Merhaba ben SensaWhite
Bu bölümde sizlere transa nasıl geçeceginizi anlatacağım.
Umarım bulduklarım sizlere yardımcı oluyordur.
İlk önce şunu diyeyimki derin trans halini yaşamayanlar bu hali bir kez yaşadıklarında dünyayı çok daha farklı ve olumlu görmeye başlar. Daha önce ruhsal yolla algılayamadıkları ve atladıkları ayrıntıları algılamışlardır.
Derin trans halini bilinçli bir şekilde yaşayabilmek için madde düzeyinden sıyrılıp ruhsal seviyeye çıkmamız gerekir. Duyu organları ile madde düzeyinden aktarılan tartışmalar , stres gibi ne kadar olumsuz algı varsa tümünün ortadan kaldırılması gerekir.
Transa geçişte ana unsur dikkatin bir noktaya toplanmasıdır.
Transa Geçişte Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar :
1- Zihnen kendinizi hazırlayın , çalışmalara başlamadan önce bu çalışma ile neyi amaçladıgınızı , neler beklediginizi ve neler yapmak istediginizi belirleyin.
2- Çalışmanızı yapacagınız ortamı seçin. Bu ortam mümkün oldugunca sessiz ve loş ışıklı bir yer olsun.
3- Çalışma ortamınız her an rahatsız edilmiyeceginiz bir yer olmalı derin trans halindeyken aniden irkilerek kendinize gelmeniz hiç hoş olmicaktır.
4- Çalışma ortamınız ne soğuk ne de sıcak olmamalı bedeninizin rahat edecegi bir ortam olmalı.
5- Çalışma yaptığınız ortamda negatif düşüncelere yer vermeyin.
6- Çalışma öncesi ne çok aç ne de çok tok olun.
7- Işık melatonin salgısını etkileyecegi için ışıgı en aza indirmeye çalışın. Karanlık bir ortamda çalışmanız daha iyi sonuç vercektir.
8- Telkinler zihinden söylenmeli ve normal konuşma sırasında kullandıgımız kaslar , dudak ve dil hareket ettirilmemelidir.
Nasıl Trans'a Geçilir ?
1- Sırt üstü uzanın bedeninizi kasmayın boynunuzun altına yastık koymamaya özen gösterin.
2- Gözlerinizi kapayın ve derin derin nefes alın. (Burnunuzdan diyafram nefesi almaya özen gösterin yani karnınız yukarı kalkıp aşagı insin) cigerlerinizi tümüyle doldurun.
3- Nefes alıp verirken tüm dikkatinizi nefes alıp vermenize verin.
Bu bölümde bu kadardı. Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
Non-FictionMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum