Umbrakinezi Nedir ? Nasıl Yapılır ?

583 13 1
                                    

Merhaba ben SensaWhite gerçek adımla Emre EKEN

Bu bölümde sizlere umbrakineziden bahsedeceğim.

Umbrakinezi nedir ?

Umbrakinezi: Beyin gücüyle ışığı nötrleme-karanlığı yönetmeye denir.

Bununla neler yapabilirsiniz? Gölgenizle oynar, ampulleri yakıp söndürürsünüz.

Fotokinezi ile karıştırılmasın fotokinezi ışığı bükebilip hükmekmekti hatırlarsanız :)

Kinezi türleri içerisinde farklı bir yerde bulunan umbrakinezi, gölgeleri kontrol edebilme yeteneği anlamına geliyor. Diğer kinezi türlerine kıyasla çok daha az bilinen umbrakinezi yapılması zor ve egzersizleri diğer kinezilere kıyasla biraz daha karmaşık bir türdür. Ama yapabileceginiz türden anlatmaya çalışacagımdan emin olabilirsiniz :)

Hadi gelin şimdi umbrakineziyi nasıl yapabilirsiniz bunu öğrenelim 

İlk olarak

Gölgelerin ve ışığın enerjisini ayrı ayrı tanımanız gerekli. Çalışmalar genellikle bu tarz içeriklere sahip olduğu gibi, aynı zamanda gölgenin yapısını da daha net anlamanızı sağlayan unsurlar içerebiliyor. Umbrakinezi yapmak istiyorsanız mutlaka düzenli olarak çalışma programlarını takip etmeli ve en az 3 ay boyunca kendinizi geliştirerek gereken seviyeye ulaşmalısınız. Zorlu bir süreç olması nedeniyle üç aylık sürede sadece başlangıç seviyesine ulaşabileceğinizi unutmamalısınız.

Ayrıca her zaman dediğim gibi inanç ve hırs sizleri daha ileriye taşıyacaktır ama kendinizi yormadan hırsınızı elde etmeye çalışın :)

Umbrakinezi Yapma Yöntemleri

1) Gölgeyi Tanımak:

Işıkları kapatın, ortamda hiçbir şekilde sizi rahatsız edecek bir şey olmadığından emin olun. Yine aynı şekilde kullanacağınız mum dışında herhangi bir ışık kaynağı bulunmaması gerekiyor. 

Mumu yakın ve bir masaya sabitleyin.

Mumun karşısına, sırtınız dönük olacak şekilde oturun. Çalışmayı isterseniz gözleriniz kapalı da gerçekleştirebilirsiniz ancak doğru etkiyi alabilmek ve ilerleyişi takip edebilmek için gözünüzü açık tutmanızda fayda var.

Arkanızdaki mumun oluşturduğu gölgeye odaklanın. Gövdenizin gölgesini inceleyin. Gölgenin başlangıç ve bitiş noktalarına özellikle odaklanın.

Gölgenin nasıl bir yapısı olduğunu anlamaya çalışın. 

Enerjisini hissetmeyi deneyin. Daha önce karşılaştığınız hiçbir şeye benzetemeyeceğiniz için bu konuda birazcık zorlanabilirsiniz. Odaklandığınız enerjinin farkını ve varlığını hissedin. 

Enerjiye odaklanmayı sürdürdükçe daha net tanıyacaksınız. İstediğiniz kadar devam ettirerek çalışmayı bitirin.

2) Gölge Kontrolü Yöntemi

Gölgeye odaklanın ve bu defa enerjisini hissetmek yerine enerjisiyle bütünleşmeye gayret edin. 

Hissetmeye alıştığınız enerjiyle bütünleşmek oldukça kolay olacak. Gölgenin karanlığını ve hareketsizliğini hissedin. Bunu zihninizde tam olarak canlandırın.

Gözünüz açıkken aynı zamanda zihninizin de tam olarak gölgeye odaklanmış olması gerekiyor. Daha sonra, hafif bir başlangıç yaparak gölgenin başladığı ve bittiği noktaların hareketlendiğini gözünüzün önünde canlandırın.

Ne kadar iyi odaklanırsanız gölgenin o kadar rahat hareket ettiğini fark edeceksiniz. Bu nedenle özellikle dikkatli olmaya ve odağınızı asla kaybetmemeye gayret edin.

Gölge bir süre sonra ufak titreşimler göstererek hareketlenmeye başlayacaktır. Bu hareketlenmenin akabinde, eğer yeterli hakimiyete ulaştıysanız gölgeyi hareket ettirebilirsiniz.

Umbrakinezi tek sefer gerçekleşebilecek kadar basit bir psişik yetenek değil. Bu nedenle düzenli olarak çalışmanız gerekiyor. Başlangıç seviyesinde iyi şekilde gelişmiş ve enerjiyi rahatlıkla hissediyor olsanız bile bu aşamada takılmanız mümkün.

Bu bölümde bu kadardı :) Takip Edip Oylayıp Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz :)
Sizleri Seviyorum

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin