46ο κεφαλαιο

116 17 0
                                    

Αν και ήμουν στις 5 παρά 5 πλατεία είδα ότι το αγόρι το οποίο ζήτησε την βοήθεια μου ήταν ήδη εκεί.

Αν:Γεια? Είπε κάπως αμήχανα μην ξέροντας τι θέλει.
?:Γεια! θέλω την βοήθεια σου όπως σε είπα και στο μήνυμα.
Αν:Πες μου ρε Άρη σε τι θες βοήθεια?
Αρ:Θέλω να με βοηθήσεις με το δώρο της κατε. Τον  κοίταξα μπερδεμένη καλά χαζός είναι? Αυτός δεν είναι που την χώρισε?

Αν:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θες να της πάρεις δώρο από την στιγμή που δεν είστε μαζί. Συνέχισα να τον κοιτάζω λες και είναι εξογινος και ήρθε από άλλον πλανήτη.
Αρ:Γιατί έχει έρθει η μάνα μου και πρέπει να διξουμε ότι ήμαστε ακόμα μαζί? Είπε ειρωνικά.
Αν:Μόνο αυτό Άρη? Ρώτησα με αυστηρό τόνο ξέροντας καλά τον κολλητό μου. Ααα ναι ξέχασα να σας πω ο Άρης και εγώ ήμαστε κολλητή και γενικά με βοηθάει και τον βοηθάω σε αρκετά θέματα. Οπότε τον ξέρω καλά και ξέρω ότι δεν αυτός ο λόγος η τουλάχιστον ο μόνος λόγος.
Αρ:Εντάξει με έπιασες. Θα της πάρω επίσης Γιατί να θέλω να της κάνω δώρο.
Αν:Ακόμα την αγαπάς έτσι?
Αρ:Ναι! Και ξέρω ότι ειμαι μεγάλος μαλακας αλλά δεν μπορώ να την ξεχάσω, είμαι ερωτευμένος μαζί της από το Λύκειο. Και δεν θα αφήσω τον κάθε μαλακά να είναι δίπλα της.
Αν:Αχ είσαι τόσο αηδιαστικά γλυκός και μαλακας μεγάλος μαλακας που δεν της λες να τα ξανά βρείτε.
Αρ:Απλά θέλω να την κάνω να καταλάβει ότι μόνο εγώ είμαι αυτός που πρέπει να είναι μαζί τής. Πώς εγώ μπορώ να την κάνω στα αλήθεια χαρούμενη.
Αν:Και πιστεύεις ότι με αυτά θα την κάνεις να καταλάβει αυτό?
Αρ:Τι εννοείς?
Αν:Ξες από όσο ξέρω η κατε πιστεύει ότι το μόνο που θες είναι να μείνει μακριά σου άλλωστε για αυτο ήθελε και να φύγει.
Αρ:Δεν έφυγε όμως.
Αν:Άρη το μόνο που κάνεις με αυτήν την συμπεριφορά είναι να την σπρώχνεις ποιό πολύ στον Κώστα πάρα στο να την κάνεις να σε θέλει πίσω. Κάτσε και μιλά της μιλήστε η δύο σας αλοστε από ότι βλέπεις και εσύ και έχεις καταλάβει ελπίζω, αυτές τις μέρες που μένεις μαζί της στο σπίτι τής δεν σε έχει αφήσει μόνο σου και δεν συμπεριφέρθηκε χάλια όπως θα περίμενες να κάνει προσπάθεια να ξανά γίνει αυτή που ήταν και απλά τα καταφέρνει. Μην την καταστρέψεις άλλο αρκετά έχουν γίνει.
Αρ:Ίσως να έχεις δίκιο. Τέλος πάντων πάμε για το δώρο της?
Αν:Θες σίγουρα να της πάρεις δώρο? 
Αρ:Θέλω σίγουρα να ξανά είμαι μαζί της Άννα, οπότε λέω να κάνω την αρχή με το δώρο και μετά θα δείξει.
Αν:Χαχαχα δεν ακούς ποτέ σου Άρη. Πάμε τώρα για τα δώρα.
Αρ:Πάλι ξέχασες ότι είναι του Αγίου Βαλεντίνου? 
Αν:Μετάξι μας αυτά εε. Γελάσαμε μαζί και απλά αρχίσαμε να ψάχνουμε στα μαγαζιά για δώρα.

Όταν τελειώσαμε πήγα στο σπίτι μου και από κάτω είδα την Δήμητρα.

Αν:Τι κάνεις εδώ καλέ?
Δη:Ααα δεν είχα τι να κάνω και είπα να έρθω σε εσένα.
Αν:Έχεις κάτι? Ξέροντας καλά την Δήμητρα σίγουρα κάτι έχει φαίνεται στο πρόσωπο της δεν έχει ίχνος μακιγιάζ κάτι που το βλέπεις πάνω της μόνο όταν κοιμάται η όταν δεν είναι καλά.
Δη:Πάμε πάνω και θα σου πω.
Και έτσι ανεβήκαμε πάνω.

Όλα  Ξεκίνησαν Από Μια Εγκυμοσύνη!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن