Perfect friend

3.3K 178 0
                                    

Z pohledu Erica

,,Jsi v pohodě, Jamesi?" zeptal jsem se svého kamaráda, který právě seděl v mém pokoji s hlavou založenou v polštáři. Uběhl týden a kdykoli viděl Lilly, vždy byla s Felixem. ,,Je to hrozné, Ericu! Všechno, jen ne v pořádku!" křikl zoufale a otočil se ze břicha na záda. Co to s ním má sestra dělá. ,,Sice nejsem pro tvůj vztah s mojí sestrou... Ale pomůžu ti," oznámil jsem a sedl na postel. Zoufalost se na něm podepsala; vlasy věcně do všech stran měl slepené a mastné, kruhy pod očima a zoufalství v očích z něj přímo srčela. Vymakaný byl bohužel furt, to mu závidím. ,,Jak bys mi mohl pomoct?" zeptal se zoufale a zavřel oči. ,,Běž si umýt ty své mastné vlasy," James jen zavrčel a vstal. Divím se, že to umí, už tři dny zanedbává školu a jen leží u mě v pokoji. A nebyl dobrý nápad přestěhovat se ke mně, takhle slyší Lillyin hlas. Lilly miluje vlky v tuhle dobu chodí do lesa, možná ji nějak oblbne jeho vlk, posledně na něj koukala jak na svatý obrázek.

Z pohledu Lilly za pár minut

Procházela jsem se po lese a broukala si. Uslyšela jsem zakňučení a podívala se na zdroj. Černý vlk se zelenými oči přede mnou stál a zoufale na mě hleděl. Klekla jsem si před něj a pohladila ho po srsti. Sice budu mít mokré kalhoty, ale to nevadí. James ve vlčí podobě si nestěžoval, spíš naopak. Objala jsem vlka kolem krku a nechtěla se vzdát tepla v takové zimě. ,,Promiň, že se scházím s Felixem..." James při slově Felix zavrčel. ,,V pondělí jedeme s naší třídou někam do hor na chaty, abychom se něco naučily prý... Takže Eric bude bez družky," řekla jsem a on se na mě zase zoufale podíval. ,,I já budu bez družky," ozvalo se mi smutně v hlavě a James do mě drbnul čumákem. Zase jsem ho objala. ,,To musím být vlk abys mě objala?" ozvalo se a já se odtáhla. Je to James, ne vlk, James. ,,Moc si nezvykej, tohle je naposledy!" oznámila jsem a zvedla jsem se. Totálně mokré kalhoty. Když jsem se podívala směrem kde byl vlk, stál tam James, pouze v tričku a kalhotech. ,,Zmrzneš!" křikla jsem na něj. ,,Zlato, není mi zima," usmál se James a chytl mě za ramena. ,,Vždyť jsi jenom v triku a kalhotech!" Jamesův úsměv se ještě rozšířil. ,,Co je?" ,,Nejdřív se o mě staráš a pak ti nevadí, když ti říkám zlato," ušklíbl se a od ramen šel dolů. ,,Vadí, a nesahej na mě!" pokusila jsem se odtáhnout, ale on si mě zase přitáhl. ,,Ještě před chvílí jsi se o mě starala a objímala mě, to bych bral asi víc než abys po mě pokřikovala," zrudla jsem, když to dořekl a přestala se bránit. Padla na mě strašná únava. Kdy jsem to vlastně šla spát? Jo, ve čtyři ráno a vstávala jsem v šest, protože jsem si do těch čtyř psala s Felixem. ,,Eric je perfektní kamarád," zašeptal ještě a pak si mě vzal do náruče, ve které jsem už plně usnula.

Perfect |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat