Aerokinezi Nedir ? Nasıl Yapılır ?

1.1K 28 76
                                    

Merhaba ben SensaWhite

Bu bölümde sizlere aerokinezinin yapılışını vs anlatacam.

Aerokinezi yani havayı kontrol etme gücünden bahsedecegim.

Aerokinezi havayı kontrol etmenizi saglayan bir kinezi çeşididir bir çok kişi bu kinezi çeşidine yalan vs desede inanmasada ben bunun olduğuna inanıyorum çünkü bana göre yalanlayan kişiler bu gücün başkalarında olmasını istemiyor ve yalanlıyor hem anlatıyor hemde inanmadığını söylüyor inanmıyosan anlatmamalısın bence neyse çok uzattım konuya girim ben

Aerokinezi sayesinde havayı kontrol edebilir rüzgar estirebilir esen rüzgara yön verebilirsiniz veya bazı özel sanatlar yapabilirsiniz (örnek; airpunch denilen yumrugunuz ile hava akımı oluşturma)
Bana göre en kolay ve herkesin yapabilecegi bir teknik var tabii bu sefer alıştırmaları evde değil dışarıda açık havada yapmanız gerekli ilk olarak kendinize bir yer bulun dışarda ama buldugunuz yerde bir tane agaç olmalı o agaca bakarak rüzgarın estigini ve rüzgar estigi zaman agaçtan çıkan hışırtı seslerini duymaya çalışın ve yine imaje edin gözünüzde canlandırın bu olayları hayal etmekle kalmayıp hissedin.
Bunları yaparken gözünüzü sürekli kırpmamaya özen gösterin en az 30 dakka bunla uğraşın nefes alışverişleriniz normal bir şekilde düzenli olsun hergün bu alıştırmayı yaparsanız kısa sürede rüzgar estirebilir ve yön verebilirsiniz rüzgarlara.

Eğerki bu kitapta okuduğunuz teknikler sizleri bir yere getiremiyorsa bu teknikler üstünde daha çok uğraşmayın kendi tekniginizi bulmaya çalışın çünkü en iyi sonuçları kendi bulduğunuz teknikler verir ;)

Bu bölümde bu kadardı. Diğer bir bölümde hidrokineziyi anlatacagım.
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin