Telekinezi Yapmanıza Yardımcı Olacak Bilgiler

1.4K 44 4
                                    

Merhaba ben SensaWhite

Önceki bölümde anlattığım psi-whell isimli düzenekte size yardımcı olacak birkaç bilgi verecegim umarım bu bilgiler sayesinde daha iyi yapabilirsiniz :)

1) Telekinezi yaparken hiçbir şey düşünmeyin.

2) Telekinezi yaparken sadece hayal ve imajinasyon yeteneginizi kullanın. Gözünüzün önünde canlandırın.

3) Telekinezi yaparken nefes alımınıza dikkat edin çok hızlı bir şekilde nefes alıyorsanız biraz yapmayı bırakın.

4) Çalışırken ellerinizin sıcak , odanın ılık olması işinizi kolaylaştırır.

5) Telekinezi yaparken sürekli başarısız oluyorsanız odada bulunan ve dikkatinizi dagıtacak şeyleri odadan çıkarın veya siz farklı bir odaya geçin.

6) Telekinezi yaparken telekinezinin zor birşey olmadığını yapabilceginizi kendinize söyleyin.

7) Telekinezi yaparken beyninizi sıkmayın rahat olun.

8) Telekinezi yaparken ellerinizin karıncalandıgını düşünün ister istemez karıncalanacaktır.

9) Telekinezi yaparken avuçlarınızda bir hortum olduğunu ve bu hortumun oynatmak istediginiz nesneyi oynattıgını imaje edin.

10) Eğerki dikkatiniz o gün bozuksa bırakın yapmayın dikkatinde önemi çok fazla bu konuda

Umarım bu bilgiler sizlere biraz daha yardımcı olur :)
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin