός αυτόν.Κατε:Να σου φέρω έναν χυμό? Τον ρώτησα ευγενικά αφού έκατσε στον καναπέ.
Κώστας:Να μην σε βάζω σε κόπο.
Κατε:Κανένας κόπος είπα και πήγα στην κουζίνα.Μεριά Άρη
Να σου φέρω έναν χυμό.Να μην σε βάζω σε κόπο, μαλακά είπα από μέσα μου. Η κατε πήγε στην κουζίνα και έκατσα μόνος μου με τον χλεχλε.
Αρης:Λοιπόν Κωστάκη. Είπα και τον κοίταξα όπως κι αυτός.
Κωστας:Κώστας Όχι Κωστάκης. Είπε κάπως νευριασμένος.
Άρης:Δεν με νοιάζει κι αν είσαι κωστικας, αυτό που θέλω είναι να είσαι μακριά από την Κατε.
Κωστας:Αυτή ομως δεν φαίνεται να το θέλει αυτό. Είπε ειρωνικά, αααα θα τον σπάσω.Αρης:Απλά είναι ευγενική μαζί σου και δεν στο λέει. Είπα χαμογελώντας.
Κώστας:Εμένα μόνο αυτό δεν μου έδειξε όταν την φίλησα. Είπε με ένα νικητήριο χαμόγελο. Πήγα να μιλήσω αλλά από την κουζίνα βγήκε η κατε.Κατε:Συγγνώμη που άργησα αλλά έψαχνα για ένα βάζο να βάλω τα λουλούδια. Είπε με ένα χαμόγελο.
Έδωσε τον χυμό στον χλεχλε και έδωσε και έναν σε εμένα αν και δεν το περίμενα αυτό.
Ξανά πήγε στην κουζίνα να αφήσει τον δίσκο και την ακολούθησα. Αυτή γύρισε και πήγε να πέσει πάνω μου.Αρης:Τον φιλησες? Την ρώτησα και με κοίταξε ξαφνιασμενη.
Κατε:Και να έγινε εσένα τι σε νοιάζει?κοίτα την δουλειά σου Άρη. Είπε και πήγε να φυγή αλλά την έπιασα από τον καρπό.
Κατε:Απλά θα τα πούμε μετά αυτα, πάμε μέσα. Είπε ήρεμα και για κάποιον λόγο με ηρέμησε και εμένα βγήκαμε από την κουζίνα και πήγαμε στο σαλόνι.Κώστας:ολα καλά? Εσένα τι σε νοιάζει ρε βλάκα? Αι στον διάολο. Είπα από μέσα μου.
Κατε:Ναι όλα καλά. Είπε και του χαμογέλασε. Μου την σπάει όταν του χαμογελάει γαμω.Κώστας:Λοιπόν εμμ ήθελα να σε ρωτήσω αν θες να πάμε καμία βόλτα τώρα? Χελλοου είμαι και εγώ εδώ κύριε χλεχλε.
Κατε:Θα το ήθελα Κώστα. Τι? Θα με αφήσει και θα φύγει με αυτόν?
Κατε:Αλλά δεν μπορώ να αφήσω τον Άρη μόνο του στο σπίτι. Του είπε ευγενικά. Πάρτα μαλακά έφαγες πόρτα πόρτα. Χαμογέλασα αυθόρμητα.Κώστας:Δεν θα πάθει κάτι και μόνος του άλλωστε μεγάλο αγόρι είναι. Είπε ο χλεχλες πήγα να μιλήσω αλλά με πρόλαβε η Κατε.
Κατε:Και πάλι δεν είναι σωστό εκ μέρους μου, άλλωστε έχουμε να μιλήσουμε με τον Άρη. Είπε και με κοίταξε σοβαρά. Ουυυ φοβάμαι, αν σε βάλω κάτω θα σου πω εγώ κυρία σοβαρή.
Κώστας:Οκ αν είναι τα λέμε αύριο θα σε πάρω τηλέφωνο. Είπε ο χλεχλες και αφού σηκώθηκε την φίλησε και έφυγε. ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕ ΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ. Η κατε τον κοίταξε ξαφνιασμενη και μετά κοίταξε κι εμένα που έσφιξα τις μπουνιές μου.
Κώστας:Καληνύχτα Αρουλη. μου είπε ειρωνικά.
Αρης:Νύχτα. είπα και πήγα έκατσα στον καναπέ. Έχε χάρη που είναι μπροστά η άλλη παπαρα.
ESTÁS LEYENDO
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
De TodoΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...