Z pohledu Jamese
Sledoval jsem Felixe jak u tabule počítá nějaké příklady, které mi teď byly naprosto ukradené. Nejradši bych mu zakroutil krkem a můj vlk taky. Baví se s mou Lilly a pravděpodobně se nechce jen kamarádit. Už aby by byla ta zatracená přeměna... Ne, že bych Lilly přál tu bolest, ale aspoň by mě konečně milovala a ne nenáviděla. ,,Správně, pane Rockwoode, můžete se posadit," pochválil ho vyučující a Felix si sedl. Jiní ho chválí a já mu přeji nešťastnou cestu do pekel. Ještě se něco počítalo, ale já už ho nesnesl ani vidět, tak jsem s dovolením vyučujícího šel na chodbu. Tři minuty do konce hodiny. ,,Zase správně, slečno Campbellová, jste tu asi jediná živá v této učebně," slyšel jsem vyučujícího jak chválí Lilly, takže jsem samozřejmě poslouchal. ,,Slečno Stoneová, co kdybyste si přestala číst a dávala pozor?" uchechtl jsem se a opřel se o stěnu u dveří. ,,Ale... To je učebnice!" to je výmluva jak když jedináček řekne, že to byl bráška. Teď vůbec nemluvím z vlastní zkušenosti. ,,A slečno Smithová, pokud chcete na medicínu můžete jít nikdo vám nebrání!" ,,Ale nejdřív potřebuji tuto školu!" slyšel jsem pak jen povzdych vyučujícího Deana. ,,A co vy? Waightová a Seaová! Mohly byste přestat s tím lakováním? Pokud vím lakovaly jste si nehty včera!" takže tam má pouze pět živých. Z toho pouze jednu, co se hlásí, dvě co si čtou něco úplně jiného, a dva případy nepovedených plastik. Nebudu učitel a myslím, že by to ani nešlo, nedokážu zůstat klidný, já bych ty děcka pozabíjel. ,,Tak, běžte na další hodinu," hned, co to dopověděl se rozvonilo a já se schoval rychle za roh. Všichni opustili třídu a jako poslední moje tři oběti. Tedy přesněji Narcissa, Poppy a má budoucí manželka. ,,Tak Felix, jo?" slyšel jsem Cissu jak se tomu uchechtla. ,,Dokud nemusím být s Jamesem budu s ním," moje jméno řekla s takovým odporem, až to zabolelo. Ona je jediná, kdo mě dokáže ranit aniž by se snažila. ,,Víš, že s Jamesem skončíš," aspoň, že Narcissa je na mé straně. ,,Hm- Felixi!" uslyšel jsem jak pak jen vběhla tomu bastardovi přímo do náruče. ,,Lilly, opatrně," slyšel jak sykl, ale stejně ji nepouštěl. Nikdy jsem si nevšiml, že by byl nějak nemocný nebo zraněný. Teď jsem si ale všiml natrhlého rtu. Člověk, proto se s ním muže zahazovat. Felix nemá družku, ale já ji mám a právě jí objímá můj nyní nepřítel. To opravdu tak žárlím? Jo, jsi perfektní žárlivec.
ČTEŠ
Perfect |DOKONČENO|
Manusia SerigalaKnihomolka, která je trvdohlavá, laskavá a všímavá. Tohle je Lillyan Rose Campbellová. Matka i otec jsou pro, aby se přestěhovali. Všichni jsou to čistokrevní vlci a čeká se na přeměnu Lilly. Tvrdohlavý, egoistický a sebestředný. Tohle je James Woo...