Merhaba ben SensaWhite
Bu bölümde sizlere telekinezinin ne odugunu ve ne işe yaradıgını anlatacam belki kısa olursa yapılışındanda biraz bahsederim veya yapılışını diğer bölüme eklerim artık :)
Telekinezi : Cisimleri beyin gücüyle hareket ettirmeye verilen isimdir telekinezi sadece hareket ettirmekle kalmayıp yapısını değiştirmeye kadar uzanır yapısını değiştirme derken ne ima etti diyenler olacaktır en iyi örnek kaşık bükmedir kaşık bükerken telekinezi kullanılır ve yapılır. Ha bu arada en önemli şey telekinezi yaparken telekineziye inanmak ilk bölümede inanmayı eklemiştim bilerekten.
Telekinezi ne işe yarar peki ?
Telekinezide baya bir ileri seviyedekiler ufak şeyleri değil büyük şeyleri bile kolaylıkla hareket ettirir mesela oturdugu yerden televizyonu kapatabilir veya açabilir yine aynı şekilde kapıyı kapatıp açabilir kısaca herşeye yararTelekinezinin en basit alıştırması olan psi-whell alıştırmasını yaparaktan ilk adımlarınızı atabilirsiniz telekineziye.
Peki ya nasıl psi-whell yapılır ?
Psi-whell yapmak için 3 tane her evde bulunan bir malzeme gereklidir1) İğne
2) Silgi
3) KagıtPsi-whell düzeneginin yapımı çok basittir igneyi silgiye batırın ve iki aşamalı olan düzenegin ilk aşaması tamamdır :) şimdi ise kagıdı en fazla 8 cm olarak kare biçimde kesin ideal boyutlar 5 cm ile 8 cm'dir ve en son kare kagıdı köşelerinden katlayın ignenin üstüne kagıdı tam ortasından koyun burda en önemli olan şey ise psi-whell yapacagınız yerde rüzgarın olmaması gerek kendi nefesinizin dahi kagıdı oynatmaması gerekli isterseniz üstüne fanus koyup yapabilirsiniz.
Psi-whell'i nasıl döndürecegiz peki ?
Ellerinizi kagıdın etrafına koyun. Kagıda odaklanın ve siz nefes aldıkça kagıdın sağa veya sola döndügünü gözünüzde önünde imaje edin düşüncenizi fiziksel bir enerjiymiş gibi düşünüp kagıda yön verdigini imaje edin. İlk denemelerde hareket ettiremezseniz bile ufak tefek sallanmalar olacaktır olmazsa bile yılmayın sürekli inanın inanınki başarın ;)Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
Документальная прозаMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum