,,Lilly! Vstávej nebo za sebe neručím!" křikl můj milovaný bráška přímo u mého ucha. Byl podzim a přesto, že podzim miluju, teď jsem ho nenáviděla.
Měla jsem dokonale vyhřátou postel, teplou peřinu a ten blbý vlk, s inteligencí prošlého jogurtu, mi ji prostě sebral. Okamžitě mě objal studený vítr. Ten jogurt otevřel i okno! ,,Děláš si bláto na hřišti nebo co?!" křikla jsem na něj a vyletěla z postele.
,,Jen bych ti byl rád řekl, že ti máma vzkazuje, že si máš zabalit. A za druhé, kdybych nebyl tvůj bratr, dávno bys byla svedena," dál si mě Eric prohlížel.
,,Úchyle," zamrčela jsem a sedla si. Měla jsem na sobě pouhou košili do půl stehen. Bohužel to nebylo jak v těch pohádkách jak kráska vstane, udělá ranní hygienu a jde se proběhnout. Já si nejdřív otřu slinu z brady, do zrcadla se ani nedívám, rozflákám se na schodech a zůstanu ležet celý den v obýváku. Mám dokonalý život, co?,,Lilluško!"
Moje malá sestřička. Jsem jedna ze tří dětí naší mámy a ta s námi má až moc starostí. Jsme rodina vlků, jen se teď čeká na mě. Moje sestřička Ella většinou brala volný čas na běhání po lese s Ericem. Oba dva byli velice sportovní.
,,Dneska se nebude jen vylehávat, Lilly," usmála se matka a mokré ruce si otřepala.
,,Jak jako ne?" zeptala jsem se a sedla si. Pořád jsem měla pouze košili, a byla jsem přikrytá dekou. Ella mi dala zrzavé vlasy za záda a rozčesávala mi je. Sama měla blonďaté vlasy a světle modré oči. Eric (ten prošlý jogurt) měl také blonďaté vlasy, ale oči měl tmavě modré. Ella mi začala plést cop, chce být kadeřnice, ale včera chtěla být astronautka.
,,Včera, víš jak jsem byla v nemocnici za kamarádkou Emily," Emily byla zdravotní sestra v té nejlepší nemocnici, tak bylo vzácné když měla čas, ,,no tak jsem za ní byla a tak jsem potkala jednu strašně milou dámu." Eric se usadil do křesla a hrál na mobilu nějakou zajímavou hru podle jeho výrazu. Cop byl dopleten a teď bylo podle Elly to hlavní Ericův mobil. ,,Byla v osmém měsíci těhotenství a tak jsem se stavila na čaj," pokračovala matka a já ji přerušila: ,,a vyjedla jsi jim aspoň lednici?" Matka po mně hodila hadru na nádobí, kterou asi nějakou mateřskou magii sebrala. ,,Budeme se tam stěhovat tak mě poslouchej!" zvedla jsem ruce nad hlavu a položila si nohy na stůl. Nebudu vyvádět, že se budeme stěhovat, moc kamarádek tu stejně nemám. Obrovská část jsou v dnešní době namyšlené fifleny. A pokud ne, jsou prý trapný a mají se jít zahrabat. ,,Je to jen blok vedle Sussie," oznámila matka a já po ní hodila pohled ,kdo to je a co dělá v té větě?'. Rychle si vzala vysvětlování na jazyk a spustila. ,,Ta milá paní, má manžela a syna, což mi připomíná, máš už nějakého chlapce?" zeptala se a sedla si do křesla. ,
,Jasné mami, i tři děti a psa," usmála jsem se na matku a sledovala Ellu jak se Erica nadšeně vyptává a on jen znuděně kývne nebo zamručí. Takhle to bylo vždy, když už nebyli vlci. Pak byli jako nejlepší přátelé.
,,To jsem tak mladá babička?" zeptala se vystrašeně a usmála se. ,,To bych čekala spíš od Erica s těmi jeho věčnými úlety," zamručela mamka.
,,Už si budu hledat družku, přísahám!" křikl a přehodil si Ellu přes rameno. Tohle musím vidět!
ČTEŠ
Perfect |DOKONČENO|
WerewolfKnihomolka, která je trvdohlavá, laskavá a všímavá. Tohle je Lillyan Rose Campbellová. Matka i otec jsou pro, aby se přestěhovali. Všichni jsou to čistokrevní vlci a čeká se na přeměnu Lilly. Tvrdohlavý, egoistický a sebestředný. Tohle je James Woo...