Merhaba ben SensaWhite
Bu bölümde sizlere hidrokineziyi anlatacağım.
Hidrokinezi su kontroludur. Su bükmek veya sıvı durumdaki bir maddenin moleküllerine nüfuz etme yetenegidir. Kısaca suya hükmetme diyebiliriz bazıları için bu imkansız veya yalan birşeydir ama düşününce ve yapınca inanınca yalan veya imkansız olmadığı açığa çıkmaktadır.
Peki ya suyu nasıl hareket ettiririz ?
Burda yapacağınız şey biraz suyu zemine döküp onu kendinize doğru veya istediğiniz yöne doğru hareket ettirmeyi istemek ve imaje edip hissetmek bunu yaparken sanki su sizin bir parçanızmış gibi hissetmeniz ve onu istediginiz zaman hareket ettirebilceginizi hissedin. Suya emirler verin ona bunu yapmayı zorlayın.
Suyun üstündeki cismi hareket ettirebilirmiyiz peki ?
Tabiiki evet suyu hareket ettirebiliyosak bunu hayli hayli yaparız yine bundada suyla bir olmamız gerek onun bizim bir parçamız olduğunu kendimize hatırlatıp onu istedigimiz zaman hareket ettirebilecegimizi kendimize söylemeliyiz.
Burada yapacaginiz şey.
Suyla birleşip onu yönlendirmemiz lazım , suyun üstünde duran cismin hareket ettigini imaje edin burda şuna dikkat etmeniz gerek suyu hareket ettirmelisiniz cismi değil telekinezi yapmıcaksınız yani suya telekinezi uygulayacaksınız. Su hareket ettircek cismi.Peki ya suda hortum nasıl çıkaracagız ?
Bir bardak su alın ve karşısına geçin suya odaklanın onunla bir olun sonra suyun içerisinden bir hortum çıktığını düşünün sanki bir kaşık daldırmışızda çeviriyormuşuz gibi imaje edin. Bu çalışmayı ilk baştaki anlattığım suyu hareket ettirmeye başladıktan sonra denerseniz daha iyi sonuçlar alabilirsiniz :)
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
Kurgu OlmayanMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum