Voice

3.1K 164 2
                                    

,,Nejde ti usnout?" ozvalo se mi v hlavě. A já myslela, že se do blázince nedostanu. Bylo zase něco kolem půlnoci. ,,To nebyl jen sen..." povzdechla jsem si.  ,,Co nebyl jen sen?" ozvala se Poppy, která si dělala nový sakramentsky velký sešit, který si asi psala zpaměti. ,,Ty už se přeměnuješ?" zeptala se a posvítila mi baterkou do obličeje. Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Siala mi to řekla," usmála se, ale já zase nechápala. ,,Siala je má vlčice a tím, že jsme taková neoficiální smečka si dávají naši vlci informace," vysvětlovala a já si sedla k ní na postel. ,,A ty jsi se proměnila kvůli emocím?" zeptala jsem se a objala své nohy, protože byla celkem zima. ,,Ne, a mě jako jedinou z nás čtyř proměněných to nebolelo," usmála se celkem dost lítostivě. Taky bych raději brala celou bolest naprosto všech na světe najednou, jen abych je toho zbavila. ,,A jak se sebou komunikujete když jste daleko?" zeptala jsem se. ,,Většinou řekneme svému vlkovi, ten to řekne vlkovi komu je zpráva určena a ten zase po vlkovi odpoví," odpověděla a začala si oblékat mikinu. ,,Co děláš?" zeptala jsem se a stoupla si. ,,Jdeme ven," zasmála se a vyšla ven. Rychle jsem na sebe navlékla mikinu a vyšla za ní. Hrozná zima, to vám řeknu... ,,Je tu zima!" křikla jsem na ni, ale ona se dala do běhu, tak jsem ji následovala. ,,Jestli budu nemocná..." zašeptala jsem spíš pro sebe, ale do něčeho jsem narazila. Přesněji do stromu, kde bylo několik nerozeznatelným symbolů. ,,Fajn, tohle už není žánr vlci ale fantasy..."

Perfect |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat