,,Oh, strom... Divnej, kouzelnej strom..."
To byla má první slova na strom s různými symboly co měly být asi písmena. ,,Strom druhů, ty divný, kouzelný strome," zasmála se Poppy a ukázala na strom, jakobych ho neviděla. ,,Řeknu Jamesovi, že vás tam jdu podepsat," řekla a už byla mimo. ,,Co? Jamese? Toho n-" ,,James už to ví," usmála se. ,,Až tě tu napíšu asi tě James ukamenuje svými myšlenky, ale to nevadí," řekla znova a nějakým způsobem udělala háčky čárky a tadá! Další podivné symboly. ,,-lly?! Jak jako, že se přeměnuješ? Na to musíš být doma!" křičel na mě James v mé hlavě. ,,Můžu nějak vypnout signál v mé hlavě?" poprosila jsem jako by to Poppy mohla změnit. ,,To může jen druh," omluvně se usmála. ,,Odpověz sakra! Vím, že mě slyšíš Lillyano!" ,,Jsem v pořádku! Stačí?!" ,,Už si jdu lehnout, na tohle nemám..." omluvně jsem se usmála na Poppy a odešla na chatku. Ještě jsem stihla slyšet jak se přeměnila a běžela někam pryč. ,,Slyšíš mě Lillyano?! Nebudeš spát! Musíš vypadat nemocně aby tě pustili domů! K nám domů!"
Takhle mi James řve do hlavy celou noc... A celkem se mu úmysly povedly, vypadám jak mrtvola. Hned ráno jsem zašla za učitelkou. Byla jsem někde v polospánku a když jsem otevřela oči... No... Viděla jsem, ale mnohem lépe. ,,Paní Polianová... Necítím se dobře, nemohu jet domů?" Hned jak mě viděla zavolala rodičům a teď si spokojeně sedím v autu. ,,Kvůli tobě jsem nešel do školy a spal jsem až do teď! Do odpoledne! Jedeš aspoň domů?" ta jeho starostlivost je otravná... ,,Jedu..." Hned co jsem to dořekla, mamce zazvonil mobil. To nemyslí vážně... Prosím mami, nesouhlas...
,,Ovšem, že ji přivezeme k vám - Sussie je v porodnici?! Zlato, Lilly vysaď u Woodových a jedeme do porodnice!"
ČTEŠ
Perfect |DOKONČENO|
Про оборотнейKnihomolka, která je trvdohlavá, laskavá a všímavá. Tohle je Lillyan Rose Campbellová. Matka i otec jsou pro, aby se přestěhovali. Všichni jsou to čistokrevní vlci a čeká se na přeměnu Lilly. Tvrdohlavý, egoistický a sebestředný. Tohle je James Woo...