Merhaba ben SensaWhite
Bu bölümde sizlere elektrokineziden bahsedecegim.
Elektrokinezi kişinin elektrigi kontrol etmesidir. Elektrokinezi kineziler arasındaki en kolay kinezi çeşidir çünkü insan vücududa elektrik kullanır.
Biz bu elektrokineziyi kullanarak neler yapabiliriz ?
Elektrokinezi sayesinde bir ampulün ışıgını arttırıp azaltabiliriz veya elektrik devrelerine fazla elektrik yükleyip devrelere zarar verebiliriz ya da elektrik kullanılan heryerden kendi vucudumuza elektrik çekip ellerimizle bir başkasına ufak elektrik çarpmaları yapabiliriz. Ve daha birçok şey kullanım alanlarıyla kafanızı şişirmek istemiyorum :)
İlk olarak ilk okulda fen ve teknoloji dersinde verilen basit bir elektrik devresi yapmalıyız veya herhangi bir lamba açın kısaca elinizde elektrik ile ışık saçan bir şey olsun. Sonra bu ışığa odaklanın ve ışığın git gide azaldıgını veya arttığını hissedin azaltmak istiyorsanız oradan geçen elektrigi kendinize çektiginizi hayal edin ve lamba git gide kararsın. Aydınlatmak isteyenlerde yine aynı teknikle bu sefer ampulden geçen akımı yükseltiginizi böylece ampulun aydınlandıgını imaje edin gözünüzde inanmazsanız bir şey olmaz ama tabiiki herşeyden önce inanmak geliyor.
Şimdi burda size ayrıyetten elektro-ball yapımınıda anlatmak istiyorum psi-ball ile aynı teknik sadece içine elektrik yükliyecez.
İlk olarak normal bir psi-ball yapıyoruz psi-ball elimizdeyken içine elektrik yüklüyoruz bu elektrigi ister kendi vucudunuzdan isterseniz yanınızda bulunan herhangi bir şeyden alabilirsiniz topun içini elektrikle doldurdugunuz anda elektro-ball'ınız hazır fırlatması vs yine psi-ball ile aynı :)Bu bölümde bu kadardı. Diğer bölümde ise pyrokineziyi anlatacam.
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
SaggisticaMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum