-5- 🌙

4.1K 204 7
                                    

Ráno jsem měla kruhy pod očima, ale z výhody nepřevalování jsem neměla až tak rozcuchané vlasy. Celou noc jsem si četla a nemohla jsem usnout, Ella na mě byla natisklá a knížku jsem vždy nechávala pod postelí. Něco jako když má lovec pod postelí pušku. Ellu se mi nechtělo budit, ale ten výhled musela vidět. Ať si zapamatuje první ráno krásně. Vzala jsem ji a opatrně položila na gauč. ,,Ello, vstávej," probudila jsem dívenku, ale když její oči našly výhled z okna, všechny myšlenky jak mě obětovat místo medvídka zapomněla. Byl podzim, ale listy ještě byly na stromech jen s jinou barvou. Mraky na nebi vypadaly jako kousky cukrové vaty a díky vycházejícímu slunci měly růžové pozadí. ,,Takhle si budu pamatovat všechna rána..." řekla jsem zasněně a dál se dívala z okna. ,,Pojď ťulo, co probudit Erica?" pomsta! Zasněné jiskry zmizely a nahradily je rošťácké. No jo, je to Campbellová. Dala jsem žebřík dolů a Ella po něm potichu sešla dolů. Ella se proměnila na Elzu a šla ještě víc jako myška. Když jsem otevřela Ericovy dveře, Elza začala skákat na Ericovi a olizovat ho. ,,Ello?!" Elza se proměnila a teď tam byla Ella. ,,Vyhrály jsme," pronesla vítězně. ,,Jsme?" jeho pohled zabloudil ke mně. ,,Tak já už půjdu, když mě tu nikdo nepotřebuje, ne?" nevinně jsem se usmála a už jsem běžela ze schodů do obýváku. Zastavila jsem se za stolem a před stolem stál Seb. Kašlu na vlčí jména prostě Eric. Pokaždé když někdo šel na nějakou stranu tak ten druhý na tamtu stranu aby se udržela vzdálenost.

,,Nebudeme se tu nahánět kolem stolu!"

uslyšela jsem pobaveně ve své hlavě a uchechtla jsem se taky. Rychle jsem si stoupla na gauč a utíkala po gauči. Avšak uklouzla jsem, ale nedopadla jsem na tvrdou zem, ale na chlupatého Erica. ,,Nechte si to na les," ozval se otec, který si šel udělat kafe. Představte si tohle: váš otec přijde do obyváko-jídelno-kuchyně a uvidí jak tam ležíte na šedobílém vlkovi, obývák vypadá jak po hurikánu a on řekne ,Nechte si to na les'. Jo, tátovi je všechno jedno. Proto se většinou ptáme u něj. Otázka pro něj znamená ,Odpověz JO stejně by to udělali i tak'. Eric se proměnil na člověka a tím mě připravil o chlupatý teplý polštář, ale dal mi jen teplý polštář. ,,Lilly, já bych se rád zvedl," odpověděl pobaveně, když zjistil, že teplého polštáře nebolí Erica nevzdám. ,,Lilly, najdi si chlapa, ale já nejsem polštář," to už se docela hlasitě smál. ,,Já to vidím jinak," odpověděla jsem a dál na něm ležela. Stejně je to brácha, necítíme k sobě nic víc než sourozenecké pouto, a že my tři ho máme snad z diamantů. Snad mezi sebe přijmeme i to čtvrté. Když se narodila Ella tak mě bylo osm a Ericovi deset. A přesto jsme dělali co jsme mohli. Byla to od začátku naše malá perfektní sestřička.

Perfect |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat