ΜΕΡΙΆ KATE
καθόμασταν και κοιτούσαμε την θάλασσα ο Άρης είχε ανάψει μια φωτιά ώστε να ζεσταθουμε.
Αρ:Είσαι καλά?
Ka:Μια χαρά δεν κάνει και πολύ κριό. Τον κοίταξα το ίδιο και αυτός γυρίσαμε και η δύο το βλέμμα προς την θάλασσα.
Αρ:Είναι τόσο όμορφη η θάλασσα τόσο πολύ ηρεμεί.
Ka:Τώρα είναι ήρεμη αλλά όταν φυσάει μπορεί να γίνει πολύ απότομη και επικίνδυνη, μπορεί τώρα να θες να μπεις μέσα να κολυμπήσεις σε αυτήν αλλά όταν είναι φουρτουνιασμενη αυτό που θα θες να κάνεις είναι απλά να φύγεις μακριά της.
Γύρισα και τον κοίταξα.Αρ:Ξέρεις μου θυμίζει πολύ εσένα. Χαμογέλασε στον εαυτό που.
Ka:Γιατί? Ρώτησα όλο περιέργειακαι περίμενα με ανυπομονησία να μου πει.
Αρ:Γιατί έτσι είσαι και εσύ μωρό μου. Όταν θυμώνεις γίνεσαι πολύ επικίνδυνη μπορώ να πω ικανή για πολλά, όλοι θέλουν να φύγουν οστε να μην σε αντιμετωπίσουν έτσι αλλά εγώ αντίθετος θέλω να μείνω εκεί να σε ηρεμήσω εγώ να σε έχω στην αγκαλιά μου, να σου σκουπίζω τα δάκρια που θα τρέχουν ποτάμι γιατί πάντα όταν θυμώνεις κλαις χωρίς να το καταλάβεις. Μου χάιδεψε το μάγουλο και με πλησίασε ποιό πολύ, κοιτούσε μια στα μάτια μου μια στα χείλια μου το ίδιο και εγώ.Αρ:Θέλω τόσο πολύ να σε φιλήσω αυτήν την στιγμή.
Ka:Κάντο τότε.Μόλις τελείωσα αυτήν μου την φράση ένωσε τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο και ταυτόχρονα γλυκό φιλί.
ΕΔΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΣΚΗΝΗ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΕ ΔΙΚΉ ΤΟΥ ΕΥΘΎΝΗ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΆΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΚΗΝΉ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΑΥΤΑ***** ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΛΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ.
Μόλις τελείωσα αυτήν μου την φράση ένωσε τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο και ταυτόχρονα γλυκό φιλί.Με ξάπλωσε πίσω στην κουβέρτα που είχαμε στρώσει και αρχησε να μου φιλάει τον λαιμό, μικρή αναστεναγμοί βγαίνανε από το στόμα μου.
Αρ:Σε θέλω πολύ γαμωτο μου.
Ka:Και εγώ.Ο Άρης σιγά σιγά μου έβγαλε την μπλούζα το ίδιο και εγώ μετά μου έβγαλε το παντελόνι με το οποίο δεν είχε καμία δυσκολία να βγάλει το ίδιο και τα εσώρουχα μας, είχαμε μείνει και η δύο γυμνή τα σώματα μας είχαν γίνει ένα Όταν τελειώσαμε και η δύο ξαπλώσαμε και κοιταζόμασταν με πήρε αγκαλιά και μου είπε στο αυτί ψιθυριστά "Σ αγαπάω" και με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του.
************************************************************************************************************************************************
Τέλος Flashback
Ιω:Δηλαδή το κάνατε στην σπηλιά και κοιμηθήκατε εκεί?
Ka:Όχι, με ξύπνησε για να φύγουμε μετά από λίγο και πήγαμε σπίτι.
Ιω:Συνεχισατε στο σπίτι?
Ka:Όχι!
Ιω:Κάτσε προφυλάξεις πήρατε?Να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι να είχαμε πάρει.
Ka:Όχι δεν θυμάμαι να είχαμε πάρει.
Ιω:Το ξες πώς μπορεί να είσαι έγκυος?
Kate πρέπει να πάρουμε τεστ, αν είσαι έγκυος?
Ka:Ηρέμησε Ιωάννα Πάμε να πάρουμε το τεστ και θα δούμε.
YOU ARE READING
Όλα Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!
RandomΣε αυτήν την ιστορία θα υπάρχουν ίντριγκες τσακωμοί, βρισιές και ακατάλληλο περιεχόμενο. Η ιστορία μιλάει για 2 διαφορετικά ζευγάρια (Η κύριοι χαρακτήρες)Και όπως λέει ο τίτλος Όλα ξεκίνησαν από μια εγκυμοσύνη αλλά όχι αυτήν που θα νομίζεται όλοι...