Perfect...

3.7K 202 13
                                    

Asi si řeknete, že to jen Ella upustila omylem talíř. Ne, tady byla třetí světová válka s talíři. Eric házel talíře po Jamesovi, který šel dávno přede mnou, protože jsem si začala číst, Narcissa si četla (,,To je moje kamarádka!") a Poppy okolo vyšilovala a řvala po nich důvody, proč přestat. ,,A dost!" zařvala jsem a poslední, co spadlo na zem byl Eric, který leknutím uklouznul. ,,Co si jako myslíte, že děláte?!" řvala jsem po nich a oba sklonily provinile hlavy. ,,Fajn, máma s tátou přijedou za hodinu, takže sebou mákněte," oznámila jsem a oni začali okamžitě sbírat naprosto vše co bylo na zemi a uklízet. Když bylo douklizeno a oba dva si sedly na gauč jsem spustila: ,,A ještě musíte koupit nové naprosto stejné talíře, jestli to máma nepozná." Eric s Jamesem okamžitě vyběhli s peněženky a za čtvrt hodiny už tu byli s talíři v náruči. ,,Tak," začala jsem a oni se na mě podívali pohledy ,prosím už žádná práce', ,,máma s tátou tu budou kolem deváté a už jsem to mamce napsala." ,,Lillyano Rose Campbellová!" zařvali oba dva a už jsem musela utíkat pryč. Narcissa zvedla hlavu od knížky a zeptala se Elly, co si hrála na mobilu Erica: ,,Stalo se něco?" Ell se na ni krátce podívala a pak pokrčila rameny. ,,Asi nic důležitého..."

Z pohledu Jamese

Rychle jsem doběhl za Lilly a přehodil si ji přes rameno. Když viděla, že mířím k rybníku začala jančit, no jako by nejančila i před tím. ,,Pusť mě! Woode!" řvala na mě a já trochu zpomalil krok. Je málo šancí si s ní promluvit. ,,Za co, Campbellová?" Vůbec nebyla těžká, to až se mi dostane domů bude jíst všechno co bude, být takhle lehká je nezdravé. ,,Za cokoliv jen nenech mé oblečení zmoknout!" při slově cokoliv jsem se ušklíbl a položil ji na zem. Stále jsem měl ruce na bocích mé milované Lilly, která by mě v tomto momentě nejraději uškrtila. ,,Cokoliv?" usmál jsem se a natiskl ji na sebe. Potichu zavrčela, ale kývla. Byla o hlavu a půl menší. Šlo vidět, že kdyby to nebylo trestné, právě bych ležel na zemi ubodaný hlavu od těla. ,,I v milostném životě?" zašeptal jsem a víc se k ní naklonil. ,,S tebou milostný život nebudu mít," zavrčela znovu a to mě skoro rozesmálo. Zlato, jsme spřízněné duše, do budoucna máme v plánu děti, dům se zahradou a psa. ,,Po přeměně na mě budeš závislá, a věř mi, budu si to užívat," usmál jsem se na ni a ona naprázdno polkla. Věděla, že to co říkám je pravda. ,,Jamesi Woode! Co tam děláš s mojí sestrou?!" přiřítil se Eric a odtrhl nás od sebe. ,,Obdivuju její hrudník?" Za to jsem schytal dvě bolesti- jedna od Lilly kopnutí do citlivých míst a facku od Erica. ,,Zlato, proč si zabijíš děti?" ,,Tvoje děti! Matka tvých děti nebudu!" Perfektní, moje budoucí manželka, milenka a matka našich dětí právě lže o tom, že nebude matka mých dětí. To mám, ale hrozný život.

----
(Kdybyste někde našli chybu, prosím, oznamte mi to a já to opravím, nemám ráda chyby.)

Perfect |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat