35ο κεφάλαιο

144 16 0
                                    

Όταν γύρισα είδα την Ιωάννα να κάθεται στα πόδια του Αρη σα να μην είχε συμβεί τίποτα και ο Γιάννης ήταν εκεί όπου μιλούσε με τον Αλέξη.

Δεν το πιστεύω, αυτός ήταν απλά τόσο εναντίον του. Η Άννα έπινε κάποιο ποτό μαζί με τον Νικο κι απλά σκεφτόμουν πως δεν έπρεπε να ενοχλήσω. Δεν μου απέμενε τίποτα αφού είχα χάσει και την όρεξη μου. Τότε με πλησίασε ένα αγόρι μόνο για να μου πει ότι είμαι μέσα στην μέση της πίστας. 

?: αφού είσαι  Εδώ έτσι κι αλλιώς γιατί δεν κάνεις μια προσπάθεια?  Είπε και χόρεψε γύρω μου χαμογελοντας.   

Κάτε: ω δεν έχω τόσο όρεξη είναι η αλήθεια. 
?: θα έπρεπε! Είναι πολύ όμορφα σήμερα. 
Κάτε: με συγχωρείς, σε γνωρίζω από κάπου?  
?: μπορεί από κάποιο όνειρο αλλά κατά τα άλλα όχι. Με λένε Κώστα.   Κάτε: Κάτε. Του έδωσα το χέρι μου όπως είχε κάνει και αυτός.

Κώστας: λοιπόν κάτε γιατί δεν χορεύεις? Έλα.   
Είπε κι έκανε άλλη μια στροφή πιάνοντας κι εμένα αυτή την φορά.

Το τραγούδι που έπαιζε μπορώ να πω με εμπνέε οπότε άρχισα να λυκνιζομαι μαζί του. Σε κάποια φάση κουραστικαμε και μου πρότεινε να με κεράσει ένα ποτό οπότε φύγαμε από την πίστα. Κοιτούσα τα χαρακτηριστικά και τα γαλανά του μάτια όσο αυτός έδινε παραγγελία στον μπάρμαν

Κωστας: λοιπόν, κάτε, είσαι μόνη σου εδώ?
Κατε:Όχι ειμαι με την παρέα μου είπα και κοίταξα από εκεί. Όπου κανένας δεν είχε καταλάβει ότι δεν είμαι εκεί.
Κώστας:Εκείνοι είναι?
Κατε:Ναι αλλά από ότι βλέπεις έχουν όλοι τους δουλειά. είπα κάπως στεναχωρημενη.

Κωστας:Χμμμ δεν πειράζει θα σου κάνω εγώ παρέα μου είπε χαμογελώντας.
κατε:Δεν είναι ανάγκη δεν είσαι υποχρεωμένος για κάτι τέτοιο Κώστας:Το ξέρω αυτό είπε και μου έδωσε το ποτό μου αρχίσαμε να πίνουμε και να μιλάμε είχε πλάκα και περνούσαμε ωραία μαζί.

κατε:Πέρασε η ώρα πρέπει να πάω σπίτι.του είπα
Κώστας:Θες να σε πάω?
Κατε:Όχι θα είμαι εντάξει, θα πάρω ένα ταξί
Κωστας:εντάξει τότε επέτρεψε μου να σε συνόδεψω μέχρι έξω.
κατε:Ενατξει απλά πάμε να πάρω τα πράγματα μου από εκεί που καθόμουν με την παρέα μου
Κώστας:Ναι πάμε.

Πήγαμε στα παιδια να παρω τα πραγματα μου.
Κατε:Άννα που είναι η τσάντα μου?
Άννα:Να εδώ. Την πήρα στα χέρια μου
κατε:Οκ εγώ θα φύγω
αννα:Θες μήπως να σε πάει κάποιος από εμάς στο σπίτι?
Κατε:Όχι δεν είναι ανάγκη θα... την πρόταση μου την διέκοψε ο Άρης.
Άρης:Εεε Ναι αφού θα την πάει ο καινούριος τις βραδιάς.
κατε:Τι?
Αρης:Ξες μωρέ αυτός ο τύπος που θα σε πηδήξει σήμερα.
κανένας δεν μιλούσε και εγώ απλά τον κοιτούσα στα μάτι στα οποία έβλεπα μίσος και απογοήτευση 
κατε:Δεν είναι έτσι αλλά τι κάθομαι Προσπαθώ να μιλήσω μαζί σου? Αφού δεν έχουμε τίποτα πλέων μαζί, και από την στιγμή που προχορισες τόσο γρήγορα μην καθεσε να ασχολισε μαζί μου και ασχολισου με την κοπέλα σου, καληνύχτα.

Τους Καληνυχτισα  όλους και έφυγα από το κλαμπ με τον Κωστα να με συνοδεύει μέχρι έξω πήρα ένα ταξί και πήγα σπίτι άνοιξα την πόρτα και κάθησα στον καναπέ μετά από λίγο άκουσα το κουδούνι.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang