Not perfect for me

3.5K 188 4
                                    

Z pohledu Lilly

Dvě slova: jak a proč. Jak jsem se dostala do postele namačkaná na toho arogantního idiota a proč tu jsem? ,,Hej, idiote!" zařvala jsem na něj a on mě konečně pustil. Rychle jsem vyskočila z postele a uvědomila si, že mám jen tričko a spodní prádlo. ,,Tys mi svlíkl kalhoty?!" James chudák vůbec nevěděl, která bije a pak si to uvědomil. ,,Měla bys mi být vděčná, že jsi neskončila na lavičce v parku," zamručel a promnul si oči. ,,Rodiče o tom ví?" zeptala jsem se a doufala, že nebudou moc nadšeni. ,,No, jo..." sledoval peřinu a teď mi došlo, že má jen spodní prádlo. ,,A obleč se," zakoktatala jsem a zakryla si oči. ,,Taková rána chci už pořad," ušklíbl se James a začal si natahovat kalhoty. ,,Ale já ne, hlavně ne s tebou!" křikla jsem. ,,Po přeměně budeš mluvit jinak," usmál se James a natáhl si tričko. ,,Nebudu, po přeměně uteču na druhý konec světa," oznámila jsem a začalo mi být podezřelé, že se na mě furt tak kouká, ,,a podej mi moje kalhoty!"

,,Ježíši, Lillinko, když tě James donesl vypadala jsi opravdu vyřízeně, sedni si," pobídka mě mile Sussie a já se ze slušnosti posadila. James samozřejmě velmi "nenápadně" hned vedle mě. Takže my slezeme dolů z jeho pokoje po asi stovky hádkách a on si ještě sedne na fajnovku vedle mě. ,,Takže vy jste spřízněné duše?" zeptala se nás mateřsky Sussie a sedla si taky. ,,Jo, na-" ,,neštěští," dokončila jsem jeho větu a kdyby pohledy zabíjely tak mám rekord za zabití jedné osoby. ,,Prosím tebe, drahoušku!" James se uraženě chytl za srdce a naznačil imaginární slzu. Sussie to pobaveně sledovala a pak vstala. ,,Musíme to říct rodičům Lilly," oznámila Sussie a natahovala se pro telefon. ,,Počkejte, co jim hodláte říct?" zeptala jsem se a Sussie přemýšlela. ,,No, že jsi byla v noci v parku tak tě James odvedl k nám domů?" Jo, to mužů rovnou skočit z mrakodrapu, výsledek to bude mít stejný. ,,Kdyby matka zjistila, že jsem byla v noci venku zabila by mě," odpověděla jsem. ,,Tak jsem ji třeba já vylákal ven," navrhl James a opřel se o židli. Hodlá být zavražděn mou matkou? ,,No dobrá..." zamručela Sussie a vytočila číslo na mou matku. ,,Ahoj Claire... Jo, Lilly je tady... James ji vylákal ven... Jo, to by bylo fajn, aspoň se uvidíme všichni," na čem se to domlouvala? Na mé veřejné popravě? Telefon položila a usmála se. ,,Tvoje matka nás pozvala na večeři," smála se Sussie a odložila mobil. ,,Bude to jen kamarádská večeře, takže se nemusíte nějak módit," oddechla jsem si a opřela se o židli. Večeře s Woodovými a Campbellovými... To teda dopadne...

Perfect |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat