James mě okamžitě objal, pak vzal můj kufr a odnesl ho do obýváku. Já furt stála jako socha. James se tomu samozřejmě ušklíbl. ,,Copak? Začínáš mě milovat?" rýpnul si a já se na něj zamračila. ,,Jdu spát," zamručela jsem a lehla si na gauč. ,,No tak to ne! Na gauči spát nebudeš ani náhodou!" křikl a už mě tahal do své postele. ,,Ta je tvoje," zamručela jsem a snažila se zvednout, ale on mi držel ruku mezi hrudníkem a krkem. ,,Potřebuješ si odpočinout," řekl už klidně, ale já se furt snažila zvednout. ,,Jestli se nezklidníš políbím tě," okamžitě jsem ležela poslušně na posteli a ani se neodvažovala dýchat. Ani jsem si nevšimla, že si na mě stihl obkročmo sednout. ,,Jamesi, mně opravdu není dobře... Potřebovala bych se vyspat," ,,Jo, na přeměnu potřebuješ dost energie," ozvala se zase Lailla a to byl jediný hlas v hlavě, který jsem uvítala. ,,A zruš ten svůj hlas v mý hlavě," zamručela jsem a když si zesedl, přikryla jsem se a pohodlně si přelehla na bok. ,,Nechám tě, když mě políbíš..." začal smlouvat a já cítila, že brzo usnu.
Pohled Jamese mého oblíbeného
,,Jsem moc unavená, abych se k tobě nahnula..." řekla a usmála se. Celkem mě to překvapilo, no celkem... Sakramentsky hodně mě to překvapilo. Pak ale usnula. Usmál jsem se nad její roztomilostí, když spala. Nebyla naštvaná, nic, prostě jen klid. A za tři dny bude takový klid mít jen když bude usínat u mě. A ty tři dny musí být naprosto v klidu. Až se probudí bude asi středa, takže třetí fáze... Co to jen bylo... Jo, sluch... Čtvrtá čich a pátá přeměna. Lhal bych kdybych řekl, že se netěším, až mě bude líbat a milovat. Na to se těším ze všeho nejvíce. A i na jiné klučičí věci, které, ehm, nepotřebuji dopodrobna popisovat. Skoro jsem z ní nemohl spustit oči, ale nakonec jsem musel tak jsem si lehl bez ničeho na zem. Nesmím jí teď ničím naštvat, což bude težké, když mou lásku štve i moje existence.
Druhý den - pohled Lilly
Probudila jsem se a hned (asi za dvacet minut povalování) jsem zamířila do koupelny. Zářivě rudé vlasy jsem měla do všech stran, zelené oči unavené a oblečení pomačkané. Popadla jsem první hřeben, co jsem viděla a rozčesávala si rudé vlasy. Když jsem vypadala jako člověk, hledala jsem Jamese. Jen co jsem se přiblížila ke dveřím kuchyně slyšela jsem tiché usrknutí. Otevřela jsem dveře a Jamesovi, který se očividně snažil být co nejtišší, upadl hrnek a ten se rozbil. ,,Dobrý?" zeptala jsem se a přispěchala k němu. Okamžitě jsem mu začala zkoumat obličej ruce a každou část těla, kterou by mohly střepy zranit. Vyrušil mě z tranzu až James, který se začal smát na celý dům. ,,Pořad mě nenávidíš?" zeptal se s úšklebkem a chytl mou ruku, tu která se natahovala, aby mu jednu přidělila. ,,Nikdy jsem neříkala, že tě nenávidím," usmála jsem se. James v překvapení pustil mou ruku a já se v rychlosti odtáhla. James se zamračil a já se uchechtla. ,,Promiň, když u tebe je lehké zmanipulovat tě."
ČTEŠ
Perfect |DOKONČENO|
Hombres LoboKnihomolka, která je trvdohlavá, laskavá a všímavá. Tohle je Lillyan Rose Campbellová. Matka i otec jsou pro, aby se přestěhovali. Všichni jsou to čistokrevní vlci a čeká se na přeměnu Lilly. Tvrdohlavý, egoistický a sebestředný. Tohle je James Woo...