Capitolul 1

203 7 0
                                    

Ratacesc. Ratacesc prin aceasta lume plina cu magie. Casa mea e la vreo 1000 si ceva de ani in viitor. Dar, ma intreb, acuma fara Zeref, cum o sa ma intorc acasa, in timpul meu? Pana la urma, pot sa plec si fara Zeref, nu trebuie sa-l caut… Dar trebuie sa gasesc o cale sa ma intorc in timp, altfel voi ramane aici pana cand voi muri. Singura… Fara prieteni… Macar sa caut niste chipuri cunoscute, persoane din trecut care seamana cu alea din viitor? Si, vad ca sunt niste grupuri de magicieni, ghilde, poate gasesc una care sa aiba nevoie de personal. Dar mai intai, trebuie sa-mi iau o harta… Cumpar de la cel mai apropiat magazin o harta destul de mica, dar pot sa vad ce scrie pe ea. Deci eu acum sunt in Magnolia si cea mai apropiata ghilda e Fairy Tail. Poate ii intreb si eu pe localnici sa ma ajute sa ajung la cladirea ghildei. Incep sa hoinaresc prin oras, pana vad un chip cunoscut. E chiar Hiro! Acesta se uita mirat la mine.

-Deci pana la urma, demonul s-a intors in aceste timpuri?

-Da… Din vina mea…

-Si pe tine, te-a lasat singura?

-Da… Niste garzi l-au luat, dar nu cred ca a ramas prins. Dar pana la urma, cum ma reintorc in timpurile noastre?

-Cand vei vrea sa te intorci, doar striga-ma, voi veni si ne vom intoarce in timp.

Hiro dispare.Imi iau harta in mana si incep sa ma ghidez dupa semne, distrugeri… Dupa mai multe ore de ratacit, ajung in fata cladirii Fairy Tail. Asta ar trebui sa fie? E destrul de mare, dar nu seamana cu academia. Intru. Este o zarva mare. Mesele zboara, scaunele sunt rupte… Si mai toti membri se bat. Daca asta e Fairy Tail, inseamna ca am nimerit unde trebuie! Ma strecor pana la bar, unde statea o fata cu parul alb, ce semana cu Mira, profesoara de literatura. Defapt mai pe toti ii rcunosc.

-Aici te poti inscrie in ghilda Fairy Tail?

-Deci esti magician?

-Nu prea… Nu stiu sa folosesc magia…

-Deci poti ajuta cu personalul atunci. Si unde vrei semnul?

-Stai, ma primiti chiar daca nu sunt magician?

-Normal ca da! Cum sa lasam pe cineva care chiar vrea sa se incrie in ghilda?

-Ai dreptate. Si-n legatura cu semnul il vreau pe umarul stang.

Ea ia o stampila si-mi face semnul pe umar. Acum ca sunt in ghilda, pot sa castig niste banuti! Ma strecor si ies din ghilda. Pana la urma, nu trebuie sa ma vada toata lumea… Ma duc la un lac, care semana cu cel din apropierea casei mele. Incep sa arunc cu pietre in lac…

-Au, a durut! Se aude o voce din lac.

Ma uit nedumerita. Din lac iese o fata cu aripi de zana si cu parul alb. Ma uit la ea. Seamana cu Yui.

-Cine esti? Intreb nedumerita.

-Ma cheama Yui, iar tu esti?

-Yuki…

-Esti cumva un magician? Simt magie din partea ta!

-Nu… Din cate stiu eu, nu.

-Deci nu sti cum sa ti-o controlezi! Te voi ajuta eu! Stai, semnul acela de pe umar, esti in ghilda Fairy Tail!

-Da, sunt.

-Atuncea, te-ai ales c-un antrenor personal!

Dispare… Dar ce magia am? Nici macar nu stiu daca chiar am magie si ea vrea sa ma antreneze… Ma duc inapoi la ghilda. E mai linistit decat cand am sosit. Incep sa lucrez la bar. Chiar daca membri se uitatu un pic mirati, eu tot imi faceam treaba. Dupa ce termin, ma pun la o masa. Mai mult sa ma relaxesz dupa munca. Imi scot harta si-ncep sa cercetez pe unde s-ar putea ascunde Zeref… Defapt ar trebui sa caut locul unde se afla Tenroujima! Deci daca iau o barca din port as putea ajune acolo. Si se pare ca e un pamant sacru al ghildei Fairy Tail.

-La ce te uiti? Intreba o voce de baiat.

Impaturesc harta repede si ma intorc spre acea voce. In fata mea se afla chiar Natsu… Dar n-ar trebui sa-I zic imediat cum il vad.

-La nimic…

-Eu sunt Natsu Dragneel si tu esti  fata cea noua…

-Eu sunt Yuki.

-N-ai vreun nume de familie?

-Sincer… Nici eu nu mai stiu cine imi sunt parintii. Dar mai multa lume imi zice Yuki Angel.

Din spatele lui Natsu, apare o pisica albastra. E atat de draguta.

-Cum o cheama pe pisicuta ta?

-Happy.

Happy?!?! Profu Happy e o pisica! Incep sa rad un pic… Natsu se uita nedumerit la mine.

-Ce-I de ras?

-Nimic! Doar mi-am amintit de ceva…

-Si ce magie folosesti?

-Magia… Nu e punctul meu forte…

-Nu sti sa folosesti magia?

-Nup…

Yui apare de nicaieri…

-Cei cu musca aia…? Intreba nedumerit Natsu.

-Eu sunt Yui! Si nu sunt o musca, sunt o zana!!

-Ne-am intalnit la lac… Si a zis ca daca ma antrenez, as putea folosi magia!

-N-am mai vazut o zana! Eu doar dragoni am vazut.

-Dragoni?

-Da… Chiar am fost antrenat de unul. Era un dragon de foc, si-l chema Igneel. Acum, il tot caut! Mi-a fost ca un tata.

-Nasol pentru tine!

-Dar tu pe cine cauti?

-Pe nimeni…

-Atunci de ce te toti holbezi la harta de o jumatate de ora?

-Sti, nu mi-am cunoscut familia pentru ca e moarta. Si cred ca Zeref a omorat-o, asa ca vreau sa ma razbun pe el!

-Dar e prea periculos! Mai esti si fara magie, n-ar fi bine sa te alaturi unei echipe?

-Cred c-as fi o pacoste… Eu lucrez mai bine solo!

-Dar tot trebuie sa incerci! Poti veni poimaine la port?

-De ce?

-Ma gandeam ca vrei sa mergi la o misiune cu mine si echipa mea… Dar zi, vrei?

-Daca zici ca nu va incurc, s-a facut!

El se intoarce la masa lui. Eu imi intind harta pe masa si-ncep sa fac x-uri in locuri in care a trebui sa caut. Dar primul si primul loc ar trebui sa fie insula Tenroujima. Chiar el a zis ca are niste treburi de terminat acolo. O sa-l intreb pe Natsu despre insula, iar daca nu stie nimic, atunci o voi intreba pe Mira. Dar chiar! Ar trebui sa o intreb pe Mira despre insula! Ea a plecat deja… Deci trebuie sa astept pana maine… Dar chiar asa, unde dorm in noaptea asta? Sa vedem. Am la mine niste bani, dar nu stiu daca sunt la fel. Deci in ani acestia se folosesc Jeweli care se folosesc si-n timpurile mele. Deci am 100 de jeweli la mine… Macar pot sa-mi cumpar un cort… Sau un cearceaf. Ori cred ca o sa dorm pe-o banca, intr-un parc… Sau poate stie Yui unde as putea dormi!! Dar cred ca nici ea nu ar sti… Totusi, merita sa-ncerc. Dar cum o chem? Simplu sa o strig? Nu cred… Sau poate daca fac ceva? Ies din ghilda si ma duc la lac, care imi trezeste foarte multe amintiri. Fiind in apropierea casei mele din viitor, imi aduce aminte de momentele cu Zeref si Happy. Ce vremuri… Au trecut cam 1000 si ceva de ani inapoi. Incep sa rad. Yui apare langa mine.

-Ai nevoie de ajutor cumva?

-Da, am nevoie de un adapost…

-Am eu o casuta, poti sa stai in ea!

-Dar unde e??

-Chiar aici!

Pe locul unde imi voi face casa apare o alta casuta, micua, toata mobilata, dar seamana izbitor cu casa mea. Ori asta e casa care am aranjat-o! Intru in casuta si ajung in viitoarea mea camera. Ma pun pe patul de-acolo si adorm.

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum