ΜΕΡΙΆ ΆΡΗ
Η κατε ήταν στο μπάνιο και εγώ πήγα στο δωμάτιο για να ντυθώ σήμερα είχα σκοπό να περάσουμε καλά η δύο μας χωρίς καβγά η εντάσεις.
Έβαλα ένα άσπρο μπλουζάκι και ενα μαύρο παντελόνι με σκισιματα στα γόνατα. Έκανα τα μαλλιά μου και πήγα έκατσα στο σαλόνι να την περιμένω.
Μετά από 10 λεπτά περίπου είδα την κατε να βγαίνει από το μπάνιο με μια μικροσκοπική πετσέτα ίσα να καλύπτει το σώμα της, έμεινα στο να την κοιτάζω.
Κα:Σταματά να με κοιτάς έτσι.
Αρ:Πώς έτσι? Ρώτησα και καλά ανοιξερος.
Κα:Έτσι όπως με κοιτάζεις Άρη, μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αυτή η κοπέλα πάντα μπορούσε να με καταλάβει, ίσως είναι και ένας απο τους λόγους που είμαι ερωτευμένος μαζί της.Κα:Ειιι με ακούς? Κούνησε το χέρι της μπροστά μου ώστε να με βγάλει από της σκέψεις μου.
Αρ:Συγγνώμη εφευρέθηκα, τι έλεγες?
Κα:Σε ρώτησα αν θα βγεις και έχεις ετοιμαστεί έτσι?
Αρ:Εμμ Ναι, μαζί θα βγούμε σήμερα. Της χαμογέλασα.
Κα:Που θα πάμε? Ρωτησε με μια μικρή λαμσι στα μάτια.
Αρ:Εκπλήξει.
Κα:Τότε πες μου τι να βάλω.
Αρ:Κάτι απλό βάλε.
Κα:Εντάξει.Πήγε τρέχοντας μέσα στο δωμάτιο για να ντυθεί μετά από κάμποσα λεπτά βγήκε από το δωμάτιο φορώντας ένα μαύρο τζιν με σκιρτήματα στα γόνατα, ένα άσπρο μπλουζάκι με ένα τζιν τζάκετ και τα άσπρα παπούτσια της.
Άρ:Έτοιμη?
Κα:Ναι πάμε?
Αρ:Πάμε.Βγήκαμε από το διαμέρισμα της και πήγα προς το αυτοκίνητο μου, μπήκαμε μέσα και έβαλα μπρος για ένα γνωστό μέρος και για τους δύο η Κατε κοίταζε από το παράθυρο και εγώ τον δρόμο και έριχνα μερικές ματιές και σε αυτήν.
Κα:Άρη?
Αρ:Ναι?
Κα:Πάμε στο λόφο μας? Ρώτησα με ένα μεγάλο χαμόγελο. Σε εκείνον τον λογο είχαμε πάει το πρώτο μας ραντεβού πάντα όταν βγαίναμε η μαλωναμε ξέραμε ότι εκεί θα μπορούσαμε να ηρεμήσουμε ήταν κάτι σαν το μέρος μας βασικά ηταντο μέρος μας. Ένα μέρος που εχουμε περάσει πολλά θυμάμαι ότι καθόμασταν με της ώρες ξαπλωμένη κάτω από ένα μεγάλο δέντρο και κοιτάζαμε τον ουρανό και μιλούσαμε για διάφορα θέματα που μας απασχολούσαν, είχαμε καιρό να πάμε οπότε σκέφτηκα να πάμε σήμερα και να θυμηθούμε τα παλιά.Αρ:Ναι εκεί πάμε. Της χαμογέλασα και την είδα και αυτή να χαμογελάει.
Αφού φτάσαμε η Κατε κατέβηκε και ανέβηκε στο λόφο ήταν σχετικά μεγάλος σε ύψος και είχε μια πολύ όμορφη θεα, αφού πήρα τα πράγματά για το πικ Νικ από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου το κλείδωσα και πήγα και εγώ στην κατε.
Κα:Τι είναι όλα αυτά?
Αρ:Σε είπα ότι σήμερα θα περάσουμε καλά μαζί, και είπα να θυμηθούμε της παλιές μέρες, της μέρες που ήμασταν καλά και δεν είχαμε προβλήματα.
Κα:Και εγώ αυτό θέλω Άρη μια καινούρια αρχή, να ξανά είμαστε όπως είμασταν. Αγκαλιαστικαμε και καθίσαμε κάτω αργήσαμε να Μιλά με και να γελάμε γενικά περάσαμε αρκετά καλά όπως παλιά, όταν αρχησε να νυχτώνει αρχίσαμε να μαζεύουμε τα πράγματα και επιστρέψαμε στο σπίτι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
RastgeleΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...