Gyrokinezi Nedir ? Nasıl Yapılır ?

687 18 5
                                    

Merhaba ben SensaWhite gerçek adımla Emre EKEN

Bu bölümde sizlere gyrokineziden bahsedeceğim.

Gyrokinezi yerçekimsel alan kontrolüdür bu yöntemle yerçekimin kontrol edilmesi mümkündür.

Ayrıca levitasyonla farklıdır. Levitasyonda bizim oluşturduğumuz bir manyetik alan vardı hatırlarsanız ama burda manyetik alan yok bunu birçok kişi karıştırıp hatta aynısı sandığı için bir açıklık getirmek istedim.

Gyrokinezi ile neler yapabilirsiniz? Yerçekimini etkilersiniz.

(nötrleme-tersine çevirme - güçlendirme)Bu yöntemlerle tavanda yürüyebilir, hava olabilirsiniz ve ikiz kulelerin tepesinden atlayıp yere yumuşak bir iniş yapabilirsiniz.

Tavanda yürümeyi herkes ister diye çok fazla gereksiz ve işe yaramayan bilgilere sizi boğmak istemiyorum. Hadi şimdi nasıl tek bir kolay yöntemle nasıl yapabileceginize gelelim :)

Not: Alıştırmaya başlamadan önce mutlaka limon öneriyorum.Beyni canlandıran antioksidan kaynağıdır Limon Atlanmaması gereken önemli bir maddedir.

Gyrokinezi Yapılışı

Kağıtları 2 cm e 3 cm formatında kesiyoruz. Çalıştığımız masa mümkünse beyaz olsun. Beynin seçiciliğini harekete geçirir beyaz renk. Daha sonra dik bir pozisyonda oturuyoruz ve gevşiyoruz. - Daha önce meditasyon yapmak şart-. Daha sonra kürdanı kağıdın 5-6 cm yükseğinden kağıtla aynı doğrultuya getiriyoruz ve arada ip varmış gibi kürdani yavaşça kaldırıp indiriyoruz. Burda imajinasyon çok önemli. Kağıdın kürdanla birlikte yavaşça kalkıp indiğini imajine ediyoruz.

Sürekli sürekli tekrar ettiğiniz zaman bu gücünüzü ortaya çıkardığınız zaman hemen her istediğinizi yapamayabilirsiniz biliyorsunuzki herşey zamanla ve sabırla olur.

Kendinizi yorgun hissettiğinizde veya yaparken yorulduğunuz zaman bırakın zorlamak bir fayda etmez aksine kendinize zarar vermiş olursunuz beyin gücü ile birçok bu tarz şeyleri yapabildiğimiz için başınızın ağrımasına ve başınızın dönmesine neden olabilir.

Hergün en fazla 20 dakkanızı ayırmanız yeterli olacaktır ve şunu unutmayın ki tek seferde yapacaksınız diye bir kural yok :)

Bu bölümde bu kadardı :) Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin