Psi-ball Nedir ? Nasıl Yapılır ?

1.5K 47 46
                                    

Merhaba ben SensaWhite

Bu bölümde sizlere psi-ball'ın ne olduğunu ve nasıl yapıldığını anlatacam.

Psi-ball düşünce ile kişinin ellerinde ürettigi psişik bir toptur. Psi-ball görülemez ama etkileri hissedilir. Küçük bir şeyi çevirebilir itebilirsiniz. Psi-ball zordur ve sabır gerektirir. Bu işe yeni başlayanların bu işi bırakma sebebi olabilir ilk haftalar psi-whell yapmanızı öneririm daha sonradan psi-ball'a geçiş yapmanız daha iyi olacaktır :)

Peki psi-ball nasıl yapılır ?
Ellerinizi birleştirin ve ellerinizin arasından bir enerji aktığını düşünün bu enerjiyi etrafınızdaki havadan Ay'dan Güneş'ten veya Dünya'dan alabilirsiniz. Bu enerjiyi nefes aldıgınızda içinize çekin ve ellerinize iletin bunu imaje edin gözünüzde canlandırın. Kendinizi hazır hissettiginizde ellerinizi yavaş yavaş açın ve ellerinizin arasındaki enerjiye top şeklini verin vermeye çalışın. Eğer başarabildiyseniz ellerinizi kapamaya çalışın eğerki birşey elinizi kapamayı zorluyorsa bilinki başarmışsınızdır o topu yapabilmişsiniz demektir.

Bir diğer yol ise oturun ve ellerinizi dizlerinizin üstüne koyun. Biraz bekleyin havadaki gezen enerjiye yogunlaşın sonra avuç içlerinizi birbirine bakacak şekilde açın göbek çakranızdan enerjiyi kollarınıza iletin ve enerjiyi avuçlarınızın tam ortasında toplayıp top şeklini verin bunları yaparken sürekli olduğunu hayal edin ilk denemelerde olmicaktır ama sonraki denemelerde illa ki olur o yüzden olmuyor diye pes etmeyin :)

Peki bu psi-ball nasıl atılır ?
Bana göre en kolay ve en iyi teknik topu yaptıgınız zaman gerçekten elinizde birşey olduğunu ve onu fırlatıyormuşsunuz gibi yapmanızdır. O an hiçbir şey düşünmeyin ve sadece topa odaklanın bide atacagınız cisime. Bunları yaparken nefes alış verişinizi yavaşlatın ve sakinleştirin yoksa dikkatinizi dağıtabilir.

Bu bölümde bu kadardı :) bir sonraki bölümde levitasyon adlı psişik gücü anlatacagım umarım anlattığım ve anlatacagım konular bir nebzede olsa sizlere birşey kazandırır :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin